Vad passar med bok?
Hem & fritid
  1. Hus-spekulant
    #1

    Vad passar med bok?

    Vi har tittat på ett hus, och álla garderober, köksluckor, stommar, fasta hyllor osv är i bok. Inte min favorit, direkt... Eftersom det är så många luckor mm så blir det väldigt dyrt att byta, och jag funderar på om det går att "trolla bort dem" eller åtminstone minska det oranga intrycket... På golvet är det kork/plastmatta, som vi tänker byta, men till vad? Vilka andra färger funkar/funkar inte?
  2. 1
    Vad passar med bok? Vi har tittat på ett hus, och álla garderober, köksluckor, stommar, fasta hyllor osv är i bok. Inte min favorit, direkt... Eftersom det är så många luckor mm så blir det väldigt dyrt att byta, och jag funderar på om det går att "trolla bort dem" eller åtminstone minska det oranga intrycket... På golvet är det kork/plastmatta, som vi tänker byta, men till vad? Vilka andra färger funkar/funkar inte?
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Kan ni inte måla dem då?
  4. 2
    Kan ni inte måla dem då?
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    ar ni råd att få köksluckorna målade av en firma? i så fall skulle jag låta dem göra det så det blir nsyggt. garderobsdörrarna skull ejag slipa lite med sanpapper och måla själv med bruten högblank vit (lätta att torka av och som passar inoch gör rummen ljusare).
  6. 3
    ar ni råd att få köksluckorna målade av en firma? i så fall skulle jag låta dem göra det så det blir nsyggt. garderobsdörrarna skull ejag slipa lite med sanpapper och måla själv med bruten högblank vit (lätta att torka av och som passar inoch gör rummen ljusare).
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Bok passar med grå och svart. Och allt som går i gulröda toner passar ju inte. Vitt är också snyggt men det tonar knappast ner det oranga i trätonen.
  8. 4
    Bok passar med grå och svart. Och allt som går i gulröda toner passar ju inte. Vitt är också snyggt men det tonar knappast ner det oranga i trätonen.

Liknande trådar

  1. Passar på att...
    By Shaylagirl in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 21:37
  2. Passar
    By Evelinas mamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 17:15
  3. Jag passar på att
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 20:33
  4. Passar det med
    By A-M in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 22:31
  5. Passar
    By Helena in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 14:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar