Rekord!
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Rekord!

    Hujedamej så lillgumman sovit inatt! Hon somnade vid 21 och sover fortfarande kl 8.15! Jag har tittat till henne flera ggr nu på morgonen (ja, hon andas), man blir ju orolig när hon inte vaknar! Men vaknar hon inte inom 15 minuter så väcker jag henne. Oro tar på krafterna! :-)

    Hoppas ni alla får en bra dag! Har ni några planer?

    *kramis*
    11-barnsmamma! :-D
  2. 1
    Rekord! Hujedamej så lillgumman sovit inatt! Hon somnade vid 21 och sover fortfarande kl 8.15! Jag har tittat till henne flera ggr nu på morgonen (ja, hon andas), man blir ju orolig när hon inte vaknar! Men vaknar hon inte inom 15 minuter så väcker jag henne. Oro tar på krafterna! :-)

    Hoppas ni alla får en bra dag! Har ni några planer?

    *kramis*
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Njut njut njut! Freja sover likadant. Somnar mellan 21-22-tiden och sen sover hon till 7-08.30 =)
    dom vaknar om dom är hungriga!
  4. 2
    Njut njut njut! Freja sover likadant. Somnar mellan 21-22-tiden och sen sover hon till 7-08.30 =)
    dom vaknar om dom är hungriga!
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Men JISSES vilken liten sjusovare!! Otroligt. Njut säger jag bara!

    Själv lär jag nog få vänta tills Vide är sisådär 16 år innan han sover så där länge känns det som!
  6. 3
    Men JISSES vilken liten sjusovare!! Otroligt. Njut säger jag bara!

    Själv lär jag nog få vänta tills Vide är sisådär 16 år innan han sover så där länge känns det som!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Härligt då är du också utvilad

    Här har det varit precis tvärtom... en kille som ivanligafall sover bra har för första gången på 4 månader korvat massor i natt hoppas det var tillfälligt
  8. 4
    Härligt då är du också utvilad

    Här har det varit precis tvärtom... en kille som ivanligafall sover bra har för första gången på 4 månader korvat massor i natt hoppas det var tillfälligt
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    Ja, visst e det skönt när dem sover hela natten i ett sträck :-)

    Adrian brukar somna runt 21-22 och vaknar vid 07-tiden, äter sitter i sun babysitter ett litet tag och sen somnar han igen och sover ytterligare ett par timmar.
  10. 5
    Ja, visst e det skönt när dem sover hela natten i ett sträck :-)

    Adrian brukar somna runt 21-22 och vaknar vid 07-tiden, äter sitter i sun babysitter ett litet tag och sen somnar han igen och sover ytterligare ett par timmar.
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Ja, de gör ju det. Fast jag väckte henne 8.30. :-) Men nu sover hon igen. Verkar vara en bra dag idag. Igår var jag helt knäckt så det behövs! Ha det gott! *kram*
  12. 6
    Ja, de gör ju det. Fast jag väckte henne 8.30. :-) Men nu sover hon igen. Verkar vara en bra dag idag. Igår var jag helt knäckt så det behövs! Ha det gott! *kram*
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Ja, Maia har sovit bra redan från start tack och lov, men nu blev det typ 3 timmar mer än vanligt så man blev lite nojjig. *kram*
  14. 7
    Ja, Maia har sovit bra redan från start tack och lov, men nu blev det typ 3 timmar mer än vanligt så man blev lite nojjig. *kram*
  15. Medlem sedan
    Feb 2007
    #8
    Ja, Maia har sovit bra ända från start, tack och lov. Men inatt blev det 3 timmar längre än vanligt. Men hon hade faktiskt också ett par nätter när hon krånglade för en dryg vecka sen. Så det hör väl till. Hoppas lillkillen har korvat färdigt nu! :-) *kram*
  16. 8
    Ja, Maia har sovit bra ända från start, tack och lov. Men inatt blev det 3 timmar längre än vanligt. Men hon hade faktiskt också ett par nätter när hon krånglade för en dryg vecka sen. Så det hör väl till. Hoppas lillkillen har korvat färdigt nu! :-) *kram*
  17. Medlem sedan
    Feb 2007
    #9
    Ja, det är skönt! Det har hon gjort ända från start nästan, rena lyxen! :-) Men igår somnade hon en timme tidigare än hon brukar och sov 2 timmar längre på morgonen, så hon skrämdes lite. *s* Men jag kan nog vänja mig vid detta med... ;-) *kram*
  18. 9
    Ja, det är skönt! Det har hon gjort ända från start nästan, rena lyxen! :-) Men igår somnade hon en timme tidigare än hon brukar och sov 2 timmar längre på morgonen, så hon skrämdes lite. *s* Men jag kan nog vänja mig vid detta med... ;-) *kram*
  19. Medlem sedan
    Jun 2005
    #10
    Du får så vackra barn kvinna! wow säger jag bara 10 vackra barn! bra jobbat!
  20. 10
    Du får så vackra barn kvinna! wow säger jag bara 10 vackra barn! bra jobbat!
  21. Medlem sedan
    Feb 2007
    #11
    Åh, tackar! Jag kan inte annat än hålla med!
  22. 11
    Åh, tackar! Jag kan inte annat än hålla med!

Liknande trådar

  1. Rekord! :)
    By Lisse in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 19:49
  2. Rekord!
    By Lillblomma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 11:54
  3. FK-rekord
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 21:12
  4. Rekord!
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 21:44
  5. Sov rekord
    By Caroline-D in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 15:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar