ruvardag 11
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    ruvardag 11

    Ny här, har gjort mitt första ivf försök i förrförra veckan och är idag på ruvardag 11.
    Mådde pyton efter äggplock och var väldigt svullen men det gick över efter 3 dagar, dock var bröstspännongarna kvar. Igår på dag 10 fick jag brunaflytningar och har haft ont i ljumskarna efter detta, brösten gör lite onte men minskat endel. Så naturligtvis tar jag ut allt i förskott och tror att det är kört. Testdag först den 16e september.

    Någon som haft liknande symptom men ändå haft en solskenshistoria??
  2. 1
    ruvardag 11 Ny här, har gjort mitt första ivf försök i förrförra veckan och är idag på ruvardag 11.
    Mådde pyton efter äggplock och var väldigt svullen men det gick över efter 3 dagar, dock var bröstspännongarna kvar. Igår på dag 10 fick jag brunaflytningar och har haft ont i ljumskarna efter detta, brösten gör lite onte men minskat endel. Så naturligtvis tar jag ut allt i förskott och tror att det är kört. Testdag först den 16e september.

    Någon som haft liknande symptom men ändå haft en solskenshistoria??
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Jag vill inte locka dig till något "förbjudet" men jag tjuvtestade redan på rd13 med ett positivt resultat. Jag har haft brunaktiga flytningar, ja egentligen blödningar med levrat blod nästan halva graviditeten. Så länge det inte är färskt blod så är det ingen fara.

    Välkommen hit!
  4. 2
    Jag vill inte locka dig till något "förbjudet" men jag tjuvtestade redan på rd13 med ett positivt resultat. Jag har haft brunaktiga flytningar, ja egentligen blödningar med levrat blod nästan halva graviditeten. Så länge det inte är färskt blod så är det ingen fara.

    Välkommen hit!
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Tack, ska nog testa idag eller imorgonbitti för att jag kan inte stilla min oro.
    Har varit superkissnödig hela dagen idag!
  6. 3
    Tack, ska nog testa idag eller imorgonbitti för att jag kan inte stilla min oro.
    Har varit superkissnödig hela dagen idag!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Jag har hört att progesteronet ofta kan ge upphov till bruna flytningar och till och med blödning utan att det behöver vara "kört". Håller tummarna för dig!
  8. 4
    Jag har hört att progesteronet ofta kan ge upphov till bruna flytningar och till och med blödning utan att det behöver vara "kört". Håller tummarna för dig!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Flytningar hade jag den 11 juni 2006 - två dagar senare testade jag positivt (och ytterligare två dagar senare hade jag en ganska så stor blödning) - det blev Astrid...

    För övrigt hade jag inte några symptom alls förrän långt in i graviditeten...
  10. 5
    Flytningar hade jag den 11 juni 2006 - två dagar senare testade jag positivt (och ytterligare två dagar senare hade jag en ganska så stor blödning) - det blev Astrid...

    För övrigt hade jag inte några symptom alls förrän långt in i graviditeten...
  11. Medlem sedan
    Aug 2000
    #6
    "På min tid" så fick man på del flesta kliniker testdag på dag 12! Man drar ut på det så länge som möjligt för att så tidigt är svaren osäkra. Men jag har testat ännu tidigare än så och fått svar som sedan har stämt. Så tjuvtesta om du känner för det tycker jag. Bruna flytningar är inget konstigt, det kan man ha hela graviditeten. Det är bara slemhinnan som byter ut sig själv.
  12. 6
    "På min tid" så fick man på del flesta kliniker testdag på dag 12! Man drar ut på det så länge som möjligt för att så tidigt är svaren osäkra. Men jag har testat ännu tidigare än så och fått svar som sedan har stämt. Så tjuvtesta om du känner för det tycker jag. Bruna flytningar är inget konstigt, det kan man ha hela graviditeten. Det är bara slemhinnan som byter ut sig själv.
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Hur gick det?
  14. 7
    Hur gick det?

Liknande trådar

  1. Ruvardag 5
    By Magismulan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-19, 18:41
  2. Ruvardag 1....
    By Cortexia in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 08:10
  3. Ruvardag 9
    By systerA med David in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 15:35
  4. Ruvardag 3
    By systerA med David in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-21, 12:11
  5. Ruvardag 7
    By EMLI in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-04-21, 11:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar