Dagens sötaste...
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Dagens sötaste...

    Satt just och fnissade åt barnen. Idun ålade fram så fort hon kunde och Viggo efter med en av hennes sockar i högsta hugg. DIIIDUUU TOCKA DIDU TOCKA ropade han och försökte få tag i ena foten för att få på sockan... Det såg så kul ut bara... Jag sa att Idun behövde ingen socka när hon var inne och då slängde han sockan på henne och lyfte händerna som om han sa, ok, jag ger upp...

    Ja, nåt måste man ju skriva om
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  2. 1
    Dagens sötaste... Satt just och fnissade åt barnen. Idun ålade fram så fort hon kunde och Viggo efter med en av hennes sockar i högsta hugg. DIIIDUUU TOCKA DIDU TOCKA ropade han och försökte få tag i ena foten för att få på sockan... Det såg så kul ut bara... Jag sa att Idun behövde ingen socka när hon var inne och då slängde han sockan på henne och lyfte händerna som om han sa, ok, jag ger upp...

    Ja, nåt måste man ju skriva om
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Gårdagens sötaste:
    Min unge ligger med vällingflaskan i munnen och håller på att somna i tvsoffan (dålig vana kanske, jag vet) Mannen ger mig lite massage för jag är stel i nacken. Hittar rätt spot och jag jämrar mig och säger aj, aj, aj! Ungen flyger upp tappar flaskan och hötter med pekfingret åt sin pappa: Nej, nej, nej! Dum!! (Den som slår på min mamma ska ha sig en ordentlig åthutning) Både mannan och jag fick försäkra honom om att jag var ok, och att pappa inte skulle göra så mer, innan han la sig ner med flaskan och slöt snart ögonen!
    Min son försvarar sin mamma så man blir aldeles rörd!
  4. 2
    Gårdagens sötaste:
    Min unge ligger med vällingflaskan i munnen och håller på att somna i tvsoffan (dålig vana kanske, jag vet) Mannen ger mig lite massage för jag är stel i nacken. Hittar rätt spot och jag jämrar mig och säger aj, aj, aj! Ungen flyger upp tappar flaskan och hötter med pekfingret åt sin pappa: Nej, nej, nej! Dum!! (Den som slår på min mamma ska ha sig en ordentlig åthutning) Både mannan och jag fick försäkra honom om att jag var ok, och att pappa inte skulle göra så mer, innan han la sig ner med flaskan och slöt snart ögonen!
    Min son försvarar sin mamma så man blir aldeles rörd!
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Men lilla gubben Vilken kille! Skönt att ha en riktig karl som kan försvara dig. De är ju för underbara våra småttingar .)

    Min han är inte det minsta rädd för hundar och skrattar högt om de skäller eller busar och morrar. Men han är livrädd för en 12 v kattunge... Är det inte knäppt... Han skulle nog försvara mig mot det mesta han med, så länge jag inte blir överfallen av kattungar, haha! Fast kanske inte riktigt lika inlevelsefullt som din kille
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  6. 3
    Men lilla gubben Vilken kille! Skönt att ha en riktig karl som kan försvara dig. De är ju för underbara våra småttingar .)

    Min han är inte det minsta rädd för hundar och skrattar högt om de skäller eller busar och morrar. Men han är livrädd för en 12 v kattunge... Är det inte knäppt... Han skulle nog försvara mig mot det mesta han med, så länge jag inte blir överfallen av kattungar, haha! Fast kanske inte riktigt lika inlevelsefullt som din kille
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    hahaha... ok jag ger upp
    Ja... det förstår jag... som han kämpat.
  8. 4
    hahaha... ok jag ger upp
    Ja... det förstår jag... som han kämpat.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    vikken liten hjälte.
    Rätt inställning. finns för lite sånna män i världen
  10. 5
    vikken liten hjälte.
    Rätt inställning. finns för lite sånna män i världen
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Det är i nte lätt när man inte ens får medhåll av mamma. Klart att Idun behövde sin socka!!
  12. 6
    Det är i nte lätt när man inte ens får medhåll av mamma. Klart att Idun behövde sin socka!!

Liknande trådar

  1. Dagens sötaste länk
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 12:04
  2. *naawww* dagens sötaste
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 21:24
  3. Dagens sötaste :)
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 08:09
  4. Dagens sötaste kommentar...
    By - Veronica - in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 11:00
  5. Dagens sötaste kommentar...
    By - Veronica - in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 11:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar