Så här fin blev sonen!
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Så här fin blev sonen!

    Efter diskussionen igår kan jag meddela att sonen själv gärna ville ha på sig vit t-shirt och den gröna kik kid jackan. Han fick några alternativ att välja bland men valet var lätt för honom!

    Kolla in bilden i min blogg så får ni se världens finaste Lucas *S* Fast jag hoppas han ser piggare ut på fotografens kort än på mitt HA! HA!

    http://nikki73.blogspot.com/
  2. 1
    Så här fin blev sonen! Efter diskussionen igår kan jag meddela att sonen själv gärna ville ha på sig vit t-shirt och den gröna kik kid jackan. Han fick några alternativ att välja bland men valet var lätt för honom!

    Kolla in bilden i min blogg så får ni se världens finaste Lucas *S* Fast jag hoppas han ser piggare ut på fotografens kort än på mitt HA! HA!

    http://nikki73.blogspot.com/
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    cool

    vilken tuff kille.
    Måste helt enkelt ha tag i lite kik*kid till min äldsta, så snygga!

    Men visst är det ofattbart hur de där stora sakerna som springer runt är ens lilla barn????
  4. 2
    cool vilken tuff kille.
    Måste helt enkelt ha tag i lite kik*kid till min äldsta, så snygga!

    Men visst är det ofattbart hur de där stora sakerna som springer runt är ens lilla barn????
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Vilken fin son! Och så fin han blev i kläderna. Hälsa honom att tanterna i datorn som pratar med mamma tycker han är superfin!
  6. 3
    Vilken fin son! Och så fin han blev i kläderna. Hälsa honom att tanterna i datorn som pratar med mamma tycker han är superfin!
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4
    HA! HA! Stora saker som springer runt var en bra beskrivning! Ja, jag älskar kik kid men har inte så mycket såna kläder just nu. Hade en del förra hösten till minsta killen också den där velourjackan i grönt till både stora och lilla killen. Men jag måste säga att denna frottéjackan är snyggare! Har sett de fått in kläder i petrolblått det är väl snyggt? Fast kanske lite mörkt?
  8. 4
    HA! HA! Stora saker som springer runt var en bra beskrivning! Ja, jag älskar kik kid men har inte så mycket såna kläder just nu. Hade en del förra hösten till minsta killen också den där velourjackan i grönt till både stora och lilla killen. Men jag måste säga att denna frottéjackan är snyggare! Har sett de fått in kläder i petrolblått det är väl snyggt? Fast kanske lite mörkt?
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5
    Ha! Ha! Jag ska absolut hälsa honom från tanterna i datorn! Som mellanbarn kommer han tyvärr lite skymundan. Med en lillebror som har världens mest speciella hår och en syster som är fantastiskt duktig fast hon har Downs syndrom så blir det nog lätt så! Så en dag sa han att alla andra bara säger att Noah är så söt....... Det gjorde lite ont i ens hjärta! Speciellt som Lucas är en sån fantastiskt fin och omtänksam kille! Men vi försöker i alla fall att inte göra någon skillnad och givetvis tycker vi dem är lika fina och bra alla tre!
  10. 5
    Ha! Ha! Jag ska absolut hälsa honom från tanterna i datorn! Som mellanbarn kommer han tyvärr lite skymundan. Med en lillebror som har världens mest speciella hår och en syster som är fantastiskt duktig fast hon har Downs syndrom så blir det nog lätt så! Så en dag sa han att alla andra bara säger att Noah är så söt....... Det gjorde lite ont i ens hjärta! Speciellt som Lucas är en sån fantastiskt fin och omtänksam kille! Men vi försöker i alla fall att inte göra någon skillnad och givetvis tycker vi dem är lika fina och bra alla tre!
  11. Medlem sedan
    Sep 1999
    #6

    de är ursnygga

    men "min" butik tar bara in dem till 128 och eftersom de är så små i storleken så kan inte min sexåring ha dem
    Hon behöver nog 140 i kik*kid...
  12. 6
    de är ursnygga men "min" butik tar bara in dem till 128 och eftersom de är så små i storleken så kan inte min sexåring ha dem
    Hon behöver nog 140 i kik*kid...
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7
    Verkligen urtjusig son - förstår att mamman känner sig mäkta stolt
  14. 7
    Verkligen urtjusig son - förstår att mamman känner sig mäkta stolt
  15. Medlem sedan
    Dec 1999
    #8
    Denna jackan är i stl 146! Det är ju enda nackdelen med kik kid att de är så förbaskat små i stl! Sonen har 128/134 annars! Men i denna har han stl 146 men armarna blir ju lite långa men det är ju mudd så det fungerar bra ändå men kroppen sitter perfekt!
  16. 8
    Denna jackan är i stl 146! Det är ju enda nackdelen med kik kid att de är så förbaskat små i stl! Sonen har 128/134 annars! Men i denna har han stl 146 men armarna blir ju lite långa men det är ju mudd så det fungerar bra ändå men kroppen sitter perfekt!
  17. Medlem sedan
    Feb 2002
    #9

    Superfint!!

    Precis i min smak, snyggt och välklätt men inte uppklätt! ;-
    Blogg: www.malinv.blogg.se

    Malin m.Elias & Malte
  18. 9
    Superfint!! Precis i min smak, snyggt och välklätt men inte uppklätt! ;-
  19. Medlem sedan
    Nov 2002
    #10
    kanonfin!

    Såg att jag svarade dig lite sent längre ner, men det gör ju inget eftersom du valde det jag tyckte lät finast
  20. 10
    kanonfin!

    Såg att jag svarade dig lite sent längre ner, men det gör ju inget eftersom du valde det jag tyckte lät finast
  21. Medlem sedan
    Sep 1999
    #11

    åh nej

    hittade den på en webshop i 146 och hade just bestämt mig för att inte beställa
    nu kanske jag måste det iaf....
  22. 11
    åh nej hittade den på en webshop i 146 och hade just bestämt mig för att inte beställa
    nu kanske jag måste det iaf....
  23. Medlem sedan
    Oct 2000
    #12
    Jättefint! Han är så snygg! Jag gillar när det är precis så där lagom vardagligt på skolkorten. Jag hade nog kunnat välja samma sak till min grabb.
  24. 12
    Jättefint! Han är så snygg! Jag gillar när det är precis så där lagom vardagligt på skolkorten. Jag hade nog kunnat välja samma sak till min grabb.
  25. Medlem sedan
    Feb 2007
    #13
    Men oj så fint det blev!!

    Men kallt? Läste att du bor söder om Malmö, tänk att det ändå kan skilja så. Bor i småland, och även om dagarna är hyffsade så är det kallt när barnen går till skolanl Tom min 13 åring som länge gick med långa shorts har nu börjat ta på långjeans när han går iväg. BAra jag som fortfarnade är barfota och har 3/4 byxor på mig varje dag...men så är jag som oftast hemma också
  26. 13
    Men oj så fint det blev!!

    Men kallt? Läste att du bor söder om Malmö, tänk att det ändå kan skilja så. Bor i småland, och även om dagarna är hyffsade så är det kallt när barnen går till skolanl Tom min 13 åring som länge gick med långa shorts har nu börjat ta på långjeans när han går iväg. BAra jag som fortfarnade är barfota och har 3/4 byxor på mig varje dag...men så är jag som oftast hemma också
  27. Medlem sedan
    Dec 1999
    #14
    Fast sonen har extra kläder på skolan OM det inte skulle bli speciellt varmt på dagen. Vi har endast 3-5 minuters promenad till skolan sen är de ju inne tills vid 9:30 och då har det ju blivit runt 18 grader här. Fast idag kom solen av sig så frågan är hur varmt det kommer bli. Jag klär mina barn efter vad jag själv har på mig. En del föräldrar tar på barnen massor med kläder när de själva går runt i långa shorts och man kan ju tänka att barnen är minst lika varma som en själv om inte varmare eftersom de rör på sig hela tiden. Men det börjar bli kallare om morgonen nu så jag tror att vi nästa vecka kommer gå över till långbyxor! kommer kännas konstigt när vi inte haft det på oss en enda dag sen i maj! HA! HA!
  28. 14
    Fast sonen har extra kläder på skolan OM det inte skulle bli speciellt varmt på dagen. Vi har endast 3-5 minuters promenad till skolan sen är de ju inne tills vid 9:30 och då har det ju blivit runt 18 grader här. Fast idag kom solen av sig så frågan är hur varmt det kommer bli. Jag klär mina barn efter vad jag själv har på mig. En del föräldrar tar på barnen massor med kläder när de själva går runt i långa shorts och man kan ju tänka att barnen är minst lika varma som en själv om inte varmare eftersom de rör på sig hela tiden. Men det börjar bli kallare om morgonen nu så jag tror att vi nästa vecka kommer gå över till långbyxor! kommer kännas konstigt när vi inte haft det på oss en enda dag sen i maj! HA! HA!
  29. Medlem sedan
    Dec 1999
    #15
    HA! HA! Var det rea? Vi köpte den gröna jackan på sommarrean så det var ju bra pris på den samt att jag tycker det är så bra med såna jackor att ha under nu när det snart är dags för ytterkläder! Eller jo mina barn har ytterkläder i alla fall på morgonen de har WS från POP men när jag hämtar har de inte dem på sig för då är det fortfarande varmt här!
  30. 15
    HA! HA! Var det rea? Vi köpte den gröna jackan på sommarrean så det var ju bra pris på den samt att jag tycker det är så bra med såna jackor att ha under nu när det snart är dags för ytterkläder! Eller jo mina barn har ytterkläder i alla fall på morgonen de har WS från POP men när jag hämtar har de inte dem på sig för då är det fortfarande varmt här!
  31. Medlem sedan
    Oct 2006
    #16
    Verkligen jättefin kille i jättefina kläder

    Fattade inte diskussionen nedan om att vi föräldrar lägger ner sån vikt på vad barnen har på sig. Självklart vill man ju ha fina kläder på barnen när det är dags för fotografering.

    En gång när dottern var 3,5 så hade jag tagit fram kläder som hon skulle ha till sitt dagisfoto, hon tvärvägrade. Självklart fick hon ta något annat, men det var fortfarande jag som tog fram det men det passade min bestämda dotter bättre

    Hur som helst, om 20 år så kommer din son titta på det här fotot och säga. Vilken snygg tröja jag hade, har du sparat den?
  32. 16
    Verkligen jättefin kille i jättefina kläder

    Fattade inte diskussionen nedan om att vi föräldrar lägger ner sån vikt på vad barnen har på sig. Självklart vill man ju ha fina kläder på barnen när det är dags för fotografering.

    En gång när dottern var 3,5 så hade jag tagit fram kläder som hon skulle ha till sitt dagisfoto, hon tvärvägrade. Självklart fick hon ta något annat, men det var fortfarande jag som tog fram det men det passade min bestämda dotter bättre

    Hur som helst, om 20 år så kommer din son titta på det här fotot och säga. Vilken snygg tröja jag hade, har du sparat den?
  33. Medlem sedan
    Sep 1999
    #17

    elaka mamman

    tvingade idag på sexåringen jacka då hon skulle till skogen...
    Annarskan jag varmt rekommendera molos lurvfleece, hon bor i den och sätter glatt på sig den varje gång de ska ut. I går var det inte mer än elva grader här och lite blåsigt.

    Windstopper fleece lever dock mina yngsta i
  34. 17
    elaka mamman tvingade idag på sexåringen jacka då hon skulle till skogen...
    Annarskan jag varmt rekommendera molos lurvfleece, hon bor i den och sätter glatt på sig den varje gång de ska ut. I går var det inte mer än elva grader här och lite blåsigt.

    Windstopper fleece lever dock mina yngsta i
  35. Medlem sedan
    Sep 1999
    #18

    och ja det var på rea

    och dessutom hade de en fantastisk klänning osm jag ju var "tvungen att ha" till minsta systern.
    Jaha det blev ingen billig förmiddag.
    Nu ska jag åka och gratulera min morfar på hans 93 års dag
  36. 18
    och ja det var på rea och dessutom hade de en fantastisk klänning osm jag ju var "tvungen att ha" till minsta systern.
    Jaha det blev ingen billig förmiddag.
    Nu ska jag åka och gratulera min morfar på hans 93 års dag
  37. Medlem sedan
    Oct 2006
    #19
    Kan man få adressen till shoppen?
  38. 19
    Kan man få adressen till shoppen?
  39. Medlem sedan
    Sep 1999
    #20
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Sonen blev ju 5år 30/12 och deklarerade
    By lottalotta in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-08, 12:57
  2. Blev så kär i sonen ikväll
    By Mimis in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 23:08
  3. Blev av med sonen
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 11:00
  4. Blev just avslätad av sonen... ;-)
    By hermelinen in forum _01 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 20:00
  5. Sonen blev väldigt ledsen...
    By majsan67 in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 21:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar