fragile x
Kromosomer
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    fragile x

    Hej ! det är första gången jag skriver här,jag har ett barn som är 4 år och har fragilex syndrom .Jag undrar om det finns någon föräldrer som har ett barn med samma diagnos?
    k
  2. 1
    fragile x Hej ! det är första gången jag skriver här,jag har ett barn som är 4 år och har fragilex syndrom .Jag undrar om det finns någon föräldrer som har ett barn med samma diagnos?
    k
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2

    Fragile X

    Hejsan...Fick höra av min sons läkare i fredags att han mest troligen har Fragile X...Dom ska ta kromosomprovet nu.. När jag fick höra det så hade jag ingen aning om vad FX va så jag slog upp det på internet...blev helt förstörd...Skulle väldigt gärna få kontakt med dig...Tack på förhand/Agneta
  4. 2
    Fragile X Hejsan...Fick höra av min sons läkare i fredags att han mest troligen har Fragile X...Dom ska ta kromosomprovet nu.. När jag fick höra det så hade jag ingen aning om vad FX va så jag slog upp det på internet...blev helt förstörd...Skulle väldigt gärna få kontakt med dig...Tack på förhand/Agneta

Liknande trådar

  1. Fragile x
    By aliaspami in forum Komplikationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-27, 18:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar