Träff i Haga
Ensamförälder
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Träff i Haga

    lördagen 20 september.
    Bara så vi är på det klara med var vi ska ses, pratar vi om lekplatsen nedanför Skansberget?
    Vilken tid passar er andra?
  2. 1
    Träff i Haga lördagen 20 september.
    Bara så vi är på det klara med var vi ska ses, pratar vi om lekplatsen nedanför Skansberget?
    Vilken tid passar er andra?
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Hm, jag tänkte på den andra lekplatsen, ovanför den där rosa skolan...För den är rätt så inhägnad. å andra sidan är den vid foten av skansberget också rät så bra
  4. 2
    Hm, jag tänkte på den andra lekplatsen, ovanför den där rosa skolan...För den är rätt så inhägnad. å andra sidan är den vid foten av skansberget också rät så bra
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3

    Men åh,

    nu plötsligt tappar jag bort mig helt. Inhängnad lekplats ovanför rosa skola... Är det vid en fotbollsplan?
  6. 3
    Men åh, nu plötsligt tappar jag bort mig helt. Inhängnad lekplats ovanför rosa skola... Är det vid en fotbollsplan?
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    just det!
  8. 4
    just det!
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5

    Då vet jag ju

    faktiskt. Där blir jättebra!
    Förslag på tid? Förmiddag, eftermiddag eller vad?
  10. 5
    Då vet jag ju faktiskt. Där blir jättebra!
    Förslag på tid? Förmiddag, eftermiddag eller vad?
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Föreslår 10.00!


    Ska vi ha nåt ball kännetecken...en röd ros i knapphålet Eller räcker det att vi samlas kring min knallgula barnvagn?
  12. 6
    Föreslår 10.00!


    Ska vi ha nåt ball kännetecken...en röd ros i knapphålet Eller räcker det att vi samlas kring min knallgula barnvagn?
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    Tackar för messet men vi kan inte komma. Idag bröt vattenkoppor ut här så vi står över denna gång
  14. 7
    Tackar för messet men vi kan inte komma. Idag bröt vattenkoppor ut här så vi står över denna gång
  15. Medlem sedan
    Aug 2000
    #8

    Fy för alla barnsjukdomar!

    Men förhoppningsvis blir det fler tillfällen att ses framöver
  16. 8
    Fy för alla barnsjukdomar! Men förhoppningsvis blir det fler tillfällen att ses framöver
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9

    Klockan tio

    säger vi då, det blir utmärkt. Jag håller utkik efter en gul barnvagn så ska vi nog hitta varaqnn. Jag messar dig mitt mobilnummer också, ifall vi behöver nå varann med kort varsel. (För även om det kan verka som det så är jag inte ALLTID inloggad på Aff)
  18. 9
    Klockan tio säger vi då, det blir utmärkt. Jag håller utkik efter en gul barnvagn så ska vi nog hitta varaqnn. Jag messar dig mitt mobilnummer också, ifall vi behöver nå varann med kort varsel. (För även om det kan verka som det så är jag inte ALLTID inloggad på Aff)
  19. Medlem sedan
    Feb 2003
    #10

    Men inte jag...

    För mig som inte är en inbiten Hagabo, snälla förklara lite bättre var denna lekplats finns! Nog för att en knallgul barnvagn syns en bit, men kanske inte över hela haga...?

    Vi ses kl 10 på lördag!
  20. 10
    Men inte jag... För mig som inte är en inbiten Hagabo, snälla förklara lite bättre var denna lekplats finns! Nog för att en knallgul barnvagn syns en bit, men kanske inte över hela haga...?

    Vi ses kl 10 på lördag!
  21. Medlem sedan
    Aug 2000
    #11

    Jag är urusel på

    vägbeskrivning men Sintra kanske kan bättre?

    Annars föreslår jag att du och jag möts vid Västra Hagaskolan (ungefär vid pilen på länken från eniro), strax innan tio, och går tillsammans till lekplatsen. Har båda era mobilnummer så vi borde ju lyckas hitta varann kan man tycka
  22. 11
    Jag är urusel på vägbeskrivning men Sintra kanske kan bättre?

    Annars föreslår jag att du och jag möts vid Västra Hagaskolan (ungefär vid pilen på länken från eniro), strax innan tio, och går tillsammans till lekplatsen. Har båda era mobilnummer så vi borde ju lyckas hitta varann kan man tycka
  23. Medlem sedan
    Aug 2000
    #12
  24. anonymt namn
    #13

    Vart???

    Ja jag vet nog inte vart det ligger... Hittar ju iofs parkeringen vid skanstorget.... Men där stoppar nog infot.... *skäms*

    Vi vill gärna komma!!!
  25. 13
    Vart??? Ja jag vet nog inte vart det ligger... Hittar ju iofs parkeringen vid skanstorget.... Men där stoppar nog infot.... *skäms*

    Vi vill gärna komma!!!

Liknande trådar

  1. Villervalla i Haga(GBG)
    By skanetjej in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-12, 18:31
  2. Träff i Haga på lördag
    By Sintra in forum Ensamförälder
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 19:19
  3. Haga i Göteborg??
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 20:05
  4. Dum fråga ang ekotemplet i Haga...
    By 76an in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 13:00
  5. Haga-mannen är gripen!
    By Lox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 14:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar