cykla
_0404 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    cykla

    igår lärde sig Greta cykla. Hon har säkert kunnat et par veckor men vi har haft lite mycket och hann inte öva mer sedan det släppte för ett par veckor sedan...
    Hon är så stolt och glad att ingen som går förbi kan låta bli att le.
    Hennes dagisfröken var tom tvungen att öppna fönstret och ropa hur duktig hon var
    Och storasyster är glad att ha någon att cykla med.
    Till och med starta själv klarar hon *stolt *

    (kan tilläggas att hennes "duktiga storasyster"var över fem år innan hon kunde cykla, hon kunde nästan simma innan hon kunde cykla
  2. 1
    cykla igår lärde sig Greta cykla. Hon har säkert kunnat et par veckor men vi har haft lite mycket och hann inte öva mer sedan det släppte för ett par veckor sedan...
    Hon är så stolt och glad att ingen som går förbi kan låta bli att le.
    Hennes dagisfröken var tom tvungen att öppna fönstret och ropa hur duktig hon var
    Och storasyster är glad att ha någon att cykla med.
    Till och med starta själv klarar hon *stolt *

    (kan tilläggas att hennes "duktiga storasyster"var över fem år innan hon kunde cykla, hon kunde nästan simma innan hon kunde cykla
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Wow grattis! Vi har övat på tok för lite utan stödhjulen, skulle blivit sommarens grej men det blir itne alltid som man tänk sig... Han tycker det går för sakta att lära sig å då ger han upp. Jaja det kommer när det kommer. Men jag kan tänka mig hur stolt hon är!
  4. 2
    Wow grattis! Vi har övat på tok för lite utan stödhjulen, skulle blivit sommarens grej men det blir itne alltid som man tänk sig... Han tycker det går för sakta att lära sig å då ger han upp. Jaja det kommer när det kommer. Men jag kan tänka mig hur stolt hon är!
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3

    hehe

    vi övade mentalt och sa till henne att hon kunde cykla om hon själv ville, precis som greta gris. Så då gjorde hon det.
    Men hon har grym balans och är kanske det envisaste som finns så....
  6. 3
    hehe vi övade mentalt och sa till henne att hon kunde cykla om hon själv ville, precis som greta gris. Så då gjorde hon det.
    Men hon har grym balans och är kanske det envisaste som finns så....
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    Åhh, vad roligt!, Förstår att Greta är riktigt stolt nu.
    här har cykeln stått ett tag, vi har lite punktering.
    Vi har bara grusvägar så det är inte det lättaste att cykla. Men det kommer väl så småningom.
    Ha det så bra nu
  8. 4
    Åhh, vad roligt!, Förstår att Greta är riktigt stolt nu.
    här har cykeln stått ett tag, vi har lite punktering.
    Vi har bara grusvägar så det är inte det lättaste att cykla. Men det kommer väl så småningom.
    Ha det så bra nu
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Åh, wow!

    Jag vet inte när de brukar lära sig sånt. Vi har inte ens tagit av stödhjulen än. Men vi bor så tokigt, med branta backar åt alla håll och bara grusvägar så vi har aldrig cyklat så mycket ändå. Det får bli nästa år, Albin har aldrig varit så intesserad av att cykla.
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  10. 5
    Åh, wow! Jag vet inte när de brukar lära sig sånt. Vi har inte ens tagit av stödhjulen än. Men vi bor så tokigt, med branta backar åt alla håll och bara grusvägar så vi har aldrig cyklat så mycket ändå. Det får bli nästa år, Albin har aldrig varit så intesserad av att cykla.
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6

    De blir så stora

    När de kan cykla!

    Erik lärde sig i våras och storebror började genast betrakta honom som betydligt mer jämbördig. De har haft fantastiskt roligt med att cykla hela sommaren!

    Själv tycker jag att grusväg går precis lika bra som väg med asfalt, bättre faktiskt eftersom det är mindre trafik på grusvägarna vid stugan än på cykelbanorna här i stan.
    Annika m. Emil & Erik
  12. 6
    De blir så stora När de kan cykla!

    Erik lärde sig i våras och storebror började genast betrakta honom som betydligt mer jämbördig. De har haft fantastiskt roligt med att cykla hela sommaren!

    Själv tycker jag att grusväg går precis lika bra som väg med asfalt, bättre faktiskt eftersom det är mindre trafik på grusvägarna vid stugan än på cykelbanorna här i stan.
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Kul! Saga började cykla med stödhjul i somras. Hon har inte varit så intresserad innan men nästa sommar blir det träning som gäller!
  14. 7
    Kul! Saga började cykla med stödhjul i somras. Hon har inte varit så intresserad innan men nästa sommar blir det träning som gäller!

Liknande trådar

  1. Nu ska jag ut och cykla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-27, 13:14
  2. Cykla med två
    By cykelmamma in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-01, 20:08
  3. cykla
    By ann2 in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 13:01
  4. Cykla, cykla, cykla, lunka, cykla
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 07:16
  5. Cykla?
    By P med fyra troll in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 20:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar