Scannar efter virus
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Scannar efter virus

    och hittills har man hittat 2 virus, 9 spionprogram och 10 riskware objekt... Och jag får upp en ruta som inte får att få bort där det står: Windows - ingen disk. Kul. Hoppas alla foton finns kvar gråta bitter...
  2. 1
    Scannar efter virus och hittills har man hittat 2 virus, 9 spionprogram och 10 riskware objekt... Och jag får upp en ruta som inte får att få bort där det står: Windows - ingen disk. Kul. Hoppas alla foton finns kvar gråta bitter...
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Fotona är säkert kvar annars brukar jag hitta dem om man kopplar in hårddisken i en annan dator. Hoppas allt går bra.
    Hur känns det med förkylningen? Whiskey brukar funka annars;-) Man blir inte frisk men det känns bättre:-)
  4. 2
    Fotona är säkert kvar annars brukar jag hitta dem om man kopplar in hårddisken i en annan dator. Hoppas allt går bra.
    Hur känns det med förkylningen? Whiskey brukar funka annars;-) Man blir inte frisk men det känns bättre:-)
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Jo tack... jag tror det är lite bättre, som vanligt om kvällarna. Men jag måste vara skapligt bra imorrn em, för jag ska ut på jobb då...

    Wiskey... urk *s* Men medicin ska inte vara god, eller hur
  6. 3
    Jo tack... jag tror det är lite bättre, som vanligt om kvällarna. Men jag måste vara skapligt bra imorrn em, för jag ska ut på jobb då...

    Wiskey... urk *s* Men medicin ska inte vara god, eller hur

Liknande trådar

  1. Finns det någon app där man scannar..
    By Nike1234 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-05, 12:46
  2. Scannar dokument...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-06, 17:16
  3. Hur scannar man?
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 13:54
  4. Scannar bilder
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 03:02
  5. Prickar efter RS virus....
    By Jessica, Vbg in forum Barnsjukdomar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 11:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar