ENKÄT =)
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    ENKÄT =)

    kunde vara kul kanske eller vad tycker ni??

    1. viklen vecka är du i?

    2.känner du dig tröttare än vanligt?

    3.vilka krämpor har du?

    4.jobbar du fortfarande?

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall?

    6. när kommer du sluta jobba?

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än?

    8. är det något du känner oro inför förlossningen?

    9.något annat som du vill dela med dig av?

    Kram alla
    fånga dagen.=)
  2. 1
    ENKÄT =) kunde vara kul kanske eller vad tycker ni??

    1. viklen vecka är du i?

    2.känner du dig tröttare än vanligt?

    3.vilka krämpor har du?

    4.jobbar du fortfarande?

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall?

    6. när kommer du sluta jobba?

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än?

    8. är det något du känner oro inför förlossningen?

    9.något annat som du vill dela med dig av?

    Kram alla
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Egna svar=)

    1. viklen vecka är du i? 30

    2.känner du dig tröttare än vanligt? japp vill sova jämt typ.

    3.vilka krämpor har du? foglossning,halsbränna från helvetet,illamående ibland.

    4.jobbar du fortfarande? japp

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall? 90% hoppas på havandeskapspenning i slutet av denna månaden.

    6. när kommer du sluta jobba? så snart jag kan,känner att det börjar bli tungt nu,kan väl jobba halvtid om det kniper.

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än? nja,ibland tänker jag på det,typ att det kanske går med räser fart eftersom min lilla bara tog 3,5 timmar på sig.

    8. är det något du känner oro inför förlossningen? nä,faktiskt inte,förlossningen är ju det bästa av allt

    9.något annat som du vill dela med dig av? nja,tycker att vi är en trevlig grupp,önskar att jag kunde vara mer posetiv ibland men det är svårt när man bygger ut huset har 2 stycken barn med läxor och dyl.
    En man som arbeter över mycket och ett krävande jobb.

    Kram
  4. 2
    Egna svar=)

    1. viklen vecka är du i? 30

    2.känner du dig tröttare än vanligt? japp vill sova jämt typ.

    3.vilka krämpor har du? foglossning,halsbränna från helvetet,illamående ibland.

    4.jobbar du fortfarande? japp

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall? 90% hoppas på havandeskapspenning i slutet av denna månaden.

    6. när kommer du sluta jobba? så snart jag kan,känner att det börjar bli tungt nu,kan väl jobba halvtid om det kniper.

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än? nja,ibland tänker jag på det,typ att det kanske går med räser fart eftersom min lilla bara tog 3,5 timmar på sig.

    8. är det något du känner oro inför förlossningen? nä,faktiskt inte,förlossningen är ju det bästa av allt

    9.något annat som du vill dela med dig av? nja,tycker att vi är en trevlig grupp,önskar att jag kunde vara mer posetiv ibland men det är svårt när man bygger ut huset har 2 stycken barn med läxor och dyl.
    En man som arbeter över mycket och ett krävande jobb.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3

    Mina svar..

    1. viklen vecka är du i? 31

    2.känner du dig tröttare än vanligt? Ja, sover middag varje dag!

    3.vilka krämpor har du? Diskbråck, foglossning samt att det spänner och drar i ligamenten längst ner..

    4.jobbar du fortfarande? Nej, sjukskriven heltid

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall? -

    6. när kommer du sluta jobba? -

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än? Ja, massor! Maken kommer ju att vara hyffsat nyopererad så det känns ju bra att det från början är planerat att mamma ska vara med..

    8. är det något du känner oro inför förlossningen? Njae, inte egentligen

    9.något annat som du vill dela med dig av? Ska på UL på fredag, spännande! Hoppas att de kan se om det är en kille eller tjej som vi väntar på!
  6. 3
    Mina svar.. 1. viklen vecka är du i? 31

    2.känner du dig tröttare än vanligt? Ja, sover middag varje dag!

    3.vilka krämpor har du? Diskbråck, foglossning samt att det spänner och drar i ligamenten längst ner..

    4.jobbar du fortfarande? Nej, sjukskriven heltid

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall? -

    6. när kommer du sluta jobba? -

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än? Ja, massor! Maken kommer ju att vara hyffsat nyopererad så det känns ju bra att det från början är planerat att mamma ska vara med..

    8. är det något du känner oro inför förlossningen? Njae, inte egentligen

    9.något annat som du vill dela med dig av? Ska på UL på fredag, spännande! Hoppas att de kan se om det är en kille eller tjej som vi väntar på!
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    1. vilken vecka är du i? 32

    2.känner du dig tröttare än vanligt? Nej

    3.vilka krämpor har du? STOOOOR mage. Sammandragningar rätt ofta.

    4.jobbar du fortfarande? Ja, heltid.

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall? Heltid

    6. när kommer du sluta jobba? In i de sista

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än? Vill ha snitt.

    8. är det något du känner oro inför förlossningen? Ja..HUR FAN SKA DE GÅ!! Jag e livrädd!!

    9.något annat som du vill dela med dig av? Vill tacka alla i denna ankomstrgrupp för allt stöd, alla tips o allt ni gjort för mig som förstföderska.
    Otroligt onödigt o tråkigt med påhoppet från den anynyma personen som tycker detta är en tråkig grupp.
  8. 4
    1. vilken vecka är du i? 32

    2.känner du dig tröttare än vanligt? Nej

    3.vilka krämpor har du? STOOOOR mage. Sammandragningar rätt ofta.

    4.jobbar du fortfarande? Ja, heltid.

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall? Heltid

    6. när kommer du sluta jobba? In i de sista

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än? Vill ha snitt.

    8. är det något du känner oro inför förlossningen? Ja..HUR FAN SKA DE GÅ!! Jag e livrädd!!

    9.något annat som du vill dela med dig av? Vill tacka alla i denna ankomstrgrupp för allt stöd, alla tips o allt ni gjort för mig som förstföderska.
    Otroligt onödigt o tråkigt med påhoppet från den anynyma personen som tycker detta är en tråkig grupp.
  9. Lincoln
    #5
    1. viklen vecka är du i? Oj..vet inte..måste vara 32..jag har urdålig koll. Barnmorskan säger nåt o kalendern här säger nåt annat.

    2.känner du dig tröttare än vanligt? Nej inte alls. Full med energi för de mesta..=)

    3.vilka krämpor har du? Inga...inte än.

    4.jobbar du fortfarande? Jadå..massor!!

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall? Heltid!!

    6. när kommer du sluta jobba? Jag jobbar tills dagen innan jag ska snittas. Ser ingen anledning till att trappa ner när jag mår så bra. Men de kanske ändras.

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än? Snitt.

    8. är det något du känner oro inför förlossningen? Jjag e glad att jag ska snittas. Känns tryggt.

    9.något annat som du vill dela med dig av? Slutet närmar sig me stormsteg!!! =) Snart ska vi få se vem som bott där inne i kulan =) Så kul!! Längtar efter att få se era små knoddar också..jag har ju följt dom också sen vi alla plussade på stickan!! Så härligt!!
  10. 5
    1. viklen vecka är du i? Oj..vet inte..måste vara 32..jag har urdålig koll. Barnmorskan säger nåt o kalendern här säger nåt annat.

    2.känner du dig tröttare än vanligt? Nej inte alls. Full med energi för de mesta..=)

    3.vilka krämpor har du? Inga...inte än.

    4.jobbar du fortfarande? Jadå..massor!!

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall? Heltid!!

    6. när kommer du sluta jobba? Jag jobbar tills dagen innan jag ska snittas. Ser ingen anledning till att trappa ner när jag mår så bra. Men de kanske ändras.

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än? Snitt.

    8. är det något du känner oro inför förlossningen? Jjag e glad att jag ska snittas. Känns tryggt.

    9.något annat som du vill dela med dig av? Slutet närmar sig me stormsteg!!! =) Snart ska vi få se vem som bott där inne i kulan =) Så kul!! Längtar efter att få se era små knoddar också..jag har ju följt dom också sen vi alla plussade på stickan!! Så härligt!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Mina svar!

    1. viklen vecka är du i?
    *32...tror jag

    2.känner du dig tröttare än vanligt?
    *Inte så mycket, lite osmidigare och otympligare jo, men jag är inte så hemskt trött. Var mycket tröttare tredje graviditeten, ojoj då var jag dödstrött vid det här laget, så jag bara tackar och tar emot!

    3.vilka krämpor har du?
    *Inga mer än NÄSTÄPPA!! Hatar...

    4.jobbar du fortfarande?
    *Ja!

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall?
    *Heltid

    6. när kommer du sluta jobba?
    *Tänkte jobba oktober ut, har bf 9 nov men jag är lite rädd att gå över så jag kanske jobbar en vecka in i november.

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än?
    *Ja, ganska ofta

    8. är det något du känner oro inför förlossningen?
    *Nej, känner förväntan

    9.något annat som du vill dela med dig av?
    *Har börjar inse på riktigt att jag ska få en bebis igen och det känns så fantastiskt...tänker ofta på första natten med bebisen, den är så magisk, åh så mysigt det ska bli...mitt humör har vänt och jag känner mig på otroligt gott humör för det mesta, det är så härligt!

    Kram till alla, klappa magarna
  12. 6
    Mina svar!

    1. viklen vecka är du i?
    *32...tror jag

    2.känner du dig tröttare än vanligt?
    *Inte så mycket, lite osmidigare och otympligare jo, men jag är inte så hemskt trött. Var mycket tröttare tredje graviditeten, ojoj då var jag dödstrött vid det här laget, så jag bara tackar och tar emot!

    3.vilka krämpor har du?
    *Inga mer än NÄSTÄPPA!! Hatar...

    4.jobbar du fortfarande?
    *Ja!

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall?
    *Heltid

    6. när kommer du sluta jobba?
    *Tänkte jobba oktober ut, har bf 9 nov men jag är lite rädd att gå över så jag kanske jobbar en vecka in i november.

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än?
    *Ja, ganska ofta

    8. är det något du känner oro inför förlossningen?
    *Nej, känner förväntan

    9.något annat som du vill dela med dig av?
    *Har börjar inse på riktigt att jag ska få en bebis igen och det känns så fantastiskt...tänker ofta på första natten med bebisen, den är så magisk, åh så mysigt det ska bli...mitt humör har vänt och jag känner mig på otroligt gott humör för det mesta, det är så härligt!

    Kram till alla, klappa magarna
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    Mina svar

    1. viklen vecka är du i?
    *32

    2.känner du dig tröttare än vanligt?
    *Ja, har gjort sista veckan. Sover gärna middag, och somnar tidigt på kvällarna.

    3.vilka krämpor har du?
    *Foglossning, mycket och onda sammandragningar, halsbränna

    4.jobbar du fortfarande?
    *Nix, är sjukskriven.

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall?
    -

    6. när kommer du sluta jobba?
    -

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än?
    *jadå, ibland. Längtar massor.

    8. är det något du känner oro inför förlossningen?
    *Ja, att det av någon anledning skulle bli snitt, är verkligen livrädd för det. Annars ser jag bara fram emot den.

    9.något annat som du vill dela med dig av?
    *Nä kommer inte på nåt, men superkul med enkät!!
  14. 7
    Mina svar 1. viklen vecka är du i?
    *32

    2.känner du dig tröttare än vanligt?
    *Ja, har gjort sista veckan. Sover gärna middag, och somnar tidigt på kvällarna.

    3.vilka krämpor har du?
    *Foglossning, mycket och onda sammandragningar, halsbränna

    4.jobbar du fortfarande?
    *Nix, är sjukskriven.

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall?
    -

    6. när kommer du sluta jobba?
    -

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än?
    *jadå, ibland. Längtar massor.

    8. är det något du känner oro inför förlossningen?
    *Ja, att det av någon anledning skulle bli snitt, är verkligen livrädd för det. Annars ser jag bara fram emot den.

    9.något annat som du vill dela med dig av?
    *Nä kommer inte på nåt, men superkul med enkät!!
  15. Medlem sedan
    Oct 2000
    #8
    . viklen vecka är du i? 32

    2.känner du dig tröttare än vanligt? Jag är alltid trött nu för tiden...

    3.vilka krämpor har du? Dricker för lite ibland vilket medför kramp och sendrag både här och där och så lite halsbränna i mellanåt.

    4.jobbar du fortfarande? Japp ca 7 veckor till tror jag.

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall? Jag jobbar full tid, är borta mellan 12-14 timmar per dag då jag pendlar. (det känns i kroppen)

    6. när kommer du sluta jobba? ca 2 v. innan bf eller jag vet inte, nån vecka innan i alla fall..

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än? Ja då, jag ser fram mot den... hoppas den blir lika härlig som med tvåan.

    8. är det något du känner oro inför förlossningen? Nej inte direkt. Det är väl om något skulle hända barnet, den oron finns ju alltid där...

    9.något annat som du vill dela med dig av?
    Nej inte direkt, jag mår bra och njuter av denna min sista graviditet. Men jag längtar efter att få träffa lillkillen.
  16. 8
    . viklen vecka är du i? 32

    2.känner du dig tröttare än vanligt? Jag är alltid trött nu för tiden...

    3.vilka krämpor har du? Dricker för lite ibland vilket medför kramp och sendrag både här och där och så lite halsbränna i mellanåt.

    4.jobbar du fortfarande? Japp ca 7 veckor till tror jag.

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall? Jag jobbar full tid, är borta mellan 12-14 timmar per dag då jag pendlar. (det känns i kroppen)

    6. när kommer du sluta jobba? ca 2 v. innan bf eller jag vet inte, nån vecka innan i alla fall..

    7. har du börjat att tänka på förlossningen än? Ja då, jag ser fram mot den... hoppas den blir lika härlig som med tvåan.

    8. är det något du känner oro inför förlossningen? Nej inte direkt. Det är väl om något skulle hända barnet, den oron finns ju alltid där...

    9.något annat som du vill dela med dig av?
    Nej inte direkt, jag mår bra och njuter av denna min sista graviditet. Men jag längtar efter att få träffa lillkillen.
  17. Medlem sedan
    Sep 2008
    #9
    Enkätsvar

    1. vilken vecka är du i?
    -Just idag tog jag första steget in i v33, tror jag.. Graviditetsmatematiken är inte logisk

    2.känner du dig tröttare än vanligt?
    -Både och, har svårt att sova men är helt slut. Jag är visst inte logisk jag heller...

    3.vilka krämpor har du?
    -Mentala krämpor mest. Har inte försonats med tanken att jag inte är lika smidig som förut och att magen är ivägen överallt. Dessutom driver det mig till vansinne att jag inte kan lyfta någonting. Sammandragningar och öm i 'maghuden'.

    4.jobbar du fortfarande?
    -Inte för pengar Nej, uppsagd pga arbetsbrist när jag kommit till v16. Jobbade lite i somras efter det. Nu är det planering, pyssel och stök inför årets stora halloweenfest som jag minsann tänker hålla i oavsett omständigheterna.

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall?
    -Inte så mycket som jag skulle vilja. Beundrar er alla som jobbar heltid!

    6. när kommer du sluta jobba?
    -
    7. har du börjat att tänka på förlossningen än?
    -Ja, men inte mycket mer än på själva ordet. Har inte riktigt accepterat att jag är gravid ens - då är förlossningsplaner lite avlägsna. Väntar på att få klarhet på någon föräldrakurs.

    8. är det något du känner oro inför förlossningen?
    -Nej, när det väl är dags så finns det förhoppningsvis folk på plats som vet hur det ska gå till.

    9.något annat som du vill dela med dig av?
    -Tack och lov för internet. Skönt att kunna prata av sig och söka information när det passar ens egna psyke (som inte är helt som det ska just nu).
  18. 9
    Enkätsvar

    1. vilken vecka är du i?
    -Just idag tog jag första steget in i v33, tror jag.. Graviditetsmatematiken är inte logisk

    2.känner du dig tröttare än vanligt?
    -Både och, har svårt att sova men är helt slut. Jag är visst inte logisk jag heller...

    3.vilka krämpor har du?
    -Mentala krämpor mest. Har inte försonats med tanken att jag inte är lika smidig som förut och att magen är ivägen överallt. Dessutom driver det mig till vansinne att jag inte kan lyfta någonting. Sammandragningar och öm i 'maghuden'.

    4.jobbar du fortfarande?
    -Inte för pengar Nej, uppsagd pga arbetsbrist när jag kommit till v16. Jobbade lite i somras efter det. Nu är det planering, pyssel och stök inför årets stora halloweenfest som jag minsann tänker hålla i oavsett omständigheterna.

    5.om du jobbar hur mycket i sådana fall?
    -Inte så mycket som jag skulle vilja. Beundrar er alla som jobbar heltid!

    6. när kommer du sluta jobba?
    -
    7. har du börjat att tänka på förlossningen än?
    -Ja, men inte mycket mer än på själva ordet. Har inte riktigt accepterat att jag är gravid ens - då är förlossningsplaner lite avlägsna. Väntar på att få klarhet på någon föräldrakurs.

    8. är det något du känner oro inför förlossningen?
    -Nej, när det väl är dags så finns det förhoppningsvis folk på plats som vet hur det ska gå till.

    9.något annat som du vill dela med dig av?
    -Tack och lov för internet. Skönt att kunna prata av sig och söka information när det passar ens egna psyke (som inte är helt som det ska just nu).
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    Du fick mig att gråta,första natten med bebben,åhhhhhhh,vill nu,buääää.
  20. 10
    Du fick mig att gråta,första natten med bebben,åhhhhhhh,vill nu,buääää.
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Åh vad mysigt med ul.lite avis faktiskt,varför ska du göra det??
  22. 11
    Åh vad mysigt med ul.lite avis faktiskt,varför ska du göra det??
  23. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12
    varför är du så rädd för förlossningen är verkligen intresserad av varför.
  24. 12
    varför är du så rädd för förlossningen är verkligen intresserad av varför.
  25. Medlem sedan
    Mar 2003
    #13
    Vad skönt att inte ha några krämpor,annat än mig som tycker att jag har både det ena och andra.
    Kanske för att jag väntar 3an vad vet jag.
  26. 13
    Vad skönt att inte ha några krämpor,annat än mig som tycker att jag har både det ena och andra.
    Kanske för att jag väntar 3an vad vet jag.
  27. Medlem sedan
    Mar 2003
    #14
    ja det är lite kul med en enkät någon gång ibland
  28. 14
    ja det är lite kul med en enkät någon gång ibland
  29. Medlem sedan
    Mar 2003
    #15
    ja nu längtar man väldigt mycket efter att få se vem som bor i maggen,plus att jag vill gärna bli av med alla krämpor.
  30. 15
    ja nu längtar man väldigt mycket efter att få se vem som bor i maggen,plus att jag vill gärna bli av med alla krämpor.
  31. Medlem sedan
    Mar 2003
    #16
    jag kan inte heller lyfta något samandragningar och foglossning sätter stopp för det,suck.
  32. 16
    jag kan inte heller lyfta något samandragningar och foglossning sätter stopp för det,suck.
  33. Medlem sedan
    Aug 2002
    #17
    Fjella svarar:

    1. Vilken vecka är du i?
    **33+0, tror jag det är idag.**

    2. Känner du dig tröttare än vanligt?
    **Ja, fast jag har varit ännu tröttare tidigare i graviditeten.**

    3. Vilka krämpor har du?
    **Foglossning och trötthet. Känner mig väldigt begränsad och otymplig eftersom min mage är så smal, men utåtstående.**

    4. Jobbar du fortfarande?
    **Ja, har 7 veckor kvar att jobba.**

    5. Om du jobbar hur mycket i sådana fall?
    **Heltid.**

    6. När kommer du sluta jobba?
    **Fredagen den 31/10, har bf måndagen 3/11.**

    7. Har du börjat att tänka på förlossningen än?
    **Ja, en del. Och på vad jag ska ha med mig till förlossning/BB.**

    8. Är det något du känner oro inför förlossningen?
    **Resan dit. Jag har 13 mil till närmsta förlossningsavdelning. Men jag skulle vilja föda på samma ställe som sist - men dit är det 35 mil. Är också orolig att det skulle sätta igång nästa vecka då min sambo är i Las Vegas.**

    9. Något annat som du vill dela med dig av?
    **Jag är så glad över att jag fortfarande kan göra nästan allt jag vill. Jag tänker bl.a. träna BodyPump tills det helt enkelt inte går. En annan skum sak - jag är grymt sugen på öl just nu. Varje dag! Och jag glömer gå och köpa de alkoholfria ölen som finns på bolaget. Så jag får liksom bara stå ut... **
  34. 17
    Fjella svarar:

    1. Vilken vecka är du i?
    **33+0, tror jag det är idag.**

    2. Känner du dig tröttare än vanligt?
    **Ja, fast jag har varit ännu tröttare tidigare i graviditeten.**

    3. Vilka krämpor har du?
    **Foglossning och trötthet. Känner mig väldigt begränsad och otymplig eftersom min mage är så smal, men utåtstående.**

    4. Jobbar du fortfarande?
    **Ja, har 7 veckor kvar att jobba.**

    5. Om du jobbar hur mycket i sådana fall?
    **Heltid.**

    6. När kommer du sluta jobba?
    **Fredagen den 31/10, har bf måndagen 3/11.**

    7. Har du börjat att tänka på förlossningen än?
    **Ja, en del. Och på vad jag ska ha med mig till förlossning/BB.**

    8. Är det något du känner oro inför förlossningen?
    **Resan dit. Jag har 13 mil till närmsta förlossningsavdelning. Men jag skulle vilja föda på samma ställe som sist - men dit är det 35 mil. Är också orolig att det skulle sätta igång nästa vecka då min sambo är i Las Vegas.**

    9. Något annat som du vill dela med dig av?
    **Jag är så glad över att jag fortfarande kan göra nästan allt jag vill. Jag tänker bl.a. träna BodyPump tills det helt enkelt inte går. En annan skum sak - jag är grymt sugen på öl just nu. Varje dag! Och jag glömer gå och köpa de alkoholfria ölen som finns på bolaget. Så jag får liksom bara stå ut... **
  35. Medlem sedan
    Mar 2003
    #18
    jösses att ha så långt till förlossningen,klart att det känns lite oroligt,men det går säkert bra.
  36. 18
    jösses att ha så långt till förlossningen,klart att det känns lite oroligt,men det går säkert bra.
  37. Medlem sedan
    Aug 2007
    #19
    Jag är viktopererad så det är planerat från början att se så att tillväxten är som den ska då jag har både sämre intag och upptag av näringsämnen.. Nu tror ju inte jag att det är någon fara då jag har gått upp ganska mycket men UL ska ju bli roligt! Mamma kommer upp från skåne (20mil) för att vara med och titta, mannen följer ju givetvis också med!
  38. 19
    Jag är viktopererad så det är planerat från början att se så att tillväxten är som den ska då jag har både sämre intag och upptag av näringsämnen.. Nu tror ju inte jag att det är någon fara då jag har gått upp ganska mycket men UL ska ju bli roligt! Mamma kommer upp från skåne (20mil) för att vara med och titta, mannen följer ju givetvis också med!
  39. Medlem sedan
    Sep 2008
    #20
    Åh! En till som är öltorsk!
    ...brukar jag iofs vara oavsett graviditet eller ej. Carlsbergs alkoholfria är riktigt goda och finns i alla fall i de flesta affärerna här - bolaget försöker jag undvika (folk kollar så konstigt på en när man rultar in där med mage och allt)
    Om du inte bor jätteknasigt till så råder jag dig att ta en kik mellan ciderhyllan och folkölen, där brukar många butiker ha alkoholfritt.
  40. 20
    Åh! En till som är öltorsk!
    ...brukar jag iofs vara oavsett graviditet eller ej. Carlsbergs alkoholfria är riktigt goda och finns i alla fall i de flesta affärerna här - bolaget försöker jag undvika (folk kollar så konstigt på en när man rultar in där med mage och allt)
    Om du inte bor jätteknasigt till så råder jag dig att ta en kik mellan ciderhyllan och folkölen, där brukar många butiker ha alkoholfritt.
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Jag gör en enkät nu på studs...Ego enkät
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-10-15, 20:56
  2. Enkät
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 18:50
  3. Lånad enkät: Liten enkät om ettåringarna
    By seife in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 11:52
  4. OT-Enkät!
    By anomympgavämne in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 16:41
  5. enkät
    By Erika.m.3gullungar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 16:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar