Åh jag är så taggad!
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Åh jag är så taggad!

    Sen Caroline1 skrev nedan om att välling på tetra kan göra susen har jag längtat till affären. Nu var jag där! Ikväll skall Lowe dricka välling och va glad!!!
    Och sen skall han sova i eget rum! Äntligen kändes som att nu måste det ske! Han vaknade inatt kl 04 av att tanden gjorde ont (glömde be mormor ge en alvedon innan läggdags igår). Sen blev han snabbt glad, men ville INTE sova. Lugnade sig vid 05 men fortsatte hosta var 10e minut! Inte behövde han mig till nått för han somnade om på en gång (eller vaknade aldrig?). Sen vaknade storebror före sex och skulle se på film och dricka välling. Ville sen ha uppmärksamhet varje kvart, stön... 4:e natten i rad jag inte får sova efter 4-5 på morgonen samtidigt som Lowe hostar nattetid. Har fått långdragen migrän nu av sömnbrist.
    Så nu skall Lowe ut på egen hand! Och det ska gå bra!!!!
  2. 1
    Åh jag är så taggad! Sen Caroline1 skrev nedan om att välling på tetra kan göra susen har jag längtat till affären. Nu var jag där! Ikväll skall Lowe dricka välling och va glad!!!
    Och sen skall han sova i eget rum! Äntligen kändes som att nu måste det ske! Han vaknade inatt kl 04 av att tanden gjorde ont (glömde be mormor ge en alvedon innan läggdags igår). Sen blev han snabbt glad, men ville INTE sova. Lugnade sig vid 05 men fortsatte hosta var 10e minut! Inte behövde han mig till nått för han somnade om på en gång (eller vaknade aldrig?). Sen vaknade storebror före sex och skulle se på film och dricka välling. Ville sen ha uppmärksamhet varje kvart, stön... 4:e natten i rad jag inte får sova efter 4-5 på morgonen samtidigt som Lowe hostar nattetid. Har fått långdragen migrän nu av sömnbrist.
    Så nu skall Lowe ut på egen hand! Och det ska gå bra!!!!
  3. Medlem sedan
    May 2008
    #2
    Läste detta nu...!!! Men du är ju så trött. Orkar du med oss imorgon, speciellt om du har migrän???
  4. 2
    Läste detta nu...!!! Men du är ju så trött. Orkar du med oss imorgon, speciellt om du har migrän???
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Hoppas det fungerade med vällingen på tetra och att du får lite välbehövlig vila!
  6. 3
    Hoppas det fungerade med vällingen på tetra och att du får lite välbehövlig vila!
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Blä, det gick skit med allt... Vägrade såklart fortfarande vällingen, tetra till trots :/
    Och sen blev det bara 1/4 vällingportion, så då vet jag att han vaknar hungrig på natten. Alltså sover nu tokungen däruppe brevid min säng, inatt igen. Suck.
    Jaja, jag får försöka igen, en annan kväll. Man har ju några nätter till framför sig...
  8. 4
    Blä, det gick skit med allt... Vägrade såklart fortfarande vällingen, tetra till trots :/
    Och sen blev det bara 1/4 vällingportion, så då vet jag att han vaknar hungrig på natten. Alltså sover nu tokungen däruppe brevid min säng, inatt igen. Suck.
    Jaja, jag får försöka igen, en annan kväll. Man har ju några nätter till framför sig...
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    Jodå, tack för tanken, men jag vill gärna ha besök!
  10. 5
    Jodå, tack för tanken, men jag vill gärna ha besök!
  11. Medlem sedan
    May 2008
    #6
    Fick nummret, tack. Vi ses imorgon
  12. 6
    Fick nummret, tack. Vi ses imorgon
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7
    menade förstås 1/4 grötportion han dricker ju inte välling än...
  14. 7
    menade förstås 1/4 grötportion han dricker ju inte välling än...
  15. Medlem sedan
    Apr 2006
    #8
    Nej, vad trist! Höll verkligen tummarna för att det skulle funka... Visst är det sugigt när man verkligen bestämt sig för att det ska funka och så gör det inte det, då blir man ju aningens besviken. Nåja, du får se det så att han har karaktär och böjer sig inte för grupptrycket Det har han nytta av i tonåren. Och då kommer du ha problem att bända honom ur sängen också

    Nä, hoppas natten blir lugn för er. Iduns säng står också bredvid min för hon verkar inte riktigt komma till ro i nya sängen än utan vaknar hundra ggr per natt men somnar så fort jag lägger en hand på henne. Tror vi får sova gott båda två vilken natt som helst nu. Kram på dig!
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  16. 8
    Nej, vad trist! Höll verkligen tummarna för att det skulle funka... Visst är det sugigt när man verkligen bestämt sig för att det ska funka och så gör det inte det, då blir man ju aningens besviken. Nåja, du får se det så att han har karaktär och böjer sig inte för grupptrycket Det har han nytta av i tonåren. Och då kommer du ha problem att bända honom ur sängen också

    Nä, hoppas natten blir lugn för er. Iduns säng står också bredvid min för hon verkar inte riktigt komma till ro i nya sängen än utan vaknar hundra ggr per natt men somnar så fort jag lägger en hand på henne. Tror vi får sova gott båda två vilken natt som helst nu. Kram på dig!
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9
    Haha, det blev nog värsta natten hittills! Halt galet lite har vi sovit. Storebror vaknade två ggr och vi fick sova hos honom varsin gång, sen var då Lowe vaken 2x2 timmar... Jag var så taggad att hålla tyst runt Lowe att jag vaknade av att katten öppnar sovrumsdörren Så onödigt. Jaja, ikväll är en ny natt, kanske lite sömn då?
    Tack för tanken, kram
  18. 9
    Haha, det blev nog värsta natten hittills! Halt galet lite har vi sovit. Storebror vaknade två ggr och vi fick sova hos honom varsin gång, sen var då Lowe vaken 2x2 timmar... Jag var så taggad att hålla tyst runt Lowe att jag vaknade av att katten öppnar sovrumsdörren Så onödigt. Jaja, ikväll är en ny natt, kanske lite sömn då?
    Tack för tanken, kram
  19. Medlem sedan
    Jul 2007
    #10
    Oj oj, hoppas du får sova bättre i natt!!!!
  20. 10
    Oj oj, hoppas du får sova bättre i natt!!!!

Liknande trådar

  1. O-taggad. Men nya tag.
    By Daga in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-23, 08:07
  2. Taggad!! (ny!)
    By eveli in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 20:47
  3. JAg var så taggad
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 09:33
  4. Taggad
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-17, 18:08
  5. NU é jag taggad!
    By Ulrik@ in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 14:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar