Så gosig!
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Så gosig!

    Idag har vi tagit det lugnt efter kalaset igår. Hela eftermiddagen var jag dessutom själv med Jakob då mannen var på bio med de stora. Då gick jag först en lång promenad med en sovande Jakob. han sov i två timmar i vagnen vaknade till och fortsatte sova en halvtimme i min famn. Sedan satt vi och gosade ungefär lika länge till. Han med örat mot bröstkorgen på mig lyssnande på mitt hjärta! Hur mysigt som helst.

    Mindre kul är att min laptop krånglar så min man håller på att installera om den så nu är jag förpassad till den stationära nere i kalla källaren. Ja ja, måste ändå förbereda lektioner ikväll när barnen somnat.
  2. 1
    Så gosig! Idag har vi tagit det lugnt efter kalaset igår. Hela eftermiddagen var jag dessutom själv med Jakob då mannen var på bio med de stora. Då gick jag först en lång promenad med en sovande Jakob. han sov i två timmar i vagnen vaknade till och fortsatte sova en halvtimme i min famn. Sedan satt vi och gosade ungefär lika länge till. Han med örat mot bröstkorgen på mig lyssnande på mitt hjärta! Hur mysigt som helst.

    Mindre kul är att min laptop krånglar så min man håller på att installera om den så nu är jag förpassad till den stationära nere i kalla källaren. Ja ja, måste ändå förbereda lektioner ikväll när barnen somnat.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Visst är det mysigt nu när man märker att dom verkligen vill sitta och gosa.

    Datorer är väldigt bra när dom funkar men allt som oftast ycker jag att det är nåt strul men du får kanske gjort det du ska istället för att vara här och snacka med oss
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  4. 2
    Visst är det mysigt nu när man märker att dom verkligen vill sitta och gosa.

    Datorer är väldigt bra när dom funkar men allt som oftast ycker jag att det är nåt strul men du får kanske gjort det du ska istället för att vara här och snacka med oss
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Ha, ha, nu är jag här igen. Har suttit och rättat en massa engelska och var ju tvungen att ta tvätten och den är ju med i källaren!!!!
  6. 3
    Ha, ha, nu är jag här igen. Har suttit och rättat en massa engelska och var ju tvungen att ta tvätten och den är ju med i källaren!!!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Kul när de vill gosa.
    Cornelia har oxå börjat vilja gosa mer och mer ofta somnar hon efter ett tag och det är ju oxå gosigt för mig att sitta och lyssna på andetagen och pussa henne på pannan
  8. 4
    Kul när de vill gosa.
    Cornelia har oxå börjat vilja gosa mer och mer ofta somnar hon efter ett tag och det är ju oxå gosigt för mig att sitta och lyssna på andetagen och pussa henne på pannan

Liknande trådar

  1. Gosig ålder
    By bmw801 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 09:46
  2. Varm och gosig
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 20:17
  3. Gosig morgon:)
    By loppatoppa in forum _0405 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 10:55
  4. Gosig velouroverall
    By rutansmamma + bf 6/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 22:06
  5. NU är han gosig!
    By Mia m.Linneá-99,Tobias-01 & Pontus-04 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 09:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar