Träffa mig & Molly den 23:e sept???
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Träffa mig & Molly den 23:e sept???

    Hej alla. Long time....eller så känns det åtminstone nu när man inte hänger här twentyfourseven som innan

    Med oss är det bara bra. Vi var på 30-års fest i går och det var jätteskoj. Molly sov borta för första gången, och det hade gått jättebra. Hon och killarna myste ( mös? ) hos farmor och hade det bra. Jag kände en stark saknad när jag gick och la mig på natten....men det var rätt najs i morse när vi kunde sova länge......hrm......mysa lite.......och äta frukost i sängen och kolla på tv

    Men hjälp......läste just om lille Malte! *förtvivlad*
    Hoppas verkligen allt löser sig till det allra bästa för honom och hans underbara föräldrar och syskon. Julia......ja, vilken tjej.

    Pink.....skönt att det börjar se ljusare ut igen för din del.

    Spännande med eventuellt nya gravidmagar i vår grupp!!!! lycka till.
    Jag har två kompisar som ska ha inom någon vecka nu och det är så spännande, men själv är det klart på bebisfronten!!

    Jag och Molly tänkte åka till Stockholm nästa tisdag. Den 23.e och ta ett varv på Stinsen i Sollentuna. Någon som vill passa på att träffas och luncha/fika???
    Jag kan även tänka mig att träffas någon annanstans, men slipper jag snurra in innanför tullarna med bilen så blir jag glad
    Jag ska till stinsen i vilket fall för att kolla in en butik där....men kan ju träffas i närheten om det passar bättre.

    Stor kram!
    Det vore roligt att ses.
    Att städa medans barnen är små, är som att skotta medans det fortfarande snöar...
  2. 1
    Träffa mig & Molly den 23:e sept??? Hej alla. Long time....eller så känns det åtminstone nu när man inte hänger här twentyfourseven som innan

    Med oss är det bara bra. Vi var på 30-års fest i går och det var jätteskoj. Molly sov borta för första gången, och det hade gått jättebra. Hon och killarna myste ( mös? ) hos farmor och hade det bra. Jag kände en stark saknad när jag gick och la mig på natten....men det var rätt najs i morse när vi kunde sova länge......hrm......mysa lite.......och äta frukost i sängen och kolla på tv

    Men hjälp......läste just om lille Malte! *förtvivlad*
    Hoppas verkligen allt löser sig till det allra bästa för honom och hans underbara föräldrar och syskon. Julia......ja, vilken tjej.

    Pink.....skönt att det börjar se ljusare ut igen för din del.

    Spännande med eventuellt nya gravidmagar i vår grupp!!!! lycka till.
    Jag har två kompisar som ska ha inom någon vecka nu och det är så spännande, men själv är det klart på bebisfronten!!

    Jag och Molly tänkte åka till Stockholm nästa tisdag. Den 23.e och ta ett varv på Stinsen i Sollentuna. Någon som vill passa på att träffas och luncha/fika???
    Jag kan även tänka mig att träffas någon annanstans, men slipper jag snurra in innanför tullarna med bilen så blir jag glad
    Jag ska till stinsen i vilket fall för att kolla in en butik där....men kan ju träffas i närheten om det passar bättre.

    Stor kram!
    Det vore roligt att ses.
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Åh hej tjejan! Skönt att det gick bra för min Molly första gången borta över natten!
    Jag vill ju jättegäna ses, men Sollentuna e ju en bit....Upplands Väsby kanske dit går tåget härifrån raka vägen....jag ska till sthlm i helgen, men till syster o co, vi ska bl a på en klädbytardag jihooo *sjunger* fynda fynda fynda" Me löööööv
    Stora kramen tillbaks!
  4. 2
    Åh hej tjejan! Skönt att det gick bra för min Molly första gången borta över natten!
    Jag vill ju jättegäna ses, men Sollentuna e ju en bit....Upplands Väsby kanske dit går tåget härifrån raka vägen....jag ska till sthlm i helgen, men till syster o co, vi ska bl a på en klädbytardag jihooo *sjunger* fynda fynda fynda" Me löööööv
    Stora kramen tillbaks!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Jamen skit också! Så är du i Stinsen som ju är där jag bor ju och så är jag ju i .............................N ice
    Åker till mina föräldrar med barnen på onsdag och blir borta en vecka. Hade så gärna velat träffa dig ju!......

    Hoppas det inte dröjer för länge tills vi ses igen.

    Stor kram på dig!
  6. 3
    Jamen skit också! Så är du i Stinsen som ju är där jag bor ju och så är jag ju i .............................N ice
    Åker till mina föräldrar med barnen på onsdag och blir borta en vecka. Hade så gärna velat träffa dig ju!......

    Hoppas det inte dröjer för länge tills vi ses igen.

    Stor kram på dig!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Men Trissan, stannar iinte pendeltåget i Sollentuna efter Rotebro som ligger efter Upplands Väsby!?!?!

    Hoppas allt väl med dig, hinner inte vara här så mycket (låter det brekant) men skulle vara jättekul att ses snart.

    Kram
  8. 4
    Men Trissan, stannar iinte pendeltåget i Sollentuna efter Rotebro som ligger efter Upplands Väsby!?!?!

    Hoppas allt väl med dig, hinner inte vara här så mycket (låter det brekant) men skulle vara jättekul att ses snart.

    Kram
  9. Medlem sedan
    Jul 2006
    #5
    Men hallååååå???
    Vaddå 'till föräldrarna i Nice'?? Har jag missat nåt? Dina päron finns där?
    Då är min enda fråga - när blir aff-träffen där??

    Låter sååå skönt! Skulle gärna komma bort lite jag med men maken och jag har lite olika inställning till semester med barn... Jag hävdar att det kan bli avslappnande även med barn men han tror inte riktigt på det, och jaga ungar gör han lika bra hemma och då kostar det inte flera tusen heller
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  10. 5
    Men hallååååå???
    Vaddå 'till föräldrarna i Nice'?? Har jag missat nåt? Dina päron finns där?
    Då är min enda fråga - när blir aff-träffen där??

    Låter sååå skönt! Skulle gärna komma bort lite jag med men maken och jag har lite olika inställning till semester med barn... Jag hävdar att det kan bli avslappnande även med barn men han tror inte riktigt på det, och jaga ungar gör han lika bra hemma och då kostar det inte flera tusen heller
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    Nej det e inte pendeln utan "Upptåget" o det går fr Gävle till Uppl Väsby som längst.....det går ju att byta till pendeln i Uppl Väsby såklart men då blir det ju mer resa o bök...men kanske du o Smilla e värda det
  12. 6
    Nej det e inte pendeln utan "Upptåget" o det går fr Gävle till Uppl Väsby som längst.....det går ju att byta till pendeln i Uppl Väsby såklart men då blir det ju mer resa o bök...men kanske du o Smilla e värda det
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Amen du vet, aff-träff strax utanför Nice låter som en plan!
    Mina föräldrar är sådana där pansjos vet du, så de har ett ställe sedan 16 år nere 15 min från flygplatsen i nice upp mot bergen. Där ska vi häcka i en vecka, Elly belly, storebror och jag. Trist va

    Asch, som en polare till mig sa, " Jag står hellre och diskar i Nice......" Säg det till din make. "jag jagar hellre barn nere i Nice än hemma i Uppsala"
  14. 7
    Amen du vet, aff-träff strax utanför Nice låter som en plan!
    Mina föräldrar är sådana där pansjos vet du, så de har ett ställe sedan 16 år nere 15 min från flygplatsen i nice upp mot bergen. Där ska vi häcka i en vecka, Elly belly, storebror och jag. Trist va

    Asch, som en polare till mig sa, " Jag står hellre och diskar i Nice......" Säg det till din make. "jag jagar hellre barn nere i Nice än hemma i Uppsala"
  15. Medlem sedan
    Jul 2006
    #8
    Kan du förklara det där med ......hrm......mysa lite....... ? Fattade inte riktigt??
    Tyvärr är ju en annan arbetande och den som drar in brödfödan i familjen numer, framförallt sedan maken inte fått ett öre av FK än, trots att han gått hemma sedan 11 augusti!!
    Hade gärna träffats annars!!
    Kram!
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  16. 8
    Kan du förklara det där med ......hrm......mysa lite....... ? Fattade inte riktigt??
    Tyvärr är ju en annan arbetande och den som drar in brödfödan i familjen numer, framförallt sedan maken inte fått ett öre av FK än, trots att han gått hemma sedan 11 augusti!!
    Hade gärna träffats annars!!
    Kram!
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Upptåget!!! ALdrig hört talas om
    Men, det skulle vara superkul att ses snart. Vet du, när jag kommer åter från La Riviera så kanske jag tar mig en tur till Uppsala. har inte varit där på år och da`r! Vore super ju! Vet att ni har massa mysiga fik där ju!
  18. 9
    Upptåget!!! ALdrig hört talas om
    Men, det skulle vara superkul att ses snart. Vet du, när jag kommer åter från La Riviera så kanske jag tar mig en tur till Uppsala. har inte varit där på år och da`r! Vore super ju! Vet att ni har massa mysiga fik där ju!
  19. Medlem sedan
    Aug 2007
    #10
    Fast du e ju ändå i Nice så.........Hmmm *avis big time**
  20. 10
    Fast du e ju ändå i Nice så.........Hmmm *avis big time**
  21. Medlem sedan
    Aug 2007
    #11
    ååå promise??? va skoj!!! Hinner du innan oktober tro?? Innan dagis o jobb menar jag.....
  22. 11
    ååå promise??? va skoj!!! Hinner du innan oktober tro?? Innan dagis o jobb menar jag.....
  23. Medlem sedan
    Jul 2006
    #12
    Ja, det får jag försöka med... Mina föräldrar är ju oxå pansjos, lyxvarianten dessutom som fått betalt för att sluta tidigre, men de har inget ställe i Nice. De bor tvärs över gatan..??
    Då föreslår jag att du förbereder mamsen och papsen på att det dyker upp ltie aff-are lagom över påsk sådär.... Vive la printemps en France, eller nåt (hade bara 2:a i franska...)
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  24. 12
    Ja, det får jag försöka med... Mina föräldrar är ju oxå pansjos, lyxvarianten dessutom som fått betalt för att sluta tidigre, men de har inget ställe i Nice. De bor tvärs över gatan..??
    Då föreslår jag att du förbereder mamsen och papsen på att det dyker upp ltie aff-are lagom över påsk sådär.... Vive la printemps en France, eller nåt (hade bara 2:a i franska...)
  25. Medlem sedan
    May 2005
    #13
    Klart jag hinner i Oktober. Jag börjar jobba 3/11 och Elly ska börja skolas in 20/10 så innan dess! Det tummar vi på!
  26. 13
    Klart jag hinner i Oktober. Jag börjar jobba 3/11 och Elly ska börja skolas in 20/10 så innan dess! Det tummar vi på!
  27. Medlem sedan
    May 2005
    #14
    Du låter flytande!

    Skulle nog hellre ha mor och far rakt över gatan. Nu bor de 30 mil härifrån (Sollentuna).
  28. 14
    Du låter flytande!

    Skulle nog hellre ha mor och far rakt över gatan. Nu bor de 30 mil härifrån (Sollentuna).
  29. Medlem sedan
    Aug 2007
    #15
    Innan oktober!!!?? Charlie skolas in 1/10 o kag börjar jobba 15e.....
  30. 15
    Innan oktober!!!?? Charlie skolas in 1/10 o kag börjar jobba 15e.....
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16
    Men då får vi hinna med det innan 15/10, Vi kollar hur Charlie skolas in, om det bara är någon timme första dagen så kan vi ju träffas för fika när han varit på dagis. Låter det som en plan?!
  32. 16
    Men då får vi hinna med det innan 15/10, Vi kollar hur Charlie skolas in, om det bara är någon timme första dagen så kan vi ju träffas för fika när han varit på dagis. Låter det som en plan?!
  33. Medlem sedan
    May 2005
    #17
    Jag kommer hem torsag 25/9 så om inte oktober pasar så klämmer vi in det typ måndagen 29/9 eller tisdag 30/9!
  34. 17
    Jag kommer hem torsag 25/9 så om inte oktober pasar så klämmer vi in det typ måndagen 29/9 eller tisdag 30/9!
  35. Medlem sedan
    Jul 2006
    #18
    en torsdag!"!!!! Måste vara en torsdag, så vi kan hänga med er!!
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  36. 18
    en torsdag!"!!!! Måste vara en torsdag, så vi kan hänga med er!!
  37. Medlem sedan
    May 2005
    #19
    Men ska vi typ boka torsdag den 2/10. Jag insåg precis att jag kommer hem torsdag 25/9 från Nice. FUnkar den 2/10 trots inskolning Trissan?!
    Om charlie börjar inskolas den 1/10 så kanske det bara är någon timme första dagen ändå?
    Funkar den dagen för dig Vovven?
  38. 19
    Men ska vi typ boka torsdag den 2/10. Jag insåg precis att jag kommer hem torsdag 25/9 från Nice. FUnkar den 2/10 trots inskolning Trissan?!
    Om charlie börjar inskolas den 1/10 så kanske det bara är någon timme första dagen ändå?
    Funkar den dagen för dig Vovven?
  39. Medlem sedan
    Jul 2006
    #20
    Skriver upp det med en gång om det passar er!!!!
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  40. 20
    Skriver upp det med en gång om det passar er!!!!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. 13 sept
    By Gulis in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-09-18, 20:47
  2. BF i sept??
    By Puppiluppis in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-21, 14:35
  3. BIM AUG / SEPT
    By lillalilly in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 11:38
  4. Molly Mus numera Molly Bus
    By Smilla... in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 11:00
  5. 21a sept
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 14:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar