Oj vad tiden går fort när
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Oj vad tiden går fort när

    man väntar tredje barnet. Inte som som när jag väntade på Amadeus, när varje dag på slutet var lååång.

    Jag är i v. 31+3 idag. Kan ni tänka er, bara ca nio veckor kvar... sedan blir Amadeus storebror för andra gången! Känns nästan lite overkligt att vi ska bli ytterligare en till i familjen. Men det ska bli jättekul!
  2. 1
    Oj vad tiden går fort när man väntar tredje barnet. Inte som som när jag väntade på Amadeus, när varje dag på slutet var lååång.

    Jag är i v. 31+3 idag. Kan ni tänka er, bara ca nio veckor kvar... sedan blir Amadeus storebror för andra gången! Känns nästan lite overkligt att vi ska bli ytterligare en till i familjen. Men det ska bli jättekul!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Vad roligt! Då kan du tänka dig vad 4:e barnet går fort Vet ni vad det är för sort? blå eller rosa?

    Ha det riktigt riktigt bra dina sista veckor nu mums snart får du snusa nyfödd (lite avis blir man)

    Kram j
  4. 2
    Vad roligt! Då kan du tänka dig vad 4:e barnet går fort Vet ni vad det är för sort? blå eller rosa?

    Ha det riktigt riktigt bra dina sista veckor nu mums snart får du snusa nyfödd (lite avis blir man)

    Kram j
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Wow, det är ju inte alls långt kvar då. Vad spännade med 3 barn så tätt. Med storebror hade jag stenkoll på exakt vilken dag jag var i. Med Martin fick jag fundera lite över vilken vecka jag var i.
  6. 3
    Wow, det är ju inte alls långt kvar då. Vad spännade med 3 barn så tätt. Med storebror hade jag stenkoll på exakt vilken dag jag var i. Med Martin fick jag fundera lite över vilken vecka jag var i.
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Nej, ingen aning

    det får vi se om 8 veckor :-)
  8. 4
    Nej, ingen aning det får vi se om 8 veckor :-)
  9. Medlem sedan
    Jun 2000
    #5
    Vad häftigt!!!

    Snart snart alltså!



    http://mammanj.blogspot.com/
  10. 5
    Vad häftigt!!!

    Snart snart alltså!



    http://mammanj.blogspot.com/

Liknande trådar

  1. Tiden går fort....
    By PumpkinGirl in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-26, 10:36
  2. Oj! Vad tiden går fort!
    By Kerstin83 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 16:46
  3. Tiden går fort
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 20:16
  4. Tiden går fort när man har kul...
    By nettan-wol in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 10:28
  5. Vad tiden går fort!
    By Lindsey77 in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 10:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar