Sååå svartsjuk
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Sååå svartsjuk

    är vår lilltjej just nu. Min man och jag har bytts av här hemma, så nu är jag hemma igen. Och nåde mig om storasyster sitter i mitt knä! Det hörs mycket tydligt på Emmys skrik att hon tycker att det bara är hennes mamma. Så det så! Och när Emmy och något av storasyskonen sitter båda i mitt knä sitter Emmy och puttar med en liten hand eller fot på syskonet...
    Kristina med 3♥
  2. 1
    Sååå svartsjuk är vår lilltjej just nu. Min man och jag har bytts av här hemma, så nu är jag hemma igen. Och nåde mig om storasyster sitter i mitt knä! Det hörs mycket tydligt på Emmys skrik att hon tycker att det bara är hennes mamma. Så det så! Och när Emmy och något av storasyskonen sitter båda i mitt knä sitter Emmy och puttar med en liten hand eller fot på syskonet...
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Å när jag pussar maken så kommer en liten donna och smaskar med putmun Visst är de goa
  4. 2
    Å när jag pussar maken så kommer en liten donna och smaskar med putmun Visst är de goa
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Ha, både David och hans storebror (5 år) är lika svartsjuka på varandra. De praktiskt taget puttar bort varandra från min famn. Lite småjobbigt faktiskt.
  6. 3
    Ha, både David och hans storebror (5 år) är lika svartsjuka på varandra. De praktiskt taget puttar bort varandra från min famn. Lite småjobbigt faktiskt.

Liknande trådar

  1. Svartsjuk man
    By anonymt namn in forum Svartsjuka
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 12:43
  2. Svartsjuk man....
    By anonymt namn in forum Svartsjuka
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-09, 14:13
  3. Svartsjuk..
    By chiquitan in forum _0806 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 18:53
  4. svartsjuk!!
    By Erika.m.3gullungar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 09:33
  5. jag är svartsjuk..
    By Lena med Nadja-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 11:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar