CarolinaK
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    CarolinaK

    Jag vet inte om du redan berättat det här. Men, jag är ju så nyfiken. Vad heter minsta lillebror?
    Hur går det med allt? Mår ni bra?

    Kram
    annasthlm - med triss i pojkar
  2. 1
    CarolinaK Jag vet inte om du redan berättat det här. Men, jag är ju så nyfiken. Vad heter minsta lillebror?
    Hur går det med allt? Mår ni bra?

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Minsta lillebror heter Felix (inte Hervid som E föreslog på BB ).

    Det går bra men jag är hemskt trött. Vi har haft en lite kaotisk start då F bröt nyckelbenet under förlossningen och har haft problem att röra ena armen som följd (plus väldigt ont såklart stackarn). Nu börjar det lugna ner sig lite men han är extremt närhetstörstande efter sin traumatiska början på livet så han vill mest ligga vid bröstet dygnet runt. Imorgon ska vi på återbesök till läkaren för att kontrollera att nyckelbenet är läkt och dessutom få träffa en sjukgymnast för att se om vi behöver träna armen på något sätt. Annars rullar det på, P började jobba så smått idag så jag och Felix är ensamma hemma för första gången

    Kram!!
  4. 2
    Minsta lillebror heter Felix (inte Hervid som E föreslog på BB ).

    Det går bra men jag är hemskt trött. Vi har haft en lite kaotisk start då F bröt nyckelbenet under förlossningen och har haft problem att röra ena armen som följd (plus väldigt ont såklart stackarn). Nu börjar det lugna ner sig lite men han är extremt närhetstörstande efter sin traumatiska början på livet så han vill mest ligga vid bröstet dygnet runt. Imorgon ska vi på återbesök till läkaren för att kontrollera att nyckelbenet är läkt och dessutom få träffa en sjukgymnast för att se om vi behöver träna armen på något sätt. Annars rullar det på, P började jobba så smått idag så jag och Felix är ensamma hemma för första gången

    Kram!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Håller tummarna för att allt är bra hos doktorn i morgon!

    Önskar dig sömn, vila och kraft
  6. 3
    Håller tummarna för att allt är bra hos doktorn i morgon!

    Önskar dig sömn, vila och kraft

Liknande trådar

  1. CarolinaK
    By zelca in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 22:52
  2. CarolinaK
    By myzpyz in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 12:29
  3. CarolinaK
    By skruttans mor in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 17:07
  4. CarolinaK....
    By Desperado in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 11:27
  5. CarolinaK
    By skruttans mor in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 08:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar