uppdaterar Hannes med...
_0404 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    uppdaterar Hannes med...

    har plötsligt blivit en stor kille, tillhör de äldsta på förskolan. Inte så lång utan en liten 4 åring.
    16 kg och ca 106 cm tror jag.
    börjar bli lite långhårig, vill ha långt hår som hårdrockarna. har lika rött hår som när han var bebis.
    Och musik, speciellt hårdrock är det som gäller. Bjöd in syrrans pojkväns mormor att lyssna på musiken, han visade ochså hur man ska dansa till, alltså headbanging och vifta med pek och lillfinger, ja ni förstår va?
    (storasyster Saga har förlovat sig och det lyckliga unga kärleksparet hade bjudit in båda släkterna på middag)
    Sen är han en underbart gosig kille med asjobbiga utbrott. Kan väl inte vara rödhårig och oxe för inget...
    Mest av allt gillar han fortfarande att åka båt, och helst köra båten själv. Har blivit en riktig hejjare i båten, klättrar i och ur som ingenting, tar tampar och släpper loss. i och för sig har båda killarna åkt i sjön, så lite respekt har de ialla fall. ja det var lite om Hannes det.
    Ha så gott alla. och hej från oss
    *.+(\o/)+.*.
    .+.*./_\.*.+. Tänk på att inte dammsuga för ofta, dammtussarna är änglarnas tofflor,
    och du vill väl inte att dom ska frysa om fötterna...
  2. 1
    uppdaterar Hannes med... har plötsligt blivit en stor kille, tillhör de äldsta på förskolan. Inte så lång utan en liten 4 åring.
    16 kg och ca 106 cm tror jag.
    börjar bli lite långhårig, vill ha långt hår som hårdrockarna. har lika rött hår som när han var bebis.
    Och musik, speciellt hårdrock är det som gäller. Bjöd in syrrans pojkväns mormor att lyssna på musiken, han visade ochså hur man ska dansa till, alltså headbanging och vifta med pek och lillfinger, ja ni förstår va?
    (storasyster Saga har förlovat sig och det lyckliga unga kärleksparet hade bjudit in båda släkterna på middag)
    Sen är han en underbart gosig kille med asjobbiga utbrott. Kan väl inte vara rödhårig och oxe för inget...
    Mest av allt gillar han fortfarande att åka båt, och helst köra båten själv. Har blivit en riktig hejjare i båten, klättrar i och ur som ingenting, tar tampar och släpper loss. i och för sig har båda killarna åkt i sjön, så lite respekt har de ialla fall. ja det var lite om Hannes det.
    Ha så gott alla. och hej från oss
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Wow!

    Har Saga förlovat sig? Hur gammal är hon? Alicia är ungefär i samma storlek; 107 cm och vikten minns jag inte riktigt, men ca 17. Perfekt.
    Värd på AFF.

    Gulden i mitt liv:
    ** Alexander, 11 år (991027)
    ** Oliver, 8 år (021119)
    ** Alicia, 7 år (040402)

    Hemsida: http://www.famlille.se/
    Min blogg, både sorglig & glad: http://mariemedfamilj.bloggagratis.se/
    Min juliga blogg: http://misjul.bloggplatsen.se/
    Vårt egenstartade Autismforum: http://autismforum.egetforum.se/
  4. 2
    Wow! Har Saga förlovat sig? Hur gammal är hon? Alicia är ungefär i samma storlek; 107 cm och vikten minns jag inte riktigt, men ca 17. Perfekt.
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3
    märkligt eller hur, jag kan ju kalla mig för svärmor på riktigt:-)
    Saga är 15 och pojkvännen sen nu ett år är 16. Dom är så kära...
    Nästa år när Saga börjar gymnasiet så planerar dom att flytta ihop. pojkvännen har flyttat ca 15 mil härifrån och går på fotbollsgymnasium. Egentligen ville Saga flytta nu och gå ut 9 an där men elaka mamman här hemma sa nej, konstigt eller hur.
    Men kära och urgulliga är dom.
  6. 3
    märkligt eller hur, jag kan ju kalla mig för svärmor på riktigt:-)
    Saga är 15 och pojkvännen sen nu ett år är 16. Dom är så kära...
    Nästa år när Saga börjar gymnasiet så planerar dom att flytta ihop. pojkvännen har flyttat ca 15 mil härifrån och går på fotbollsgymnasium. Egentligen ville Saga flytta nu och gå ut 9 an där men elaka mamman här hemma sa nej, konstigt eller hur.
    Men kära och urgulliga är dom.

Liknande trådar

  1. Hannes 1 år
    By umami in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 08:44
  2. Hannes 1 år
    By Elin med E,H&A in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 20:27
  3. Hannes 4 mån...
    By umami in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-12-20, 21:46
  4. Hannes är här
    By Himla nr4+bf18/8 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 23:03
  5. Nu har Hannes
    By Nilla* in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 21:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar