Träff i Haga på lördag
Ensamförälder
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Träff i Haga på lördag

    Jag gör en ny tråd så det blir lättare att hitta infon...

    Vi ses alltså kl 10.00 i Haga på lekplatsen ovanför Västra Hagaskolan, dvs i hörnet mellan Skolgatan och Pilgatan. OM inte jag är i tid med den gula barnvagnen så kommer ni bog att käna igen varandra på dom trevande blickarna i alla fall

    http://www.hitta.se/ViewDetailsPink....n#contactlinks



    Vi som kommer:
    Sintra
    Mylady
    Sävis
    + anonym


    / M
    Trebarnsmamma, 0408, 0804 och 1106.
  2. 1
    Träff i Haga på lördag Jag gör en ny tråd så det blir lättare att hitta infon...

    Vi ses alltså kl 10.00 i Haga på lekplatsen ovanför Västra Hagaskolan, dvs i hörnet mellan Skolgatan och Pilgatan. OM inte jag är i tid med den gula barnvagnen så kommer ni bog att käna igen varandra på dom trevande blickarna i alla fall

    http://www.hitta.se/ViewDetailsPink....n#contactlinks



    Vi som kommer:
    Sintra
    Mylady
    Sävis
    + anonym


    / M
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    OK, jag är med!

    Tack för beskrivning och länk, nu hittar jag! Vi ses kl 10 på lördag. Jag har ingen gul barnvagn, men väl två flickor som är 6 och 4... Ska bli kul!
  4. 2
    OK, jag är med! Tack för beskrivning och länk, nu hittar jag! Vi ses kl 10 på lördag. Jag har ingen gul barnvagn, men väl två flickor som är 6 och 4... Ska bli kul!
  5. anonymt namn
    #3

    Kommer också!

    Ska bli kul! Bara vi kommer upp i tid!!! =) Sömntutor som vi är.

    Tack för beskrivningen!!
  6. 3
    Kommer också! Ska bli kul! Bara vi kommer upp i tid!!! =) Sömntutor som vi är.

    Tack för beskrivningen!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4

    Japp,

    jag och sonen är laddade inför lördagen
  8. 4
    Japp, jag och sonen är laddade inför lördagen
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5

    Åh så kul!

    Jag vill gärna hänga på er om ni ska ses någon mer gång. Just lördag förmiddag är uppbokad för fotboll, tyvärr! Men jag hoppas ni får skoj och om ni ska ses igen sen, så vill jag också jättegärna komma!!!
  10. 5
    Åh så kul! Jag vill gärna hänga på er om ni ska ses någon mer gång. Just lördag förmiddag är uppbokad för fotboll, tyvärr! Men jag hoppas ni får skoj och om ni ska ses igen sen, så vill jag också jättegärna komma!!!
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    äsch. vi är sjuka hela bunten. Sixten är inte frisk från s in öroninflammation och jag och Hjalmar har åkt på nån hals/luftvägsinfektion. Så vi kommer inte och smittas. hoppas ni får skoj ändå, jag hakar på nästa gång!

    / M
  12. 6
    äsch. vi är sjuka hela bunten. Sixten är inte frisk från s in öroninflammation och jag och Hjalmar har åkt på nån hals/luftvägsinfektion. Så vi kommer inte och smittas. hoppas ni får skoj ändå, jag hakar på nästa gång!

    / M
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7

    åh så synd

    men det är inget att göra åt. Vi dyker upp även om det inte är helt friskt läge här heller. Min son har infektionsastma och är väldigt infektionskänslig, så här rinner näsan ständigt... Jag resonerade som så att det nog funkar eftersom vi är utomhus, tror inte han smittar någon annan.
  14. 7
    åh så synd men det är inget att göra åt. Vi dyker upp även om det inte är helt friskt läge här heller. Min son har infektionsastma och är väldigt infektionskänslig, så här rinner näsan ständigt... Jag resonerade som så att det nog funkar eftersom vi är utomhus, tror inte han smittar någon annan.

Liknande trådar

  1. UFO träff på Lördag!!
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 21:54
  2. Träff lördag 12/9 kl 12.30
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 18:43
  3. Träff på lördag!
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-21, 20:07
  4. träff på lördag!!
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 13:21
  5. Träff i Haga
    By LitenSparv in forum Ensamförälder
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 21:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar