Går i väntans tider...
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Går i väntans tider...

    Inte i så positiv bemärkelse som man kan tro.
    Min svärfar ligger på operationsbordet idag för en STOR neurologisk operation som innefattar fyra kotor och ett diskbråck. Det var varit ett vakuum i familjen sedan vi fick reda på operationstiden för två veckor sedan.
    Det är nämligen en inte helt riskfri operation.
    Så nu väntar vi på att få höra att han är på uppvaktet och hur operationen har gått och håller tummarna.
    Styrka är att bryta en god bit choklad i fyra bitar och bara äta upp en av dem! ;-)
  2. 1
    Går i väntans tider... Inte i så positiv bemärkelse som man kan tro.
    Min svärfar ligger på operationsbordet idag för en STOR neurologisk operation som innefattar fyra kotor och ett diskbråck. Det var varit ett vakuum i familjen sedan vi fick reda på operationstiden för två veckor sedan.
    Det är nämligen en inte helt riskfri operation.
    Så nu väntar vi på att få höra att han är på uppvaktet och hur operationen har gått och håller tummarna.
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Oj, jag hade fått för mig att det var på Hugos födelsedag, men nu minns jag ju att det var den 16.

    Hoppas ni har fått bra besked vid det här laget! Tänker på dig och de dina!
  4. 2
    Oj, jag hade fått för mig att det var på Hugos födelsedag, men nu minns jag ju att det var den 16.

    Hoppas ni har fått bra besked vid det här laget! Tänker på dig och de dina!
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Tack!
    Han vaknade för någon timma sedan, och min svärmor har varit där nu. Han är trött och är medtagen, men det känns skönt att han har vaknat ur narkosen och att operationen är gjord nu. Får se de närmaste dagarna hur det är med det neurologiska.
  6. 3
    Tack!
    Han vaknade för någon timma sedan, och min svärmor har varit där nu. Han är trött och är medtagen, men det känns skönt att han har vaknat ur narkosen och att operationen är gjord nu. Får se de närmaste dagarna hur det är med det neurologiska.
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Hur har det gått? Hoppas att operationen var lyckad och att svärfar mår bra nu!
  8. 4
    Hur har det gått? Hoppas att operationen var lyckad och att svärfar mår bra nu!
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Tack! Det tog en ny vändning idag och han hamnade akut på operationsbordet igen p.g.a. inre blödningar kopplat till en kateter som har satts in temporärt. Det har varit en jobbig dag - tyvärr återigen - att stå vid sidan om. Min man gick hem vid lunch och har jobbat hemifrån, och alldeles nyss åkte svärmor in till sjukhuset för han har vaknat upp ur operation.
  10. 5
    Tack! Det tog en ny vändning idag och han hamnade akut på operationsbordet igen p.g.a. inre blödningar kopplat till en kateter som har satts in temporärt. Det har varit en jobbig dag - tyvärr återigen - att stå vid sidan om. Min man gick hem vid lunch och har jobbat hemifrån, och alldeles nyss åkte svärmor in till sjukhuset för han har vaknat upp ur operation.
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Oj, det låter inte alls bra. Hur har det gått? Hälsa din B från mig och Anders.
  12. 6
    Oj, det låter inte alls bra. Hur har det gått? Hälsa din B från mig och Anders.

Liknande trådar

  1. I väntans tider...
    By Apollonia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 09:56
  2. I väntans tider...
    By Wernan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 14:53
  3. I väntans tider:)
    By Lima in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 18:16
  4. Väntans tider
    By bambini in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 08:03
  5. Vi är i väntans tider..
    By snigelina in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 12:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar