tack för tips
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    tack för tips

    Tack för bra tips! Jätte snällt! Då kör vi på så mycket vi orkar vid nästa tillfälle helt enkelt...
    Får kolla upp "Klick". kanske kan skriva fråna på "vill bli gravid". Kanske någon där vet.
    Som sagt, hjärtligt tack för dina tips! Håller tummarna för oss (Dig och mig) att vi hamnar här! Kram!
  2. 1
    tack för tips Tack för bra tips! Jätte snällt! Då kör vi på så mycket vi orkar vid nästa tillfälle helt enkelt...
    Får kolla upp "Klick". kanske kan skriva fråna på "vill bli gravid". Kanske någon där vet.
    Som sagt, hjärtligt tack för dina tips! Håller tummarna för oss (Dig och mig) att vi hamnar här! Kram!
  3. Sara m 2
    #2

    Får jag...

    rekommendera vanlig parfymfri barnolja istället. Brukar man komma långt med
  4. 2
    Får jag... rekommendera vanlig parfymfri barnolja istället. Brukar man komma långt med
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Tack! Det var bra tips! Jag hade fertilperiod förra veckan och vi körde hårt i 45 dagar men med glidmedel. Sedan läste jag att det kan vara dåligt för spermierna så nu känner jag mig lite ledsen och klantig. Att vi sumppat denna månads chans att bli gravida... Vi som fick till det så ofta också. attans! Men lever ändå i hoppet att ha lyckats! :0)
  6. 3
    Tack! Det var bra tips! Jag hade fertilperiod förra veckan och vi körde hårt i 45 dagar men med glidmedel. Sedan läste jag att det kan vara dåligt för spermierna så nu känner jag mig lite ledsen och klantig. Att vi sumppat denna månads chans att bli gravida... Vi som fick till det så ofta också. attans! Men lever ändå i hoppet att ha lyckats! :0)
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Hi hii... Rättelse, vi körde inte hårt i 45 dagar utan 5! Hi hii...
  8. 4
    Hi hii... Rättelse, vi körde inte hårt i 45 dagar utan 5! Hi hii...
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    Kollat lite

    och Pre Seed ska vara bra.
    Här har du en bra länk att läsa om glidmedel!
    http://www.storkhjalp.com/glidmedel.asp
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  10. 5
    Kollat lite och Pre Seed ska vara bra.
    Här har du en bra länk att läsa om glidmedel!
    http://www.storkhjalp.com/glidmedel.asp
  11. Medlem sedan
    Jun 2008
    #6
    natusan barnolja fungerar superbra som ersättning för det "vanliga" glidmedlet. dessutom är det bra pris me, ca 40 :- i dagligvaruhandeln
  12. 6
    natusan barnolja fungerar superbra som ersättning för det "vanliga" glidmedlet. dessutom är det bra pris me, ca 40 :- i dagligvaruhandeln
  13. Medlem sedan
    Aug 2007
    #7
    Toppen! Då skall vi testa det! tack tack för tips!
  14. 7
    Toppen! Då skall vi testa det! tack tack för tips!
  15. Medlem sedan
    Aug 2007
    #8
    Tack Tindragull! Vad snäll Du är! Jag gick in på storkhjälp och läste om just Klick... verkade ju INTE alls bra så jag skall nog inte hoppas på för mycket. BIM idag... Kan inte låta bli att hoppas ändå!
    Hur är det med Dig? Försöker ni också få bebbe så fort som möjligt eller? Oj, inte meningen att snoka... kram kram!
  16. 8
    Tack Tindragull! Vad snäll Du är! Jag gick in på storkhjälp och läste om just Klick... verkade ju INTE alls bra så jag skall nog inte hoppas på för mycket. BIM idag... Kan inte låta bli att hoppas ändå!
    Hur är det med Dig? Försöker ni också få bebbe så fort som möjligt eller? Oj, inte meningen att snoka... kram kram!
  17. Medlem sedan
    Oct 2004
    #9

    Så lite så!

    Inga känningar på mens såhär dagen efter IM-dagen då?

    Vi försöker inte bli gravida just nu. Skulle jag bli det, så är det välkommet, men vi planerar inte för fler. Har svårt att bli gravid och behöver hormonhjälp och jag hade rätt svår foglossning senaste graviditeten, så jag vet inte om jag orkar helt enkelt...

    Anledningen att jag hänger här är att jag är värd på forumet och det är så trist i ankomstgrupperna innan det fylls på med plussande blivande mammor (/pappor?)
    Så jag är heöt enkelt här för att det inte ska eka tomt inne på snacket och sen när det rullar på så går jag vidare... Så får ni klara er själva.
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  18. 9
    Så lite så! Inga känningar på mens såhär dagen efter IM-dagen då?

    Vi försöker inte bli gravida just nu. Skulle jag bli det, så är det välkommet, men vi planerar inte för fler. Har svårt att bli gravid och behöver hormonhjälp och jag hade rätt svår foglossning senaste graviditeten, så jag vet inte om jag orkar helt enkelt...

    Anledningen att jag hänger här är att jag är värd på forumet och det är så trist i ankomstgrupperna innan det fylls på med plussande blivande mammor (/pappor?)
    Så jag är heöt enkelt här för att det inte ska eka tomt inne på snacket och sen när det rullar på så går jag vidare... Så får ni klara er själva.
  19. Medlem sedan
    Aug 2007
    #10
    Okej, då förstår jag. Hi hii... Nä, inga känningar ännu. Lite molande värk sedan ett par dagar men det kan ju vara "både och"... Hoppas hoppas! Jag tänkte hålla mig till på Fredag och testa om inget dykt upp. Oh vad jag vill ha ett plus då! kram kram!
  20. 10
    Okej, då förstår jag. Hi hii... Nä, inga känningar ännu. Lite molande värk sedan ett par dagar men det kan ju vara "både och"... Hoppas hoppas! Jag tänkte hålla mig till på Fredag och testa om inget dykt upp. Oh vad jag vill ha ett plus då! kram kram!
  21. Medlem sedan
    Oct 2004
    #11

    Vad spännande!

    Då hoppas vi på ett + på fredag! Lova att rapportera!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  22. 11
    Vad spännande! Då hoppas vi på ett + på fredag! Lova att rapportera!
  23. Medlem sedan
    Aug 2007
    #12
    Jag lovar att rapportera. Oh vad det är frustrerande jobbigt att vänta... ;0)
  24. 12
    Jag lovar att rapportera. Oh vad det är frustrerande jobbigt att vänta... ;0)

Liknande trådar

  1. tips tack.
    By Anonym in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-10-07, 09:08
  2. Tips och tåd tack!
    By theann in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-26, 21:17
  3. Tips på god lax, tack!
    By Saras3 in forum Mat & dryck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-15, 19:37
  4. Tips tack...
    By matsmaria in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 10:08
  5. Tips...tack..
    By ar72 in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 22:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar