När ÄL efter missfall?
Missfall
  1. anonymt namn
    #1

    När ÄL efter missfall?

    Hej.
    Ni som haft mf, hur lång tid har det tagit tills ni haft ÄL (om ni vet) och när kom mensen igång igen? Mitt mf satte igång, ordentligt (hade blödit liiite brunt ett par dagar) 30 augusti. Sen blödde jag närmare 8 dagar efter det. Nu är mina bröst JÄTTE-ömma och jag fattar inte varför.... kan det var pga äl??
  2. 1
    När ÄL efter missfall? Hej.
    Ni som haft mf, hur lång tid har det tagit tills ni haft ÄL (om ni vet) och när kom mensen igång igen? Mitt mf satte igång, ordentligt (hade blödit liiite brunt ett par dagar) 30 augusti. Sen blödde jag närmare 8 dagar efter det. Nu är mina bröst JÄTTE-ömma och jag fattar inte varför.... kan det var pga äl??
  3. TinaStina
    #2
    För mig tog det två veckor till äl och sedan kom mensen två veckor senare, så det kom igång snabbt. Men jag fick missed abortion, så det kanske går fortare då än missfall.

    Jag har aldrig ömma bröst vid äl, men det är väl ganska vanligt iofs.
  4. 2
    För mig tog det två veckor till äl och sedan kom mensen två veckor senare, så det kom igång snabbt. Men jag fick missed abortion, så det kanske går fortare då än missfall.

    Jag har aldrig ömma bröst vid äl, men det är väl ganska vanligt iofs.
  5. Anonym
    #3
    Hej!
    Tack för svar. Okej, så det blev "som vanligt" för dig alltså. Jag brukar nämligen inte heller ha ömma bröst vid ägglossning alls, och nu är de fortfarande jätteömma och svullna och jag fattar absolut inget alls. jag hade också ett ma.
  6. 3
    Hej!
    Tack för svar. Okej, så det blev "som vanligt" för dig alltså. Jag brukar nämligen inte heller ha ömma bröst vid ägglossning alls, och nu är de fortfarande jätteömma och svullna och jag fattar absolut inget alls. jag hade också ett ma.
  7. Medlem sedan
    Aug 2008
    #4

    Undrar också

    Precis vad jag gått och funderat på. Har blött sedan 28 augusti nu och sen igår blöder det mer igen (så att det nästan droppar) och börjar fundera på om det kan vara mens helt plötsligt? Fast det kanske inte kan bli ägglossning utan att det blir uppehåll i blödningen ett tag?

    Ringde sjukhuset i förrgår för att höra om det är normal att blöda så här länge och de tyckte jag skulle vänta en vecka till och se hur det blev.
  8. 4
    Undrar också Precis vad jag gått och funderat på. Har blött sedan 28 augusti nu och sen igår blöder det mer igen (så att det nästan droppar) och börjar fundera på om det kan vara mens helt plötsligt? Fast det kanske inte kan bli ägglossning utan att det blir uppehåll i blödningen ett tag?

    Ringde sjukhuset i förrgår för att höra om det är normal att blöda så här länge och de tyckte jag skulle vänta en vecka till och se hur det blev.

Liknande trådar

  1. Ont efter missfall
    By kjamisloveemma in forum Missfall
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-22, 06:04
  2. Ont efter missfall?
    By anonymt namn in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 18:40
  3. Efter missfall?
    By Katja_73 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 15:45
  4. Efter missfall...
    By anonymt namn in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 15:23
  5. Missfall efter FVP
    By Berättalse + frågor in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 07:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar