Nytt hus, ny adress?
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Nytt hus, ny adress?

    Hej tjejer!

    Anledningen till att jag inte kunde komma i helgen var enkel. Vi väntade på en poteniell köpare till vårt hus. Tyvärr dök hon då heller inte upp

    Av en tillfällig slump så ska vi nog nu bygga nytt. Det var inte alls beräknat utan något vi mest hamnade i. Nu känns det i alla fall lite spännande och overkligt.

    Vi får se vad som händer, känns fortfarande inte helt 100 % säkert.

    Hoppas ni hade jättekul hemma hos Fexi! Önskar jag hade struntat i tjejen och åkt hem till Flexi istället.

    Kram Mia
    Mia med 2 busiga troll, Charlie [aug03] & Louise [mars05]
  2. 1
    Nytt hus, ny adress? Hej tjejer!

    Anledningen till att jag inte kunde komma i helgen var enkel. Vi väntade på en poteniell köpare till vårt hus. Tyvärr dök hon då heller inte upp

    Av en tillfällig slump så ska vi nog nu bygga nytt. Det var inte alls beräknat utan något vi mest hamnade i. Nu känns det i alla fall lite spännande och overkligt.

    Vi får se vad som händer, känns fortfarande inte helt 100 % säkert.

    Hoppas ni hade jättekul hemma hos Fexi! Önskar jag hade struntat i tjejen och åkt hem till Flexi istället.

    Kram Mia
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Nä men va??? Ojsan! Har ni inte tröttnat på renovering och bygge? *ler* Tyckte vi avhandlade det sist... *ler stort*
    Men guuud så spännande! När? Var? Hur? Vill veta mer! =D Lycka till med försäljningen också, det löser sig säkert - ni har ju lite tid om inte annat.
  4. 2
    Nä men va??? Ojsan! Har ni inte tröttnat på renovering och bygge? *ler* Tyckte vi avhandlade det sist... *ler stort*
    Men guuud så spännande! När? Var? Hur? Vill veta mer! =D Lycka till med försäljningen också, det löser sig säkert - ni har ju lite tid om inte annat.

Liknande trådar

  1. Ny adress:
    By Linda&Wilja in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 07:46
  2. Om jag har en adress, kan
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 10:02
  3. Adress?
    By anonymt namn in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 00:25
  4. Vad är det för adress
    By Hannapanna bf 12/3 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:50
  5. Jox adress??
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 14:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar