Man får ta det goda..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Man får ta det goda..

    .. med det onda. Jag måste jobba längre imorgon p g a sjukdom, men kan i gengäld börja senare. Bara att hoppas på att Simon samarbetar så jag kan få sovmorgon Men, det vet man ju hur det brukar bli med det....

    Min och makens hotellhelg nästa vecka är i alla fall bokad och klar, jag ser fram emot det så mycket att jag nästan befarar att det kommer att bli ett stort antiklimax av alltihop.... Äh vilket neggo jag är *s* Klart det blir bra!!
  2. 1
    Man får ta det goda.. .. med det onda. Jag måste jobba längre imorgon p g a sjukdom, men kan i gengäld börja senare. Bara att hoppas på att Simon samarbetar så jag kan få sovmorgon Men, det vet man ju hur det brukar bli med det....

    Min och makens hotellhelg nästa vecka är i alla fall bokad och klar, jag ser fram emot det så mycket att jag nästan befarar att det kommer att bli ett stort antiklimax av alltihop.... Äh vilket neggo jag är *s* Klart det blir bra!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    En helg

    på tu man hand kan inte bli annat än bra!
    Kanske ni rentav kommer vara på hotellet hela helgen, bara njuta av livet och varandra
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  4. 2
    En helg på tu man hand kan inte bli annat än bra!
    Kanske ni rentav kommer vara på hotellet hela helgen, bara njuta av livet och varandra

Liknande trådar

  1. Goda råd
    By Liz* in forum Mammasnack
    Svar: 124
    Senaste inlägg: 2011-04-13, 11:22
  2. Goda råd
    By anonymt namn in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 17:24
  3. För mkt av det goda......
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 22:21
  4. Goda råd..
    By moijan in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 14:12
  5. Goda råd?
    By Marre m Jesper bf 17/7 in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 09:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar