Katarina m L o M
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    Katarina m L o M

    Hur är det idag?

    *kram*
  2. 1
    Katarina m L o M Hur är det idag?

    *kram*
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Nämen vad gulligt! Allt är bra idag.. Symtomen kommer och går men jag får väl tolka det som ett tydligt gravtecken att jag var tvungen att hoppa ur bilen och tömma magen (ursäkta!) medan maken var inne och hämtade libanesisk take away.
    Är kanske lite gravid trots allt . Hur är det själv??
  4. 2
    Nämen vad gulligt! Allt är bra idag.. Symtomen kommer och går men jag får väl tolka det som ett tydligt gravtecken att jag var tvungen att hoppa ur bilen och tömma magen (ursäkta!) medan maken var inne och hämtade libanesisk take away.
    Är kanske lite gravid trots allt . Hur är det själv??
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Tack bara bra!
    Känner i hela mig att jag är gravid:-), måste handla själv så jag vet att jag får det är sugen på.
    Maken kan ju få för sig att steka mat eller något annat äckligt.
    Jag får nog åka in till stan endera dagen (6 mil) för jag är så vansinnigt sugen på kinamat!
    Maken har dessutom fått ta över diskningen, får kväljningar bara jag öppnar diskmaskinen och ännu värre blir det av gammal matlukt, hade glömt en tallrik med soppa i kylskåpet. Uärk!!!
    Fast mitt i allt illamående så känns det skönt att det känns som vanligt igen, är van att må illa under tre första månaderna av mina graviditeter.

    Jag blev lite orolig för dig, skönt att du bara höll på att kräkas medans jag oroade mig :-).
  6. 3
    Tack bara bra!
    Känner i hela mig att jag är gravid:-), måste handla själv så jag vet att jag får det är sugen på.
    Maken kan ju få för sig att steka mat eller något annat äckligt.
    Jag får nog åka in till stan endera dagen (6 mil) för jag är så vansinnigt sugen på kinamat!
    Maken har dessutom fått ta över diskningen, får kväljningar bara jag öppnar diskmaskinen och ännu värre blir det av gammal matlukt, hade glömt en tallrik med soppa i kylskåpet. Uärk!!!
    Fast mitt i allt illamående så känns det skönt att det känns som vanligt igen, är van att må illa under tre första månaderna av mina graviditeter.

    Jag blev lite orolig för dig, skönt att du bara höll på att kräkas medans jag oroade mig :-).
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Ha, ha! Ja.. det var "tur"!
    Härligt att du är så gravid . Jag har ändå svårt att ta till mig att hormoner kan ställa ens kropp ur normalläget på detta vis. Känner igen det där med att man smakar och känner efter vad man är sugen på. I går så gick jag för att hämta en påse ostbågar till fredagsmyset och så på väg till hyllan kände jag bara NEJ, det där kan jag bara inte få i mig .
    Hoppas ni får en finfin helg med lagom med graviditetssymtom ..
  8. 4
    Ha, ha! Ja.. det var "tur"!
    Härligt att du är så gravid . Jag har ändå svårt att ta till mig att hormoner kan ställa ens kropp ur normalläget på detta vis. Känner igen det där med att man smakar och känner efter vad man är sugen på. I går så gick jag för att hämta en påse ostbågar till fredagsmyset och så på väg till hyllan kände jag bara NEJ, det där kan jag bara inte få i mig .
    Hoppas ni får en finfin helg med lagom med graviditetssymtom ..

Liknande trådar

  1. Katarina...
    By Miriam in forum Värme & medkänsla
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 23:28
  2. Katarina!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 22:11
  3. Katarina FR!
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 12:12
  4. Katarina
    By Linda m. 4 barn in forum Änglabarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 22:21
  5. Katarina...
    By mina75 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 12:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar