Gallup! - Sidan 2
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #21

    Mascara måste det bli

    eller brun-utan-sol och så struntar jag helt i smink är också ett alternativ.
  2. 21
    Mascara måste det bli eller brun-utan-sol och så struntar jag helt i smink är också ett alternativ.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #22
    Mascaran. När allt annat skalas av t ex vid semester eller mammaledighet så vill jag ändå fortfarande ha mascara...
  4. 22
    Mascaran. När allt annat skalas av t ex vid semester eller mammaledighet så vill jag ändå fortfarande ha mascara...
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #23

    tvivelsutan mascaran. imt

    hhh
    I much prefer whining to counting my blessings!
  6. 23
    tvivelsutan mascaran. imt hhh
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #24
    Hjälp! Kan inte välja mellan mascara eller läppstift. Men jag får väl ta mascaran då, och sen får jag bita i läpparna så att de blir röda .
  8. 24
    Hjälp! Kan inte välja mellan mascara eller läppstift. Men jag får väl ta mascaran då, och sen får jag bita i läpparna så att de blir röda .
  9. Medlem sedan
    Oct 1998
    #25
    Läppglans ....eller kajalpennan..eller läppglanset....nä, kajalen..eller... *beslutsångest*
  10. 25
    Läppglans ....eller kajalpennan..eller läppglanset....nä, kajalen..eller... *beslutsångest*
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #26

    Concealer!

    Om du hade frågat för något år sedan, hade jag ärligt svarat att jag inte kunde leva utan mitt läppglans!
    Men i samband med min graviditet har jag blivit överkänslig mot i princip allt man kan ha på läpparna och så är det fortfarande
    Cerat av alla märken som finns på marknaden, alla märken läppglans och allt allt allt allt. Har blivit allergisk mot allt som man kan smörja på läpparna och det är lite knepigt när jag får torra läppar, för det finns inget jag kan smörja med. Jag hoppas innerligt att det går över när jag slutar amma.

    Så nu svarar jag istället: concealer. Det var nummer 2 efter läppglanset, så nu har det fått överta förstaplatsen! Mascara använder jag nästan aldrig nu när jag är mammaledig. Jag har av naturen mörka ögonfransar och ögonbryn.
    Nugga - Flickmamma till 2 och nu även pojkmamma!
  12. 26
    Concealer! Om du hade frågat för något år sedan, hade jag ärligt svarat att jag inte kunde leva utan mitt läppglans!
    Men i samband med min graviditet har jag blivit överkänslig mot i princip allt man kan ha på läpparna och så är det fortfarande
    Cerat av alla märken som finns på marknaden, alla märken läppglans och allt allt allt allt. Har blivit allergisk mot allt som man kan smörja på läpparna och det är lite knepigt när jag får torra läppar, för det finns inget jag kan smörja med. Jag hoppas innerligt att det går över när jag slutar amma.

    Så nu svarar jag istället: concealer. Det var nummer 2 efter läppglanset, så nu har det fått överta förstaplatsen! Mascara använder jag nästan aldrig nu när jag är mammaledig. Jag har av naturen mörka ögonfransar och ögonbryn.
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #27

    Mascaran!

    Har inga ögon annars! Får man plats med två saker till så blir det i.d's foundation och ett blekrosa läppstift (MACs Plink).
  14. 27
    Mascaran! Har inga ögon annars! Får man plats med två saker till så blir det i.d's foundation och ett blekrosa läppstift (MACs Plink).
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #28
    Mascara.
  16. 28
    Mascara.
  17. Medlem sedan
    Dec 2006
    #29
    Pincetten!! Den förvaras där i och smink har jag nemas problemas att klara mig utan!
  18. 29
    Pincetten!! Den förvaras där i och smink har jag nemas problemas att klara mig utan!
  19. Medlem sedan
    Jan 2001
    #30

    Rouge

    På vintern skulle det bli rouge; och på sommarn mascara. Men vintern "behov" av rouge är nog större -så jag väljer det.
  20. 30
    Rouge På vintern skulle det bli rouge; och på sommarn mascara. Men vintern "behov" av rouge är nog större -så jag väljer det.
  21. Medlem sedan
    Dec 2000
    #31
    Mascara! imt
  22. 31
    Mascara! imt
  23. Medlem sedan
    Aug 1999
    #32
    mascara
  24. 32
    mascara
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Gallup
    By Smultron&Jordgubb in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-20, 07:21
  2. Gallup
    By Smultron&Jordgubb in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-12, 21:55
  3. Gallup
    By Smultron&Jordgubb in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 10:36
  4. Gallup
    By Smultron&Jordgubb in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-05, 17:58
  5. Gallup
    By Smultron&Jordgubb in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 20:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar