Nying här
_0905 Majbarn
  1. Zalmiac
    #1

    Nying här

    Hej!

    I lördags morse plussade jag! :-)

    Den här gången tog det sig på första försöket. Min förra som nu är två år tog ett halvår på sig att bli till, så jag trodde inte det skulle gå så här fort. Jag är ju inte helt ung heller (38 år). Nu får vi hoppas att det stannar kvar!

    Jag har även en 10 åring så detta blir mitt tredje barn.

    /Zalmiac
  2. 1
    Nying här Hej!

    I lördags morse plussade jag! :-)

    Den här gången tog det sig på första försöket. Min förra som nu är två år tog ett halvår på sig att bli till, så jag trodde inte det skulle gå så här fort. Jag är ju inte helt ung heller (38 år). Nu får vi hoppas att det stannar kvar!

    Jag har även en 10 åring så detta blir mitt tredje barn.

    /Zalmiac
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Grattis och välkommen hit! Vi fick oss också en överraskning i att det gick på första försöket. Kul att bli överraskad åt det hållet ibland :-).
  4. 2
    Grattis och välkommen hit! Vi fick oss också en överraskning i att det gick på första försöket. Kul att bli överraskad åt det hållet ibland :-).
  5. ett litet frö gror
    #3
    hej och grattis till + .
    själv så plussade jag i fredags kväll och det är mitt 3:e oxå ,om det vill sej vägen den hära gången förra slutade i MF i v.11
    hoppas att du mår bra
  6. 3
    hej och grattis till + .
    själv så plussade jag i fredags kväll och det är mitt 3:e oxå ,om det vill sej vägen den hära gången förra slutade i MF i v.11
    hoppas att du mår bra
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Grattis!!! Oj, det stämmer lite med mig fast jag plussade i söndags men väntar som du min tredje, som tog sig på första försöket. Jaha det kanske bara var två saker men, men ett stort GRATTIS!!!!
  8. 4
    Grattis!!! Oj, det stämmer lite med mig fast jag plussade i söndags men väntar som du min tredje, som tog sig på första försöket. Jaha det kanske bara var två saker men, men ett stort GRATTIS!!!!
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Jättegrattis och välkommen! Jag väntar också mitt tredje barn, har två tjejer på 5 och 6 år. Är också över 35 år så jag funderar just nu på om det blir Nupp eller FVP för vår del. Grattis igen!
    Kram
  10. 5
    Jättegrattis och välkommen! Jag väntar också mitt tredje barn, har två tjejer på 5 och 6 år. Är också över 35 år så jag funderar just nu på om det blir Nupp eller FVP för vår del. Grattis igen!
    Kram
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    Grattis och jag håller tummarna för att alla Maj-bebisar får stanna!
  12. 6
    Grattis och jag håller tummarna för att alla Maj-bebisar får stanna!
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Grattis!!
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  14. 7
    Grattis!!
  15. Trebarnsmamma*3
    #8
    Grattis och välkommen hit.
  16. 8
    Grattis och välkommen hit.
  17. Tvåan i maj
    #9
    Grattis och välkommen!! Verkligen kul att ni lyckades så snabbt! Vi har oxå lyckats första försöket båda gångerna. Jag har oxå en 2-åring (2½). Hon är så glad att hon ska få en "lillebror" som hon säger Har ni berättat för tvååringen än? Verkar hon förstå? Lycka till med graviditeten och grattis igen!!
  18. 9
    Grattis och välkommen!! Verkligen kul att ni lyckades så snabbt! Vi har oxå lyckats första försöket båda gångerna. Jag har oxå en 2-åring (2½). Hon är så glad att hon ska få en "lillebror" som hon säger Har ni berättat för tvååringen än? Verkar hon förstå? Lycka till med graviditeten och grattis igen!!
  19. Medlem sedan
    Oct 2004
    #10
    Hej och grattis och välkommen hit!

    Kram!
  20. 10
    Hej och grattis och välkommen hit!

    Kram!
  21. Zalmiac
    #11

    Tack

    Vi har pratat om att jag är gravid när tvååringen varit närvarande, men inte riktigt förklarat. Vi försöker nog hålla lite tyst ett tag annars lär väl dagis få veta rätt snart. Fast jag tvivlar på att han förstår ännu.

    Även tioåringen väntar vi med att berätta för. Men det är mer för att han ska slippa hålla reda på att han ska hålla det hemligt ett tag, än att vi tycker det är olämpligt för honom att veta. Vi väntar nog några veckor tror jag.

    Lycka till och grattis till dig med!
    Zalmiac
  22. 11
    Tack Vi har pratat om att jag är gravid när tvååringen varit närvarande, men inte riktigt förklarat. Vi försöker nog hålla lite tyst ett tag annars lär väl dagis få veta rätt snart. Fast jag tvivlar på att han förstår ännu.

    Även tioåringen väntar vi med att berätta för. Men det är mer för att han ska slippa hålla reda på att han ska hålla det hemligt ett tag, än att vi tycker det är olämpligt för honom att veta. Vi väntar nog några veckor tror jag.

    Lycka till och grattis till dig med!
    Zalmiac
  23. Zalmiac
    #12
    Tack allihop!
  24. 12
    Tack allihop!

Liknande trådar

  1. Hej hej! nying här!
    By botti in forum Många barn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 00:00
  2. Nying här!
    By *Hoppsan* in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 01:32
  3. Nying :-)
    By Glupp in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-10, 20:18
  4. Nying!
    By bromba in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 17:58
  5. En nying!
    By -LillaMy- in forum Föräldraskap
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 20:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar