Intervju
Ensamförälder
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Intervju

    Hej!

    Jag heter Åsa Karlsson och jobbar som journalist på SVT. Ska göra ett nyhetsinslag om ensamstående mammor, syn på livet, vad som skiljer er/deras/vår situation i livet från de som har någon att dela föräldraskapet med. Både ekonomi och socialt liv alltså. Ochj jag vill komma i kontakt med någon som bor i Eskilstuna eller Norrköping. jag vill alltså inte göra något "tycka-synd-om-inslag" utan ett inslag om hur situationen ser ut med utgångspunkt från att det finns ett stort allmänintresse för frågan, och möjlighet att påverka politiskt tex skatteavdragsförslaget för ensamstående föräldrar som kom i somras.

    Hör av er så snart ni bara kan om ni vill ställa upp eller vet någon som vill det.

    Ha det gott.
    Varma hälsningar
    Åsa Karlsson
    0707-338645
    [email protected]
  2. 1
    Intervju Hej!

    Jag heter Åsa Karlsson och jobbar som journalist på SVT. Ska göra ett nyhetsinslag om ensamstående mammor, syn på livet, vad som skiljer er/deras/vår situation i livet från de som har någon att dela föräldraskapet med. Både ekonomi och socialt liv alltså. Ochj jag vill komma i kontakt med någon som bor i Eskilstuna eller Norrköping. jag vill alltså inte göra något "tycka-synd-om-inslag" utan ett inslag om hur situationen ser ut med utgångspunkt från att det finns ett stort allmänintresse för frågan, och möjlighet att påverka politiskt tex skatteavdragsförslaget för ensamstående föräldrar som kom i somras.

    Hör av er så snart ni bara kan om ni vill ställa upp eller vet någon som vill det.

    Ha det gott.
    Varma hälsningar
    Åsa Karlsson
    0707-338645
    [email protected]
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Synd på det snäva geografiska kravet. Men du kanske hittar någon ändå. Lycka till! Ska bli intressant att se detta på TV. När ska det visas?
  4. 2
    Synd på det snäva geografiska kravet. Men du kanske hittar någon ändå. Lycka till! Ska bli intressant att se detta på TV. När ska det visas?

Liknande trådar

  1. intervju
    By Åsa-maria in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 09:54
  2. Intervju (OT)
    By Maddisen in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 23:20
  3. Intervju
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-24, 20:48
  4. ADI intervju
    By madde in forum Bokstavsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar