Barnvagnsbio
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Barnvagnsbio

    Idag var jag och O på barnvagnsbio för första gången. Mycket trevlig tillställning. Vi var kanske 25 mammor i salongen, alla med sina barnvagnar. O ville dock inte sitta i sin vagn, utan satt i mitt knä under hela föreställningen. Vi såg "Mamma Mia". O dansade till musiken och höll sig vaken under första 1h 15min. Det var en paus mitt i då det serverades mat åt dem små och kaffe till oss vuxna. Det var jätte mysigt! De kör varannan vecka hos oss, så om två veckor är det dax igen. Jag kan verkligen rekommendera det.

    Annars så har vi mest myst och sovit idag. Skönt! Imorgon bär det av till mormor där vi stannar över natten. Ska bli så skönt med lite ompyssling.
  2. 1
    Barnvagnsbio Idag var jag och O på barnvagnsbio för första gången. Mycket trevlig tillställning. Vi var kanske 25 mammor i salongen, alla med sina barnvagnar. O ville dock inte sitta i sin vagn, utan satt i mitt knä under hela föreställningen. Vi såg "Mamma Mia". O dansade till musiken och höll sig vaken under första 1h 15min. Det var en paus mitt i då det serverades mat åt dem små och kaffe till oss vuxna. Det var jätte mysigt! De kör varannan vecka hos oss, så om två veckor är det dax igen. Jag kan verkligen rekommendera det.

    Annars så har vi mest myst och sovit idag. Skönt! Imorgon bär det av till mormor där vi stannar över natten. Ska bli så skönt med lite ompyssling.
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Vad kul! Jag har också funderat på att gå på barnvagnsbio!
  4. 2
    Vad kul! Jag har också funderat på att gå på barnvagnsbio!
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Åh vad roligt!
    Jag har tänkt gå med nån gång.Det är så l'änge sedan jag var på bio och eftersom D totalnekar alla matningsförsök från andra utom mig när han är det minsta trött så får han ju hänga med helt enkelt
  6. 3
    Åh vad roligt!
    Jag har tänkt gå med nån gång.Det är så l'änge sedan jag var på bio och eftersom D totalnekar alla matningsförsök från andra utom mig när han är det minsta trött så får han ju hänga med helt enkelt
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Åh vad roligt det låter! Det skulle vara spännande att gå på Härligt med ompyssling, passa på att njut!!!
  8. 4
    Åh vad roligt det låter! Det skulle vara spännande att gå på Härligt med ompyssling, passa på att njut!!!

Liknande trådar

  1. Barnvagnsbio
    By Anna1989 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-21, 07:56
  2. Barnvagnsbio
    By AnnA-KariN in forum _0807 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 13:25
  3. barnvagnsbio gbg
    By baver in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 07:17
  4. Barnvagnsbio?
    By sensitive in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 14:24
  5. Barnvagnsbio!
    By -TuvaLiten- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 18:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar