Träffen i Sthlm den 15 november..
Autismspektrum
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Träffen i Sthlm den 15 november..

    blir den av? Jag tänker boka hotell i tid till mig o 11-åriga dottern, så vi åker i vilket fall. Förmodligen med den äldsta dottern också , vi ska ju se den nya lilla bebisen då också förhoppningsvis.

    Jag åker som sagt ner i alla fall, vore kul att höra om flera har funderingar på att åka?
  2. 1
    Träffen i Sthlm den 15 november.. blir den av? Jag tänker boka hotell i tid till mig o 11-åriga dottern, så vi åker i vilket fall. Förmodligen med den äldsta dottern också , vi ska ju se den nya lilla bebisen då också förhoppningsvis.

    Jag åker som sagt ner i alla fall, vore kul att höra om flera har funderingar på att åka?
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Kanske inte var den 15:e, utan 16:e , minns inte..spelar inte mig någon roll, jag tänker stanna till söndagen i vilket fall.
  4. 2
    Kanske inte var den 15:e, utan 16:e , minns inte..spelar inte mig någon roll, jag tänker stanna till söndagen i vilket fall.
  5. fredetta
    #3

    Den 15 november är

    inbokad som fikadatum i Sthlm. Nallemormor skulle ju komma upp då och det lät som att det skulle bli ganska många som kommer på fikat då, så det vore jättekul om du kan vara med då också

    Vi återkommer framöver var fikat kommer att hållas eftersom det lutar åt att vi provar något annat ställe än det vi brukar hålla till på, se Mammadonnas inlägg nedan.
  6. 3
    Den 15 november är inbokad som fikadatum i Sthlm. Nallemormor skulle ju komma upp då och det lät som att det skulle bli ganska många som kommer på fikat då, så det vore jättekul om du kan vara med då också

    Vi återkommer framöver var fikat kommer att hållas eftersom det lutar åt att vi provar något annat ställe än det vi brukar hålla till på, se Mammadonnas inlägg nedan.
  7. fredetta
    #4

    Men usch så jag skriver..

    mycket då blev det i meningarna...är trötter idag!
  8. 4
    Men usch så jag skriver.. mycket då blev det i meningarna...är trötter idag!
  9. Medlem sedan
    Aug 2008
    #5
    Ok, ser i almanackan att det är en lördag nu, trodde den 15:e var en fredag. Ja, men då så... ska bli otroligt kul att se er alla!
  10. 5
    Ok, ser i almanackan att det är en lördag nu, trodde den 15:e var en fredag. Ja, men då så... ska bli otroligt kul att se er alla!
  11. Medlem sedan
    May 2006
    #6
    Åååååh vad roligt att också du (och nallemormor) kommer!
  12. 6
    Åååååh vad roligt att också du (och nallemormor) kommer!
  13. Medlem sedan
    Aug 1998
    #7
    Jag vill också!!!!
    Mitt första barnbarn är beräknat till den 14 november och den lilla blivande mamman säger att hon antagligen vill ha sin mamma med på förlossningen. (inget jag ser fram emot dock, vill egentligen inte se min lilla sjuttonåring med krystvärkar)

    Men jag ska försöka, det tar bara 1timme o 45 minuter med tåget upp till Stockholm.
    F*n va roligt om det blir av
  14. 7
    Jag vill också!!!!
    Mitt första barnbarn är beräknat till den 14 november och den lilla blivande mamman säger att hon antagligen vill ha sin mamma med på förlossningen. (inget jag ser fram emot dock, vill egentligen inte se min lilla sjuttonåring med krystvärkar)

    Men jag ska försöka, det tar bara 1timme o 45 minuter med tåget upp till Stockholm.
    F*n va roligt om det blir av
  15. Medlem sedan
    May 2006
    #8
    Jaaaa verkligen! Kom för tusan!
  16. 8
    Jaaaa verkligen! Kom för tusan!

Liknande trådar

  1. sthlm-träffen
    By annapanna82 in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-03-01, 10:42
  2. Träffen i november
    By Tussa in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-03, 15:11
  3. STHLM TRÄFFEN
    By ullen in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-04, 11:10
  4. Träffen i sthlm
    By Willesmor in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 10:01
  5. Sthlm-träffen
    By ~Emma~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 20:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar