Lyx på arbetstid
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Lyx på arbetstid

    Vi har en kvinna på jobbet som kombinerar sin tjänst med massage.

    Helt gratis kan man få 45- min massage på fritiden ( helkropp) och igår hade hon 10-minuters på arbetstid. Givetvis var jag först.

    Satte mig på en sådan där massagepall med huvudet framåt och hon knådde, tryckte och höll på. Fasen, vad skönt det var! Ömma muskler i nacken löstes upp och jag fick "diagnosen" benhård, men sedan var jag mjuk som ett Lambi-ark och f-n vad trött jag blev efter.
  2. 1
    Lyx på arbetstid Vi har en kvinna på jobbet som kombinerar sin tjänst med massage.

    Helt gratis kan man få 45- min massage på fritiden ( helkropp) och igår hade hon 10-minuters på arbetstid. Givetvis var jag först.

    Satte mig på en sådan där massagepall med huvudet framåt och hon knådde, tryckte och höll på. Fasen, vad skönt det var! Ömma muskler i nacken löstes upp och jag fick "diagnosen" benhård, men sedan var jag mjuk som ett Lambi-ark och f-n vad trött jag blev efter.
  3. ÅJ67 m 3 kidz
    #2
    Härligt, vi har massagefåtölj på jobbet. Det låter lite mesigt men det är otroligt skönt och framförallt får man en anledning att ta en micropaus på jobbet. Ofat lägger jag det i samband med lunchen, äter snabbt och rusar ner till fåtöljen sen. På vägen upp till skrivbordet rusar man inte längre för då är man avslappnad och skön
  4. 2
    Härligt, vi har massagefåtölj på jobbet. Det låter lite mesigt men det är otroligt skönt och framförallt får man en anledning att ta en micropaus på jobbet. Ofat lägger jag det i samband med lunchen, äter snabbt och rusar ner till fåtöljen sen. På vägen upp till skrivbordet rusar man inte längre för då är man avslappnad och skön
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    En sådan har vi också. Den går under namnet " Elektriska stolen" pga dess förmåga att söva de som besitter den.
  6. 3
    En sådan har vi också. Den går under namnet " Elektriska stolen" pga dess förmåga att söva de som besitter den.
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4
    Vi har också en sån, men problemet är att ingen tar sig riktigt tid att gå och sätta sig en kvart trots uppmaningar från chefen...ta er tid säger hon ni smiter inte!!!!Bra chef vi har
  8. 4
    Vi har också en sån, men problemet är att ingen tar sig riktigt tid att gå och sätta sig en kvart trots uppmaningar från chefen...ta er tid säger hon ni smiter inte!!!!Bra chef vi har
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Men vet du, idag har jag fått akupunktur på jobbet!!! Och före gjorde det svinaktigt blekt nästan gråt-ont, och efter gjorde det nästan inte ont alls. Fina, fina jobb, och fina, fina G som sticks så himla bra. Hade jag inte hållit mig i skinnet, och i tapeten nästan, så hade jag pussat henne. Men jag lät bli. Det kallar jag självbehärskning!!
  10. 5
    Men vet du, idag har jag fått akupunktur på jobbet!!! Och före gjorde det svinaktigt blekt nästan gråt-ont, och efter gjorde det nästan inte ont alls. Fina, fina jobb, och fina, fina G som sticks så himla bra. Hade jag inte hållit mig i skinnet, och i tapeten nästan, så hade jag pussat henne. Men jag lät bli. Det kallar jag självbehärskning!!

Liknande trådar

  1. Ang att gå upp i arbetstid!
    By Cilla v.8 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 08:08
  2. ny arbetstid
    By _em_ in forum Singelmingel
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 06:27
  3. Gå ner i arbetstid?
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 06:23
  4. gå ned i arbetstid
    By busan100 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 05:56
  5. gå ner i arbetstid
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 00:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar