Kommer ut.....
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Kommer ut.....

    Det är jag som är den fjärde gravida Ryan blir storebror i början av april.
    Jag har mått ganska upp o ner, i början mådde jag konstant illa, men jag har tur att det går över fort Har gråtit i 2 dagar i rad men idag känns det bättre.

    Kram
    Mamma till Ryan aug -07 o Alex april -09
  2. 1
    Kommer ut..... Det är jag som är den fjärde gravida Ryan blir storebror i början av april.
    Jag har mått ganska upp o ner, i början mådde jag konstant illa, men jag har tur att det går över fort Har gråtit i 2 dagar i rad men idag känns det bättre.

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    Låt mig vara först ut att officiellt grattulera så mkt!! Aprilbarn är lika bra som augustibarn, Adam är född 25/4. Härligt med en liten vårbebbe
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  4. 2
    Låt mig vara först ut att officiellt grattulera så mkt!! Aprilbarn är lika bra som augustibarn, Adam är född 25/4. Härligt med en liten vårbebbe
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Grattis!!!!!
  6. 3
    Grattis!!!!!
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Åh vad kul :0) Jättegrattis till er! Hoppas det snart vänder och du får njuta av magen...
  8. 4
    Åh vad kul :0) Jättegrattis till er! Hoppas det snart vänder och du får njuta av magen...
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Grattis till nya magen
    Loella 040302 & Olivia 070810 - http://ellaplupp.wordpress.com/
  10. 5
    Grattis till nya magen
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Åh, jättestort grattis, vad roligt! Ja, det är ju mindre roligt med alla hormoner som sätter humör (och mage) i gungning, skönt att du känner dig lite bättre idag.
  12. 6
    Åh, jättestort grattis, vad roligt! Ja, det är ju mindre roligt med alla hormoner som sätter humör (och mage) i gungning, skönt att du känner dig lite bättre idag.
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Tack så mycket Ja det blir nog härligt att ha en ny lite bebis på sommaren
  14. 7
    Tack så mycket Ja det blir nog härligt att ha en ny lite bebis på sommaren
  15. Medlem sedan
    Feb 2007
    #8
    Tack
  16. 8
    Tack
  17. Medlem sedan
    Feb 2007
    #9
    TAck, jo men idag mår jag mycket bättre
  18. 9
    TAck, jo men idag mår jag mycket bättre
  19. Medlem sedan
    Feb 2007
    #10
    Tack Tack
  20. 10
    Tack Tack
  21. Medlem sedan
    Feb 2007
    #11
    Tack, nä det är mindre kul med alla hormoner, men det blir nog lugnare från o med nu
  22. 11
    Tack, nä det är mindre kul med alla hormoner, men det blir nog lugnare från o med nu
  23. Medlem sedan
    Aug 2004
    #12
    Grattis! Vad roligt! Min bästa kompis väntar sitt sjätte (hon med) just nu (det är äntligen officiellt så jag vågar skriva om det!) så jag har en graviditet att följa på nära håll! Så kul, och jag är faktiskt inte alls babysjuk själv!
  24. 12
    Grattis! Vad roligt! Min bästa kompis väntar sitt sjätte (hon med) just nu (det är äntligen officiellt så jag vågar skriva om det!) så jag har en graviditet att följa på nära håll! Så kul, och jag är faktiskt inte alls babysjuk själv!
  25. Medlem sedan
    Feb 2007
    #13
    Tack Coot att vänta sjätte ja du vet ju hur det är
  26. 13
    Tack Coot att vänta sjätte ja du vet ju hur det är
  27. Medlem sedan
    Oct 1999
    #14

    Grattis!

    Skönt att du börjar må bättre!!!
    ~*~ Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet helt enkelt är till för att levas ~*~ JW von Goethe
  28. 14
    Grattis! Skönt att du börjar må bättre!!!
  29. Medlem sedan
    Feb 2007
    #15
    Tack tack Jo det är drygt att må illa o börja grina för minsta lilla
  30. 15
    Tack tack Jo det är drygt att må illa o börja grina för minsta lilla
  31. Medlem sedan
    Oct 2007
    #16
    Grattis,grattis!andra barnet.... det klarar du galant ska du se! tycker tredje är mer tidskrävande, eller rättare sagt man hinner inte m något!!men,men det är hon ju klart värd!
    Lycka till m allt och håll oss gärna upp to date m allt !!Men du, jag har tappat räkningen ang gravida...det är :Ajax,Azza,och du, vem är den fjärde?Eller är det forfarande en hemlis?
    kram!
  32. 16
    Grattis,grattis!andra barnet.... det klarar du galant ska du se! tycker tredje är mer tidskrävande, eller rättare sagt man hinner inte m något!!men,men det är hon ju klart värd!
    Lycka till m allt och håll oss gärna upp to date m allt !!Men du, jag har tappat räkningen ang gravida...det är :Ajax,Azza,och du, vem är den fjärde?Eller är det forfarande en hemlis?
    kram!
  33. Medlem sedan
    Feb 2007
    #17
    Glupp är väl den första som ska ha nu i okt, sen Ajax, azza o jag det blir ju 4:a. sen om jag inte minns helt fel så var det väl någon som kände sig gravid men som inte visste än ?????
  34. 17
    Glupp är väl den första som ska ha nu i okt, sen Ajax, azza o jag det blir ju 4:a. sen om jag inte minns helt fel så var det väl någon som kände sig gravid men som inte visste än ?????
  35. Medlem sedan
    Oct 2007
    #18
    Glupp, Gud förlåt! Fy på mig!slår mig på fingrarna.....Ooops, inte meingen!
  36. 18
    Glupp, Gud förlåt! Fy på mig!slår mig på fingrarna.....Ooops, inte meingen!
  37. Medlem sedan
    Dec 2006
    #19
    Tjoho! Grattis! Allt går ju över, det är ju det som är så bra med graviditeter. Men det är ju bra segt att må illa...
    Ta hand om magen och dig själv!
    Kram
  38. 19
    Tjoho! Grattis! Allt går ju över, det är ju det som är så bra med graviditeter. Men det är ju bra segt att må illa...
    Ta hand om magen och dig själv!
    Kram
  39. Medlem sedan
    Feb 2007
    #20
    Hon ska väl ha när som helst tror jag eller hur???
  40. 20
    Hon ska väl ha när som helst tror jag eller hur???
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Kommer ingen, kommer ingen.. rusning
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-14, 05:56
  2. kommer kommer inte...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-29, 20:41
  3. Kommer, kommer inte?
    By -ME- in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 21:30
  4. Här kommer jag...
    By jojan in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 15:16
  5. Här kommer då
    By RHWH in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar