Första föräldramötet avklarat
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Första föräldramötet avklarat

    Igår var vi på vårt första föräldramöte. Love började på dagis i mars och nu var det alltså dags. Rektorn pratade 30 min om Läroplan, Verksamhetsplan och en massa andra dokument. Sen pratade de 3 fröknarna om den dagliga verksamheten, hur de arbetar m alla dessa planer i vardagen och vi fick ställa frågor. Det var ett bra möte tycker jag.
    De berättade att de jobbar med bla färg o form just nu och det förklarar varför Love helt plötsligt kan en dröse med färger han inte kunde förra veckan. Kul!

    Idag är det fotografering på dagis. Ska bli kul att köpa porträttkort och skolkatalog. Nu kanske jag kan lära mig namnen på alla barnen och inte bara de som hänger i brallorna när jag hämtar utan även de som sitter och pysslar.
    Anna m goa barna Love (maj -06) + Ebba (nov -08)
  2. 1
    Första föräldramötet avklarat Igår var vi på vårt första föräldramöte. Love började på dagis i mars och nu var det alltså dags. Rektorn pratade 30 min om Läroplan, Verksamhetsplan och en massa andra dokument. Sen pratade de 3 fröknarna om den dagliga verksamheten, hur de arbetar m alla dessa planer i vardagen och vi fick ställa frågor. Det var ett bra möte tycker jag.
    De berättade att de jobbar med bla färg o form just nu och det förklarar varför Love helt plötsligt kan en dröse med färger han inte kunde förra veckan. Kul!

    Idag är det fotografering på dagis. Ska bli kul att köpa porträttkort och skolkatalog. Nu kanske jag kan lära mig namnen på alla barnen och inte bara de som hänger i brallorna när jag hämtar utan även de som sitter och pysslar.
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2

    Spännande!

    Spännande med det första föräldramötet.
    Vi har ju Alice på ett föräldrakooperativ. Där sitter jag i styrelsen, plus att vi har föreningsmöte varannan månad. Det är på ett annat sätt, vi är ju med och påverkar verksamheten. Vi har utvecklingssamtal och det är ju alltid bra att få information som sin lilla tjej.

    Visst är det häftigt att de utvecklas så mycket. Var och varannan dag kommer hon hem och har lärt sig något nytt.
  4. 2
    Spännande! Spännande med det första föräldramötet.
    Vi har ju Alice på ett föräldrakooperativ. Där sitter jag i styrelsen, plus att vi har föreningsmöte varannan månad. Det är på ett annat sätt, vi är ju med och påverkar verksamheten. Vi har utvecklingssamtal och det är ju alltid bra att få information som sin lilla tjej.

    Visst är det häftigt att de utvecklas så mycket. Var och varannan dag kommer hon hem och har lärt sig något nytt.

Liknande trådar

  1. Föräldramötet avklarat!
    By Mandra in forum Bokstavsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 14:17
  2. Första föräldramötet!
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 17:07
  3. Första föräldramötet avklarat!
    By Jica in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 14:27
  4. Haft första föräldramötet
    By Katariina in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 21:26
  5. Första föräldramötet avklarat =)
    By jannice_ in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 23:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar