Nu åker vi igen...
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Nu åker vi igen...

    ...denna gång till Egypten.
    Vi ska sola bada och bara ha det skönt. All inclusive.
    I morgon åker vi! Alice har snackat på dagis att hon ska ut och flyga igen. Hon fick klubba vi landningen (för trycket i öronen) vid förra flygningen och jag tror att det är det som hon ser fram emot.

    Vi ses om en vecka!
  2. 1
    Nu åker vi igen... ...denna gång till Egypten.
    Vi ska sola bada och bara ha det skönt. All inclusive.
    I morgon åker vi! Alice har snackat på dagis att hon ska ut och flyga igen. Hon fick klubba vi landningen (för trycket i öronen) vid förra flygningen och jag tror att det är det som hon ser fram emot.

    Vi ses om en vecka!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Men hallå!!! Vad är detta, så mycket härliga resor! Berätta om Egypten när ni kommer hem. jag är såå sugen på semester. Ha det jättebra!
  4. 2
    Men hallå!!! Vad är detta, så mycket härliga resor! Berätta om Egypten när ni kommer hem. jag är såå sugen på semester. Ha det jättebra!
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3

    Nu är vi hemma...

    och vi har haft det fantastiskt bra. Ca 30-35 grader, 28 grader i vattnet. Alice som annars är en badkruka badade tills solen gick ned. Hon fick se kameler och fiskar vid korallreven (åkte med en glasbåt). Jag tror att hon uppskattade resan på sitt sätt. När hon pratar om resan nu så är det mest flygplanet och kamelen som hon pratar om. Hon fick nämligen mata en kamel med ett äpple.

    Nu blir det inge fler resor på ett tag. Plånboken har sinat. Men kul har vi haft!
  6. 3
    Nu är vi hemma... och vi har haft det fantastiskt bra. Ca 30-35 grader, 28 grader i vattnet. Alice som annars är en badkruka badade tills solen gick ned. Hon fick se kameler och fiskar vid korallreven (åkte med en glasbåt). Jag tror att hon uppskattade resan på sitt sätt. När hon pratar om resan nu så är det mest flygplanet och kamelen som hon pratar om. Hon fick nämligen mata en kamel med ett äpple.

    Nu blir det inge fler resor på ett tag. Plånboken har sinat. Men kul har vi haft!
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4

    Vad skönt

    Jag har det också varmt och skönt, fast det är för att jag är höggravid ju. Nu får ni börja spara då, ifall ni vill iväg nästa år igen. Här blir ingen utlandsresa än på ett tag.
    Anna m goa barna Love (maj -06) + Ebba (nov -08)
  8. 4
    Vad skönt Jag har det också varmt och skönt, fast det är för att jag är höggravid ju. Nu får ni börja spara då, ifall ni vill iväg nästa år igen. Här blir ingen utlandsresa än på ett tag.

Liknande trådar

  1. Nu åker jag igen
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-11-25, 12:24
  2. nu åker vi in igen!!
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-01-14, 12:34
  3. Vi åker in igen
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 10:32
  4. Nu åker vi igen...
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 15:32
  5. Nu åker vi in.. igen.. IMT
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 01:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar