När gör ni vad inför julen?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    När gör ni vad inför julen?

    Jag tänker, som alla år, att jag ska vara ute i _god tid_ detta år och inte stressa på slutet. Jag vet att jag har sett bra listor på när man gör sådant som går bra att göra långt innan, kan man kalla det jul-planeringslistor? Hoppas någon förstår vad jag är ute och yrar efter.

    Tack på förhand.
  2. 1
    När gör ni vad inför julen? Jag tänker, som alla år, att jag ska vara ute i _god tid_ detta år och inte stressa på slutet. Jag vet att jag har sett bra listor på när man gör sådant som går bra att göra långt innan, kan man kalla det jul-planeringslistor? Hoppas någon förstår vad jag är ute och yrar efter.

    Tack på förhand.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Ja, det brukar finnas under Foruminfo. men nu finns det inte där. Detta snack byter ju namn lite då och då, så jag vet inte om det finns i några "gömmor" klara att lägga ut. Finns det någon värd här som vet kanske??
  4. 2
    Ja, det brukar finnas under Foruminfo. men nu finns det inte där. Detta snack byter ju namn lite då och då, så jag vet inte om det finns i några "gömmor" klara att lägga ut. Finns det någon värd här som vet kanske??
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Ja men precis

    var inne o letade efter det innan oxå, vill ju gärna kunna kolla in alla recepten oxå, alla har jag inte sparat än.
    Någon som vet var de finns o om man kan komma in på de på något sätt?
  6. 3
    Ja men precis var inne o letade efter det innan oxå, vill ju gärna kunna kolla in alla recepten oxå, alla har jag inte sparat än.
    Någon som vet var de finns o om man kan komma in på de på något sätt?
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Det verkar som om

    Lill-Eriks julsida är nere men pdf:erna finns fortfarande kvar. När jag googlade "lill-erik julsida" så fick jag bl a upp http://hem.passagen.se/lill-erik/jul...lsnack2002.doc
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  8. 4
    Det verkar som om Lill-Eriks julsida är nere men pdf:erna finns fortfarande kvar. När jag googlade "lill-erik julsida" så fick jag bl a upp http://hem.passagen.se/lill-erik/jul...lsnack2002.doc

Liknande trådar

  1. Inför julen
    By Gravid20 in forum _05 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 12:12
  2. Dryckesprovning inför julen...
    By camelia in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 11:23
  3. Inför julen
    By Dame in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 15:50
  4. Hur mår ni inför Julen och
    By Anonym in forum Känsliga snack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 12:05
  5. Svammeltankar inför julen...
    By Siv m. D&S in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 18:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar