Kikar in här en sväng
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Kikar in här en sväng

    tiden går fort kan man väl säga. Lucas är redan 2,5 månad. Här ahr vi fullt upp med sjukdomar. Lucas ahr varit krasslig i snart tre veckor. Ett besök på barnakuten, många inhaleringar och taget RS prov under senaste veckan bara. Suck... Hoppas han blir bättre. Förra lördagen trillade Oscar så illa kl 7 på morgonen att vi fick åka och sy ihop hans ögonbryn. 3 stygn. det gick ganska bra men i fredags skulle vi ta stygnen och hjälp vad han skrek. Det var inte kul alls. Och i morse när vi vaknade var ögat helt svullet och rött. det blev ett besök till doktorn. jag passade på att boka tid ajg med. Är vrålförkyld och "grön". det blev penicillin till oss båda. Orkar inte med mer. Men nu får vi väl en släng av magsjuka med snart...
    har en bilddagbok. Kika gärna och lämna kommentarer.
    http://prinsmamma.bilddagboken.se
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  2. 1
    Kikar in här en sväng tiden går fort kan man väl säga. Lucas är redan 2,5 månad. Här ahr vi fullt upp med sjukdomar. Lucas ahr varit krasslig i snart tre veckor. Ett besök på barnakuten, många inhaleringar och taget RS prov under senaste veckan bara. Suck... Hoppas han blir bättre. Förra lördagen trillade Oscar så illa kl 7 på morgonen att vi fick åka och sy ihop hans ögonbryn. 3 stygn. det gick ganska bra men i fredags skulle vi ta stygnen och hjälp vad han skrek. Det var inte kul alls. Och i morse när vi vaknade var ögat helt svullet och rött. det blev ett besök till doktorn. jag passade på att boka tid ajg med. Är vrålförkyld och "grön". det blev penicillin till oss båda. Orkar inte med mer. Men nu får vi väl en släng av magsjuka med snart...
    har en bilddagbok. Kika gärna och lämna kommentarer.
    http://prinsmamma.bilddagboken.se
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2
    Hej. Och hjälp! Ja, så där fort går det när man bara har måndag och fredag på sina veckor. För så känns det för närvarande i mitt liv. Jag hinner inte med att ens andas så har det gått två dagar. Jag är konstant dagvill... Suck!

    Och då blir en nyfödd helt hipp som happ 2,5 månad också. Hjälp!

    Jobbigt att ni har råkat ut för så mycket sjuk-elände då. Förstår att det känns tröstlöst. Håller tummarna för att ni snart mår bättre, allihop!
  4. 2
    Hej. Och hjälp! Ja, så där fort går det när man bara har måndag och fredag på sina veckor. För så känns det för närvarande i mitt liv. Jag hinner inte med att ens andas så har det gått två dagar. Jag är konstant dagvill... Suck!

    Och då blir en nyfödd helt hipp som happ 2,5 månad också. Hjälp!

    Jobbigt att ni har råkat ut för så mycket sjuk-elände då. Förstår att det känns tröstlöst. Håller tummarna för att ni snart mår bättre, allihop!
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3
    Jag kan tyvärr inte lägga in någon kommentar/gästboksinlägg eftersom jag bara får upp att det är fel på sidan, så... Jag låter dig veta HÄR istället att jag har varit in och kikat - och kommer gärna tillbaka .
  6. 3
    Jag kan tyvärr inte lägga in någon kommentar/gästboksinlägg eftersom jag bara får upp att det är fel på sidan, så... Jag låter dig veta HÄR istället att jag har varit in och kikat - och kommer gärna tillbaka .
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Oj vad mycket ni hunnit med . Fast inte några roliga saker. Hoppas ni får vara friska och osaskadade nu.
  8. 4
    Oj vad mycket ni hunnit med . Fast inte några roliga saker. Hoppas ni får vara friska och osaskadade nu.

Liknande trådar

  1. Kikar in en sväng..
    By Annamj in forum _0705 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-01-15, 17:48
  2. Kikar in en sväng...
    By _annsan_ in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 17:33
  3. Kikar in en sväng!
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-01, 19:16
  4. Kikar in en sväng
    By lizza5 in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 07:49
  5. Kikar in en sväng
    By semla in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-26, 22:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar