Mycket ska man vara med om...
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Mycket ska man vara med om...

    Ikväll stoppade Manne in en Cheerios (frukostflingorna ni vet) i näsan... Han kom ut till mig i köket och var ledsen, pekade på näsan och sa aj. Rätt snabbt förstod jag att han stoppat in nåt, och såg en Cheerios en bit in. Manne petade i näsan och den åkte ännu längre in...

    Pratade med Sjukvårdsupplysningen, som i sin tur ringde öron-näsa-halsdoktorn, som i sin tur sa "ingen åtgärd", vilket betyder att det fixar sig själv. Manne satt ett bra tag hos mig i soffan, kan tänkte mig att det kändes obehagligt och kanske sved lite, men efter en stund lekte han som vanligt igen.

    Han brukar få Cheerios som lite mys, och han kallar det för isp-s, chips alltså, så nu säger han att han har isp-s i näsan om man frågar Min söte son!

    Häromdagen sa han "Manne" för första gången när han såg sig själv på ett kort. Det var så otroligt härligt att höra!
    *********************
    Caroline m. Manne

  2. 1
    Mycket ska man vara med om... Ikväll stoppade Manne in en Cheerios (frukostflingorna ni vet) i näsan... Han kom ut till mig i köket och var ledsen, pekade på näsan och sa aj. Rätt snabbt förstod jag att han stoppat in nåt, och såg en Cheerios en bit in. Manne petade i näsan och den åkte ännu längre in...

    Pratade med Sjukvårdsupplysningen, som i sin tur ringde öron-näsa-halsdoktorn, som i sin tur sa "ingen åtgärd", vilket betyder att det fixar sig själv. Manne satt ett bra tag hos mig i soffan, kan tänkte mig att det kändes obehagligt och kanske sved lite, men efter en stund lekte han som vanligt igen.

    Han brukar få Cheerios som lite mys, och han kallar det för isp-s, chips alltså, så nu säger han att han har isp-s i näsan om man frågar Min söte son!

    Häromdagen sa han "Manne" för första gången när han såg sig själv på ett kort. Det var så otroligt härligt att höra!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Ja du! Dessa barn. Vad skönt att det verkar ha försvunnit! Min store kille stoppade in en plastbit i näsan när ha nvar 3,5 år. Precis när vi satt med vårdcentralen i luren så fnyste han ut den själv.
  4. 2
    Ja du! Dessa barn. Vad skönt att det verkar ha försvunnit! Min store kille stoppade in en plastbit i näsan när ha nvar 3,5 år. Precis när vi satt med vårdcentralen i luren så fnyste han ut den själv.

Liknande trådar

  1. Mycket ska man vara med om...
    By Allrafinaste in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-06, 12:30
  2. Hur mycket ska man vara på barnet om
    By mamma24h in forum Tonåringar
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2008-08-14, 21:27
  3. Hur mycket gung ska det vara?
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 17:06
  4. Mycket ska man vara med om...
    By Ella med 3:an in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 18:52
  5. Mycket ska man vara med om...
    By ~Lillan~ in forum Föräldraskap
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 21:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar