Räcker upp handen!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Räcker upp handen!

    Nu är jag tillbaks.... var ett tag sen sist.
    Fick nog när vågen bara klättrade högre, högre och högre. Det tog liksom inte stopp och det var bara jag som kunde sätta stopp för den ökande siffran. Nu är det nästan två månader sen jag bestämde mig och är minus 4kg iallafall, sakta men säkert går det.
    Har haft viktsnacket på min favoritlista sen sist, men bara ignorerat den med fasa för jag vet precis vad jag egentligen borde göra, men det sitter så långt inne. Fy bubblan vad svårt det är att få bort all god mat som sitter som en smäck på kroppen, men jag kämpar på och hoppas på att jag inte ger upp även denna gång.
    Känns riktigt bra nu och har fått in en vardagsmotion i tillvaron och tänker inte bara på mat längre. Kan vara utan det ena och det andra lättare, men fy vad svårt det var i början.
    Så nu är jag tillbaks för att stanna .
    Vicketick nu med fyra underverk här hemma.
    Isac -94, Adam -99, Victoria -02 och David 07.04.20.
  2. 1
    Räcker upp handen! Nu är jag tillbaks.... var ett tag sen sist.
    Fick nog när vågen bara klättrade högre, högre och högre. Det tog liksom inte stopp och det var bara jag som kunde sätta stopp för den ökande siffran. Nu är det nästan två månader sen jag bestämde mig och är minus 4kg iallafall, sakta men säkert går det.
    Har haft viktsnacket på min favoritlista sen sist, men bara ignorerat den med fasa för jag vet precis vad jag egentligen borde göra, men det sitter så långt inne. Fy bubblan vad svårt det är att få bort all god mat som sitter som en smäck på kroppen, men jag kämpar på och hoppas på att jag inte ger upp även denna gång.
    Känns riktigt bra nu och har fått in en vardagsmotion i tillvaron och tänker inte bara på mat längre. Kan vara utan det ena och det andra lättare, men fy vad svårt det var i början.
    Så nu är jag tillbaks för att stanna .
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Välkommen tillbaks då och Lycka till !!!
  4. 2
    Välkommen tillbaks då och Lycka till !!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Låter bra det Välkommen tillbaka
  6. 3
    Låter bra det Välkommen tillbaka
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Välkommen tillbaka! Det låter bra att du tänker stanna här nu. Toppen att du fått in vardagsmotion och inte bara tänker på mat. Lycka till!
  8. 4
    Välkommen tillbaka! Det låter bra att du tänker stanna här nu. Toppen att du fått in vardagsmotion och inte bara tänker på mat. Lycka till!
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Välkommen tillbaka! Denna gång stannar du och når ditt mål!

    Hur står det till med lillen? Min David började nyligen på dagis med tillhörande förkylningar, tyvärr. Annars trivs han och är en superaktiv liten plutt.
  10. 5
    Välkommen tillbaka! Denna gång stannar du och når ditt mål!

    Hur står det till med lillen? Min David började nyligen på dagis med tillhörande förkylningar, tyvärr. Annars trivs han och är en superaktiv liten plutt.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Jo med min David är en go busig kille som kämpar på, men har haft ett tufft år bakom oss och kämpar vidare. Han mår relativt bra just nu, förutom magsjukan han åkte på idag :, så typiskt! Vi har långt kvar innan han börjar på dagis men vi siktar på aug-09.Skönt att "din" David mår bra och trivs på dagis, trist med förkylningar, men det går över med tiden och hör till det första året.
  12. 6
    Jo med min David är en go busig kille som kämpar på, men har haft ett tufft år bakom oss och kämpar vidare. Han mår relativt bra just nu, förutom magsjukan han åkte på idag :, så typiskt! Vi har långt kvar innan han börjar på dagis men vi siktar på aug-09.Skönt att "din" David mår bra och trivs på dagis, trist med förkylningar, men det går över med tiden och hör till det första året.

Liknande trådar

  1. *Räcker upp handen*
    By KAJO in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 20:44
  2. *Räcker upp handen*
    By tezziz in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 05:19
  3. räcker upp handen
    By linnann in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 09:37
  4. räcker upp handen!
    By leoleo in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 08:38
  5. *Räcker upp handen* (imt)
    By Victoria bf 2/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 07:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar