ledvärk
Kropp & hälsa
  1. svbk
    #1

    ledvärk

    Har under hösten varit galet trött, ja helt uttömd på energi. Har nu fått en kostant värk i händer och fötter, framförallt i tumlederna. Fingerlederna känns svullna "inuti" och det ömmar när jag klämmer på dom. Vad tror ni, kan det vara nå´t reumatiskt på gång...?

    Är sådan som inte gnäller för lite värk (har tidigare av och till haft ont i ryggen) och tycker att det känns "onödigt" att söka doktor för sån´t, men nu börjar jag faktiskt kanske undra om jag inte ska det iallafall.....
  2. 1
    ledvärk Har under hösten varit galet trött, ja helt uttömd på energi. Har nu fått en kostant värk i händer och fötter, framförallt i tumlederna. Fingerlederna känns svullna "inuti" och det ömmar när jag klämmer på dom. Vad tror ni, kan det vara nå´t reumatiskt på gång...?

    Är sådan som inte gnäller för lite värk (har tidigare av och till haft ont i ryggen) och tycker att det känns "onödigt" att söka doktor för sån´t, men nu börjar jag faktiskt kanske undra om jag inte ska det iallafall.....
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    Gå till doktorn o få en koll, det kan finnas många orsaker till dina besvär o kan det behandlas så ska det ju göras. Det behöver inte vara reumatiskt.
    Har du andra symtom?
  4. 2
    Gå till doktorn o få en koll, det kan finnas många orsaker till dina besvär o kan det behandlas så ska det ju göras. Det behöver inte vara reumatiskt.
    Har du andra symtom?

Liknande trådar

  1. Ledvärk av amning?
    By Momarorie in forum Bebissnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2018-03-16, 09:27
  2. Ledvärk? kåvepenin?
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-20, 13:23
  3. Ledvärk
    By Maria med A.L.H in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 05:49
  4. Ledvärk
    By AnHo in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 18:49
  5. ledvärk
    By krax in forum Kropp & hälsa
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 10:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar