Liiiten blödning vid ägglossning?
Försöker bli med barn
  1. Lite hemlig
    #1

    Liiiten blödning vid ägglossning?

    Gokväll tjejer! Tänkte bara höra med er om ni känner till något om det jag skrev i rubriken. Förväntar mig ägglossning vilken dag som helst. Stickor har inte visat på någon LH-stegring ännu men ikväll har jag haft som en lite brunblodig flytning. Kan det vara på det sättet när ägget lossnar?
    Igår kväll var vi tyvärr för trötta, eller rättare sagt jag var pigg men mannen var däckad efter fest i Norge i lördags. Jag själv går väl på någon typ av ÄLendorfiner som gör mig hög och sugen mest hela tiden :-)
    Men ikväll....då rackarns!
  2. 1
    Liiiten blödning vid ägglossning? Gokväll tjejer! Tänkte bara höra med er om ni känner till något om det jag skrev i rubriken. Förväntar mig ägglossning vilken dag som helst. Stickor har inte visat på någon LH-stegring ännu men ikväll har jag haft som en lite brunblodig flytning. Kan det vara på det sättet när ägget lossnar?
    Igår kväll var vi tyvärr för trötta, eller rättare sagt jag var pigg men mannen var däckad efter fest i Norge i lördags. Jag själv går väl på någon typ av ÄLendorfiner som gör mig hög och sugen mest hela tiden :-)
    Men ikväll....då rackarns!
  3. Anis
    #2
    Ja man kan ha en liten blödning vid ÄL. Har hört att det är ett fertilitetstecken så gott som något annat. Andra delar av cykeln utöver mens ska man inte blöda, men lite precis vid ÄL är visst OK.
  4. 2
    Ja man kan ha en liten blödning vid ÄL. Har hört att det är ett fertilitetstecken så gott som något annat. Andra delar av cykeln utöver mens ska man inte blöda, men lite precis vid ÄL är visst OK.
  5. N med 2
    #3
    Jag hade en yttepytte blödning, mest som lite röd/brun strimma i flytningen vid den tiden då jag tror jag hade äl den här månaden. Det har aldrig hänt förut men just den här månden såg jag det.
  6. 3
    Jag hade en yttepytte blödning, mest som lite röd/brun strimma i flytningen vid den tiden då jag tror jag hade äl den här månaden. Det har aldrig hänt förut men just den här månden såg jag det.
  7. Lite hemlig
    #4
    Tack tjejer! Jag kan inte dra mig till minnes att jag haft det på detta sättet tidigare, men å andra sidan är jag rätt glömsk :-)
    Vi fick iaf till det igår kväll och det är väl lika bra att fortsätta idag, det är ju kul vetja!
  8. 4
    Tack tjejer! Jag kan inte dra mig till minnes att jag haft det på detta sättet tidigare, men å andra sidan är jag rätt glömsk :-)
    Vi fick iaf till det igår kväll och det är väl lika bra att fortsätta idag, det är ju kul vetja!

Liknande trådar

  1. Blödning 3 dagar efter ägglossning
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-24, 17:56
  2. Blödning vid ägglossning
    By Anonym in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-24, 10:56
  3. Blödning vid ägglossning
    By Anonym in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-03, 18:30
  4. En liiiten blödning, vad kan det vara?
    By catriana in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 20:34
  5. mensliknande blödning vid ägglossning
    By Wonderchild in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 19:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar