Ny träff?
Ensamförälder
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Ny träff?

    Hej göteborgare och andra!

    Hoppas allt är bra- här har vi haft en ganska lugn period, fri från sjukdomar och annat elände.
    Vi har ju talat om att försöka göra nytt försök att samla oss i helgen, hur ser intresset ut? För min del går det bra vare sig det blir lördag elelr söndag pga ändrade planer. Jag skulle egentligen åkt till Danmark med en väninna och våra barn men hon blev tvungen att ställa in, så nu blir det troligen båttur först om två helger... (Om man törs åka så långt in på hösten med tanke på stormar och dåligt väder?)

    Alltså: Ska vi göra ett försök till att ses i någon lämplig lekpark?
  2. 1
    Ny träff? Hej göteborgare och andra!

    Hoppas allt är bra- här har vi haft en ganska lugn period, fri från sjukdomar och annat elände.
    Vi har ju talat om att försöka göra nytt försök att samla oss i helgen, hur ser intresset ut? För min del går det bra vare sig det blir lördag elelr söndag pga ändrade planer. Jag skulle egentligen åkt till Danmark med en väninna och våra barn men hon blev tvungen att ställa in, så nu blir det troligen båttur först om två helger... (Om man törs åka så långt in på hösten med tanke på stormar och dåligt väder?)

    Alltså: Ska vi göra ett försök till att ses i någon lämplig lekpark?
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Hej

    Jag och mina kids kommer gärna med denna gången!

    Lördag förmiddag är inte så bra för oss, då är vi på fotboll. Söndga skull eg vara bäst för oss, men majoriteten får väl avgöra.
  4. 2
    Hej Jag och mina kids kommer gärna med denna gången!

    Lördag förmiddag är inte så bra för oss, då är vi på fotboll. Söndga skull eg vara bäst för oss, men majoriteten får väl avgöra.
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Vore trevligt! jag ska vara på Foffs barnprylmarknad och fixa mellan ett och fyra eller nåt liknande. Så en förmiddagslekpark och lunch, kanske?

    / M
  6. 3
    Vore trevligt! jag ska vara på Foffs barnprylmarknad och fixa mellan ett och fyra eller nåt liknande. Så en förmiddagslekpark och lunch, kanske?

    / M
  7. Susanna med Albert
    #4
    Inte för att jag är så himla aktiv här inne, men kanske att jag och Albert skulle ta å dyka upp vi också.

    För oss passar söndag bäst och gärna inte för tidigt, vi är riktiga sjusovare båda två :-)
    (Fast vi är såklart anpassningsbara..)
  8. 4
    Inte för att jag är så himla aktiv här inne, men kanske att jag och Albert skulle ta å dyka upp vi också.

    För oss passar söndag bäst och gärna inte för tidigt, vi är riktiga sjusovare båda två :-)
    (Fast vi är såklart anpassningsbara..)
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Läste inte detta innan jag svarade, det var ju dumt! Söndag funkar för oss också, hela dagen.
  10. 5
    Läste inte detta innan jag svarade, det var ju dumt! Söndag funkar för oss också, hela dagen.
  11. Susanna med Albert
    #6
    Exakt samma minut :-)
  12. 6
    Exakt samma minut :-)
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7
    Kul! DÅ blir det en gång i år i alla fall
  14. 7
    Kul! DÅ blir det en gång i år i alla fall
  15. Susanna med Albert
    #8
    Haha! Men vi har ju en gång att ta igen för förra åren väl? Så vi måste egentligen göra det två gånger. Om vi skall hålla oss till reglerna
  16. 8
    Haha! Men vi har ju en gång att ta igen för förra åren väl? Så vi måste egentligen göra det två gånger. Om vi skall hålla oss till reglerna
  17. Susanna med Albert
    #9
    förra åreT. varför har de inte t9 här?
  18. 9
    förra åreT. varför har de inte t9 här?
  19. Medlem sedan
    Feb 2003
    #10

    Står över denna gång.

    Hej!

    Det börjar kännas som att jag och barnen redan har fullt upp den här helgen, så jag får avstå. Men jag är gärna med om det blir någon träff senare i höst! Ha det så kul i helgen - verkar som att ni blir några stycken den här gången!
  20. 10
    Står över denna gång. Hej!

    Det börjar kännas som att jag och barnen redan har fullt upp den här helgen, så jag får avstå. Men jag är gärna med om det blir någon träff senare i höst! Ha det så kul i helgen - verkar som att ni blir några stycken den här gången!
  21. Anonym
    #11
    Vi kommer gärna och söndag passar oss bäst! Gärna inte alltför tidigt då vi gillar att sova om morgnarna... =) Jag messar dej!
  22. 11
    Vi kommer gärna och söndag passar oss bäst! Gärna inte alltför tidigt då vi gillar att sova om morgnarna... =) Jag messar dej!

Liknande trådar

  1. Träff?
    By Elisha in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 13:54
  2. Träff?
    By Maria m 3 bus. in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 08:50
  3. Ska vi ta en Gbg träff???
    By Linda 37 dagar kvar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 08:45
  4. Träff i Gbg?
    By Jojjo v 31 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 20:55
  5. Gbg träff?
    By stina-74 in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 20:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar