Någon som vet
Vårdbidrag/försäkringar
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Någon som vet

    fick beslutet om vb i måndags, det står att för oktober månad betalas ett vb ut och de retruaktiva sen juni månad kommer jag få en utbetalning på, men när står inte. kan de komma när som helst eller tro ni att de kommer den 18 de okt..
  2. 1
    Någon som vet fick beslutet om vb i måndags, det står att för oktober månad betalas ett vb ut och de retruaktiva sen juni månad kommer jag få en utbetalning på, men när står inte. kan de komma när som helst eller tro ni att de kommer den 18 de okt..
  3. Anonym
    #2
    Ja, jag tror det. Utbetalningsbeskedet med årets aktuella datum brukar slinka ner i brevlådan ett par dagar efteråt. Men förmodligen är det den 18 eller 19 oktober.
  4. 2
    Ja, jag tror det. Utbetalningsbeskedet med årets aktuella datum brukar slinka ner i brevlådan ett par dagar efteråt. Men förmodligen är det den 18 eller 19 oktober.
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    jag fick mitt retroaktiva precis en vecka efter beslutet men det kan säkert dröja 2 veckor också hört flera som sagt 2 veckor.
  6. 3
    jag fick mitt retroaktiva precis en vecka efter beslutet men det kan säkert dröja 2 veckor också hört flera som sagt 2 veckor.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Juni-september kan komma när som helst och sen kan oktober komma då 18-19 oktober. Men det kan också bli så att allt betelas ut då den 18-19 oktober,,,,,det hänger helt och hållet på vad FK hinner med.
  8. 4
    Juni-september kan komma när som helst och sen kan oktober komma då 18-19 oktober. Men det kan också bli så att allt betelas ut då den 18-19 oktober,,,,,det hänger helt och hållet på vad FK hinner med.

Liknande trådar

  1. Känner någon till någon blogg?
    By anonymt namn in forum Klumpfot
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 21:11
  2. Någon som känner någon eller själv
    By anonymus in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 19:25
  3. Någon frisör här eller någon annan som..
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 08:27
  4. Någon som köpt någon av dessa skor?
    By AnnaS in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 21:04
  5. Någon från fk, eller någon annan som
    By Anonym in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 16:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar