inte kul alls....
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    inte kul alls....

    igår var jag o visade upp min nya hund för svägerskan. hade på me min nya kappa, halvlång mörkgrön med mässingsknappar o bälte kring midjan. kände mej supersnygg, hade plattat håret, sminkat mej o grejer. såg mej själv i ett skylfönster o tänkte, jisses!!! jag är ju nästan smal!!! sen bestämde jag mej för att kika in på deras second hand affär..köpte bla en bebisflaska....när jag skulle betala den så klappar expediten mej på magen o frågar när kommer den"..........o så var den dagen förstörd..o den nya kappan tar jag aldrig på mej mer.
  2. 1
    inte kul alls.... igår var jag o visade upp min nya hund för svägerskan. hade på me min nya kappa, halvlång mörkgrön med mässingsknappar o bälte kring midjan. kände mej supersnygg, hade plattat håret, sminkat mej o grejer. såg mej själv i ett skylfönster o tänkte, jisses!!! jag är ju nästan smal!!! sen bestämde jag mej för att kika in på deras second hand affär..köpte bla en bebisflaska....när jag skulle betala den så klappar expediten mej på magen o frågar när kommer den"..........o så var den dagen förstörd..o den nya kappan tar jag aldrig på mej mer.
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Men du

    Låt inte en dum kommentar från en okänd ta ifrån dig hela känslan av att vara fin i din nya kappa!!!!
    Folk är inte kloka,de säger vad som helst och inget ser de heller, försök att tänka bort henne!
    Njut av hur fin du är istället!
    Kram,Bea
  4. 2
    Men du Låt inte en dum kommentar från en okänd ta ifrån dig hela känslan av att vara fin i din nya kappa!!!!
    Folk är inte kloka,de säger vad som helst och inget ser de heller, försök att tänka bort henne!
    Njut av hur fin du är istället!
    Kram,Bea
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    Nej men fy vilken du expedit! Jag förstår att du blev jätteledsen! Men det _kan_ ju vara så att det var pga flaskan, eller hur? *kram*
  6. 3
    Nej men fy vilken du expedit! Jag förstår att du blev jätteledsen! Men det _kan_ ju vara så att det var pga flaskan, eller hur? *kram*
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Tror som Mollie att det egentligen snarare var flaskan än magen som gjorde att hon sa något så plumt!!
    Jag har ju sett bilder på dig och VET att du inte ser gravid ut och jag tror med alla sannorlikhet att du är kanon i din nya jacka!
    Hon ville väl bara "vara en bra expedit" och la ihop ett och ett till två i med ett huvud som inte klarade den enkla matematiken!
    Tänk, så många gånger man läser om dessa människor som säger såna här saker, det övergår mitt förstånd helt och hållet!! *morrar*
  8. 4
    Tror som Mollie att det egentligen snarare var flaskan än magen som gjorde att hon sa något så plumt!!
    Jag har ju sett bilder på dig och VET att du inte ser gravid ut och jag tror med alla sannorlikhet att du är kanon i din nya jacka!
    Hon ville väl bara "vara en bra expedit" och la ihop ett och ett till två i med ett huvud som inte klarade den enkla matematiken!
    Tänk, så många gånger man läser om dessa människor som säger såna här saker, det övergår mitt förstånd helt och hållet!! *morrar*
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Men det var ju för att du köpte en babyflaska som hon sa det, inte för hur du såg ut!!! Snälla lilla rara, hon trodde ju att du var gravid för att du köpte en bebisflaska. Inte för att du skulle ha sett gravid ut. Du måste förstå det, lilla vän. Du var säkert jättefin i din nya kappa. Jag lovar!!!!!!!!!!!!!
  10. 5
    Men det var ju för att du köpte en babyflaska som hon sa det, inte för hur du såg ut!!! Snälla lilla rara, hon trodde ju att du var gravid för att du köpte en bebisflaska. Inte för att du skulle ha sett gravid ut. Du måste förstå det, lilla vän. Du var säkert jättefin i din nya kappa. Jag lovar!!!!!!!!!!!!!
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    Bea, tack för hälsningen från Eric. Hälsa tillbaka!! Det börjar vara dags att komma tillbaka till skolan nu, jag saknar dem massor!
    Kram
  12. 6
    Bea, tack för hälsningen från Eric. Hälsa tillbaka!! Det börjar vara dags att komma tillbaka till skolan nu, jag saknar dem massor!
    Kram
  13. Sleeven
    #7

    Jag tror så här.

    Ofta säger man att vad är finare än en gravid kvinna.

    Du kommer in i affären, snygg och självsäker och ser lycklig och tillfreds ut. Hon har säkert tittat på dig när du kollat saker och lett för sig själv och tänkt en massa positiva saker om dig och när hon sett bebisflaskan så har hon förstått! "Aha, den vackra kvinnan väntar barn, ja det ser man ju lång väg, så som hon strålar".

    Jag skriver inte det för att trösta dig eller bortförklara, utan jag tror faktiskt att hon menade något sådant.
  14. 7
    Jag tror så här. Ofta säger man att vad är finare än en gravid kvinna.

    Du kommer in i affären, snygg och självsäker och ser lycklig och tillfreds ut. Hon har säkert tittat på dig när du kollat saker och lett för sig själv och tänkt en massa positiva saker om dig och när hon sett bebisflaskan så har hon förstått! "Aha, den vackra kvinnan väntar barn, ja det ser man ju lång väg, så som hon strålar".

    Jag skriver inte det för att trösta dig eller bortförklara, utan jag tror faktiskt att hon menade något sådant.
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8

    Vassego

    Ungdomarna längtar efter dig också!
    Kram,Bea
  16. 8
    Vassego Ungdomarna längtar efter dig också!
    Kram,Bea
  17. Medlem sedan
    Jun 2003
    #9
    Aj aj så tråkigt men duuu... säkert på grund av flaskan är säker på att du ser kanon ut!! Kram
  18. 9
    Aj aj så tråkigt men duuu... säkert på grund av flaskan är säker på att du ser kanon ut!! Kram
  19. Medlem sedan
    Jan 2003
    #10
    Äsch, låt inte en okänd kvinna påverka dig. Huvudsaken är att du känner dig snygg och tillfreds med dig själv. Sätt på dig kappan och gå dit igen. Säger hon lika, så svara henne lite småspydigt....tack för det du!

    Kramis j
  20. 10
    Äsch, låt inte en okänd kvinna påverka dig. Huvudsaken är att du känner dig snygg och tillfreds med dig själv. Sätt på dig kappan och gå dit igen. Säger hon lika, så svara henne lite småspydigt....tack för det du!

    Kramis j
  21. Medlem sedan
    Dec 2006
    #11
    Skit i henne! Taktlösa idioter som inte vet när de ska knipa käft kommer man aldrig komma ifrån, skit i henne och fortsätt att känna dig snygg, och SJÄLVKLART ska du ha den snygga kappan igen!
  22. 11
    Skit i henne! Taktlösa idioter som inte vet när de ska knipa käft kommer man aldrig komma ifrån, skit i henne och fortsätt att känna dig snygg, och SJÄLVKLART ska du ha den snygga kappan igen!
  23. Medlem sedan
    Mar 2000
    #12

    Fattar inte

    varför en del gör så där. Jag tycker inte om när någon tar på min mage vare sig jag vart gravid eller inte. Tror du var superfin i din nya kappa. ka du inte ta ett kort med kappan på? så vi får se? Jag har för första gången köpt en kjol och strumpbyxor, kände mig jätte fin i det men jag vet inte om jag vågar sätta på mig den och gå ut bland folk. ¨Har gått ner 17 kg men ser fortfarande gravid ut
    Tycker alla andra som har kjol är så fina. Tror också det var nappflaskan hon gick efter när hon sa så.
  24. 12
    Fattar inte varför en del gör så där. Jag tycker inte om när någon tar på min mage vare sig jag vart gravid eller inte. Tror du var superfin i din nya kappa. ka du inte ta ett kort med kappan på? så vi får se? Jag har för första gången köpt en kjol och strumpbyxor, kände mig jätte fin i det men jag vet inte om jag vågar sätta på mig den och gå ut bland folk. ¨Har gått ner 17 kg men ser fortfarande gravid ut
    Tycker alla andra som har kjol är så fina. Tror också det var nappflaskan hon gick efter när hon sa så.
  25. Medlem sedan
    Jan 2006
    #13
    Äsch,skit i henne du. Du vet ju vad du åstadkommit och vilken förändring du genomgått.
    Använd du din kappa o var stolt och känn dig snygg
  26. 13
    Äsch,skit i henne du. Du vet ju vad du åstadkommit och vilken förändring du genomgått.
    Använd du din kappa o var stolt och känn dig snygg
  27. Medlem sedan
    Nov 2002
    #14
    Klart du skall ha din nya kappa! Du är säkert ursnygg i den! Att människor är plumpa o tanklösa kan man tyvärr inte göra så mycket åt förutom att inte bry sig. Kraaaaaam på dig!
  28. 14
    Klart du skall ha din nya kappa! Du är säkert ursnygg i den! Att människor är plumpa o tanklösa kan man tyvärr inte göra så mycket åt förutom att inte bry sig. Kraaaaaam på dig!
  29. Medlem sedan
    Nov 2002
    #15

    Nä, så retligt!

    Kan trösta dig med att jag också ser gravid ut fortfarande... Men som de andra skriver, strunt i henne! Det viktiga är att DU var nöjd med hur du såg ut, det är verkligen superbra!
    Johanna 06
    Ludvig 08
  30. 15
    Nä, så retligt! Kan trösta dig med att jag också ser gravid ut fortfarande... Men som de andra skriver, strunt i henne! Det viktiga är att DU var nöjd med hur du såg ut, det är verkligen superbra!
  31. Medlem sedan
    Nov 2002
    #16

    Alltså..

    jag menade inte att jag TROR att du ser gravid ut, läste mitt inlägg nu och det lät lite fel. Menade mer att du säkert är supersnygg i kappan, det var klumpigt formulerat!
    Johanna 06
    Ludvig 08
  32. 16
    Alltså.. jag menade inte att jag TROR att du ser gravid ut, läste mitt inlägg nu och det lät lite fel. Menade mer att du säkert är supersnygg i kappan, det var klumpigt formulerat!

Liknande trådar

  1. Inte alls bra!
    By Hanna. in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-08-11, 17:32
  2. Näe, det var inte alls :-((
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-02, 16:07
  3. Mår inte alls bra.....
    By Dupin in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 22:46
  4. Mår inte alls bra...
    By Barnlösa jag in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 12:40
  5. inte alls
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 15:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar