Betala halva resa del II
Ensamförälder
  1. Anonym mamma
    #1

    Betala halva resa del II

    Jag skrev ett inlägg om min flickas pappa som tyckte vi skulle dela på resekostnader trots han bor typ 7 km ifrån mig.

    Ni var snälla som gav mig råd och jag vill bara uppdatera er för vad som hände.

    När jag sa till honom att han ska stå för resorna själv argumenterade han. Jag sa att oavsett vad lagen säger är det ganska omoraliskt av honom suga pengar från mig som lever på csn och han har minst dubbelt så mycket pengar än jag. Då säger han att han har stora utgifter.
    Det är inte mitt prob. var du lägger din pengar sa jag.
    Då kommer han nästa gång för hämta flickan i en ny dyr bil som han nyss köpt.

    Nu kör han själv alla turer för han fick ge med sig.
  2. 1
    Betala halva resa del II Jag skrev ett inlägg om min flickas pappa som tyckte vi skulle dela på resekostnader trots han bor typ 7 km ifrån mig.

    Ni var snälla som gav mig råd och jag vill bara uppdatera er för vad som hände.

    När jag sa till honom att han ska stå för resorna själv argumenterade han. Jag sa att oavsett vad lagen säger är det ganska omoraliskt av honom suga pengar från mig som lever på csn och han har minst dubbelt så mycket pengar än jag. Då säger han att han har stora utgifter.
    Det är inte mitt prob. var du lägger din pengar sa jag.
    Då kommer han nästa gång för hämta flickan i en ny dyr bil som han nyss köpt.

    Nu kör han själv alla turer för han fick ge med sig.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Rätt. Bra jobbat!
  4. 2
    Rätt. Bra jobbat!
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3

    Bra!!

    Du har skaffat dig lite stake nu och inför ev. press från pappan i framtiden så kanske den reduceras en hel del nu!
    "Livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit i en attraktiv och välbevarad kropp. Det handlar om att glida in sidlänges med en chokladkaka i ena handen, en flaska vin i den andra, fullständigt slutkörd, totalt utsliten, skrikande "Hoho, kan någon ge mig lift!"
  6. 3
    Bra!! Du har skaffat dig lite stake nu och inför ev. press från pappan i framtiden så kanske den reduceras en hel del nu!

Liknande trådar

  1. betala resa till uf
    By Anonym in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-09-28, 17:23
  2. Betala för resa?
    By Miliam in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 22:46
  3. Betala halva resa
    By anonym mamma in forum Ensamförälder
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 11:53
  4. Köpa/betala resa
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 15:19
  5. När betala resa?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 19:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar