Söndagsträff?
Ensamförälder
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Söndagsträff?

    Verkade som att flest kunde då.
    Ska vi ses på samma ställe som sist, fast samma lekplats den här gången
    Alltså: Den där Puhbjörn och Sintra befann sig vid?
    Klockan tio igen?
  2. 1
    Söndagsträff? Verkade som att flest kunde då.
    Ska vi ses på samma ställe som sist, fast samma lekplats den här gången
    Alltså: Den där Puhbjörn och Sintra befann sig vid?
    Klockan tio igen?
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Låter bra

    Jag har inte koll på var vem var när.. men jag ska läsa alla de dära inläggen o se vad jag får ut av det

    Dock läste jag precis i tidningen att det skulle bli riktigt ruskväder på söndag, ska vi kanske ha ngn reservplan om det spöregnar, att ses inomhus någonstans eller så?
  4. 2
    Låter bra Jag har inte koll på var vem var när.. men jag ska läsa alla de dära inläggen o se vad jag får ut av det

    Dock läste jag precis i tidningen att det skulle bli riktigt ruskväder på söndag, ska vi kanske ha ngn reservplan om det spöregnar, att ses inomhus någonstans eller så?
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Reservplansförslag


    Stadsmuséets "buséum" är en strålande och förhållandevs billig inomhuslekplats... 40 kr i inträde och biljetten räcker året ut.


    http://www.stadsmuseum.goteborg.se/p...9?OpenDocument
  6. 3
    Reservplansförslag


    Stadsmuséets "buséum" är en strålande och förhållandevs billig inomhuslekplats... 40 kr i inträde och biljetten räcker året ut.


    http://www.stadsmuseum.goteborg.se/p...9?OpenDocument
  7. Susanna & Albert
    #4
    Klockan 10 är för tidigt för oss. Då ligger vi fortfarande i sängen och drar oss, långsovare och morgonnjutare som vi båda är.
    Så vi hoppar över det den här gången. Men om ni skall ses på eftermiddagen någongång hakar vi gärna på.
  8. 4
    Klockan 10 är för tidigt för oss. Då ligger vi fortfarande i sängen och drar oss, långsovare och morgonnjutare som vi båda är.
    Så vi hoppar över det den här gången. Men om ni skall ses på eftermiddagen någongång hakar vi gärna på.

Liknande trådar

  1. En söndagsträff?
    By Jica in forum _0507 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 17:49
  2. Min version pâ söndagsträff pâ landet!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 22:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar