Hoppar av i sista sekund.
Ensamförälder
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Hoppar av i sista sekund.

    Kan tyvärr inte hitta på något imorgon eftersom sonen är hostig och snuvig på nytt. Tror vi gör bäst i att ta en lugn hemmadag istället. Typiskt, men that´s life.
  2. 1
    Hoppar av i sista sekund. Kan tyvärr inte hitta på något imorgon eftersom sonen är hostig och snuvig på nytt. Tror vi gör bäst i att ta en lugn hemmadag istället. Typiskt, men that´s life.
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Så trist

    Hoppas ni friskar på er

    Till er andra: Är det någon som tänkt sig komma imorgon? Eller så stannar jag också hemma.
  4. 2
    Så trist Hoppas ni friskar på er

    Till er andra: Är det någon som tänkt sig komma imorgon? Eller så stannar jag också hemma.
  5. Anonym
    #3
    Sent svar, men vi kommer inte... =( Har fått förhinder....
  6. 3
    Sent svar, men vi kommer inte... =( Har fått förhinder....
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Äh
    Vad sent det är nu... Jag kunde tänka mig att ses, men vi kanske ska hoppa över elltihop? Å ses senare? Jag är vaken från sju och kollar här rätt mycket, hör av dig!
  8. 4
    Äh
    Vad sent det är nu... Jag kunde tänka mig att ses, men vi kanske ska hoppa över elltihop? Å ses senare? Jag är vaken från sju och kollar här rätt mycket, hör av dig!
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5

    Hej

    Först nu har jag satt på datorn.. och nu är det lite sent för oss att komma in till stan till kl 10.

    Det får bli så att vi får bestämma en annan dag då de flesta, eller kanske alla , kan. Hoppas att du får en toppensöndag iaf. Här målas det akryltavlor för fullt och snart vankas det en andra frukost eller vad man ska kalla det.
  10. 5
    Hej Först nu har jag satt på datorn.. och nu är det lite sent för oss att komma in till stan till kl 10.

    Det får bli så att vi får bestämma en annan dag då de flesta, eller kanske alla , kan. Hoppas att du får en toppensöndag iaf. Här målas det akryltavlor för fullt och snart vankas det en andra frukost eller vad man ska kalla det.

Liknande trådar

  1. Lunch i sista sekund?
    By Katt in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-08, 08:44
  2. På en sekund....
    By Pellerina in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-19, 05:02
  3. 12,9 mb per sekund...
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 23:53
  4. På mindre än en sekund så...
    By Cesse m.4 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 09:26
  5. Varför gör jag allt i sista sekund?
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 22:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar