Nån online?? behöver nån att prata med
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Nån online?? behöver nån att prata med

    Nån som är online? mitt vatten gick för drigt 20 min sedan och maken kan inte komma hem :-( måste in till förlossningen då jag bara är i v 29. Är helt förtvivlad och vet inte vad jag ska ta mig till. Min syster är på väg hit snart. men det tar henne en stund att åka. Nån som har lust att prata lite och lugna mig lite??
  2. 1
    Nån online?? behöver nån att prata med Nån som är online? mitt vatten gick för drigt 20 min sedan och maken kan inte komma hem :-( måste in till förlossningen då jag bara är i v 29. Är helt förtvivlad och vet inte vad jag ska ta mig till. Min syster är på väg hit snart. men det tar henne en stund att åka. Nån som har lust att prata lite och lugna mig lite??
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Jag är här, förstår att du är orolig, hur lång tid tar det för syster att komma?
  4. 2
    Jag är här, förstår att du är orolig, hur lång tid tar det för syster att komma?
  5. Medlem sedan
    Aug 2008
    #3
    pratade med henne nyss ca 30 min... tror att jag är chockad.. hur många barn klarar sig som födds i v 29?? vill jag ens vet?
  6. 3
    pratade med henne nyss ca 30 min... tror att jag är chockad.. hur många barn klarar sig som födds i v 29?? vill jag ens vet?
  7. Medlem sedan
    Aug 2008
    #4
    sitter och gråter! hon skulle ju komma till julen! hur fan gick det här till?? jag som har tagit det så lugnt
  8. 4
    sitter och gråter! hon skulle ju komma till julen! hur fan gick det här till?? jag som har tagit det så lugnt
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5
    Det kommer att gå bra. Jag tror att det är fina siffror på det. Men sen behöver det inte betyda att du kommer att föda. Nytt vatten bilads ju också tror jag. Gav dom några råd på förlossningen som du skulle göra nu?
  10. 5
    Det kommer att gå bra. Jag tror att det är fina siffror på det. Men sen behöver det inte betyda att du kommer att föda. Nytt vatten bilads ju också tror jag. Gav dom några råd på förlossningen som du skulle göra nu?
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6
    Lugn vännen, det kommer att gå bra. Förstår att du är jättestressad, det skulle jag var också, men hon kommer snart och ni får komma in och få bra vård.
  12. 6
    Lugn vännen, det kommer att gå bra. Förstår att du är jättestressad, det skulle jag var också, men hon kommer snart och ni får komma in och få bra vård.
  13. Medlem sedan
    Aug 2008
    #7
    nej bara att jag skulle komma in snarast. har haft sammandragningar länge nu så min man är sjukskriven så att han kan hjälpa mig hemma. har börjat få värkar nu också *gråter*
  14. 7
    nej bara att jag skulle komma in snarast. har haft sammandragningar länge nu så min man är sjukskriven så att han kan hjälpa mig hemma. har börjat få värkar nu också *gråter*
  15. Medlem sedan
    Aug 2008
    #8
    samtidigt så måste jag endå tycka att det är lite små komiskt att om jag får barn nu så kommer det bara att skilja 7 månader mellan barnen
  16. 8
    samtidigt så måste jag endå tycka att det är lite små komiskt att om jag får barn nu så kommer det bara att skilja 7 månader mellan barnen
  17. Medlem sedan
    Jun 2005
    #9
    ok, men dom skickar ingen ambulans då? Ska du ringa och säga det till dom att du fått värkar också.
  18. 9
    ok, men dom skickar ingen ambulans då? Ska du ringa och säga det till dom att du fått värkar också.
  19. Medlem sedan
    Jun 2005
    #10
    Ja du, tänkte tanken nu också, det måste bli rekord.
  20. 10
    Ja du, tänkte tanken nu också, det måste bli rekord.
  21. Medlem sedan
    Aug 2008
    #11
    jo jag ska ringa nu! har så ont att jag tror att jag dör snart
  22. 11
    jo jag ska ringa nu! har så ont att jag tror att jag dör snart
  23. Medlem sedan
    Jun 2005
    #12
    Oj, så ont också, faan vad jobbigt. Önskar jag kunde göra något för dig. Be dom skicka ambulans.
  24. 12
    Oj, så ont också, faan vad jobbigt. Önskar jag kunde göra något för dig. Be dom skicka ambulans.
  25. Medlem sedan
    Aug 2008
    #13
    pratade med dom samtidigt ringer syster, hon har kört på ett rådjur. vad fan är detta?? det kommer en ambulans så fort dom kan. men det kunde dröja upp till 40 min
  26. 13
    pratade med dom samtidigt ringer syster, hon har kört på ett rådjur. vad fan är detta?? det kommer en ambulans så fort dom kan. men det kunde dröja upp till 40 min
  27. Medlem sedan
    Jun 2005
    #14
    Vaa!! Du måste skämta, vilken otur. 40 min? Taxi då?
  28. 14
    Vaa!! Du måste skämta, vilken otur. 40 min? Taxi då?
  29. Medlem sedan
    Jun 2005
    #15
    Jag håller mina tummar för dig.
  30. 15
    Jag håller mina tummar för dig.
  31. Medlem sedan
    Aug 2008
    #16
    det hade iallafall gått bra för min syster. fick skuldkänslor som bara slängde på när hon ringde för att jag hade FL i luren. men hon måste invänta polisen innan hon kan komma därifrån. bilen är trasig men går att köra... VAD ÄR DETTA? värkarna blir tätare *suck* borde jag ringa FL och kolla om jag ska ta en taxi in istället?? känns väldigt oroligt det här. samtidigt så känns det bättre med en ambulans om något händer på vägen
  32. 16
    det hade iallafall gått bra för min syster. fick skuldkänslor som bara slängde på när hon ringde för att jag hade FL i luren. men hon måste invänta polisen innan hon kan komma därifrån. bilen är trasig men går att köra... VAD ÄR DETTA? värkarna blir tätare *suck* borde jag ringa FL och kolla om jag ska ta en taxi in istället?? känns väldigt oroligt det här. samtidigt så känns det bättre med en ambulans om något händer på vägen
  33. Medlem sedan
    Aug 2008
    #17
    borde kanske kontakta guinnes rekordbok ;-) tur att man har lite dålig humor kvar
  34. 17
    borde kanske kontakta guinnes rekordbok ;-) tur att man har lite dålig humor kvar
  35. Medlem sedan
    Jun 2005
    #18
    Bättre med ambulans men bor du så långt bort för en ambulans att ta sig dit?
    Syrran tror jag du inte behöver ha dåligt samvete för, hon måste ju förstå din situation.
  36. 18
    Bättre med ambulans men bor du så långt bort för en ambulans att ta sig dit?
    Syrran tror jag du inte behöver ha dåligt samvete för, hon måste ju förstå din situation.
  37. Medlem sedan
    Aug 2008
    #19
    nej verkligen inte bor i centrala stan och ska till danderyd. det är inte långt! vet inte varför det skulle ta sån tid.. många olyckor i kväll kanske? väntar på att nån ska svara på fl. ligger i sängen med datan och har sååå ont. maken håller på att kollar om det går att få tag på ne båt taxi. håller tummarna
  38. 19
    nej verkligen inte bor i centrala stan och ska till danderyd. det är inte långt! vet inte varför det skulle ta sån tid.. många olyckor i kväll kanske? väntar på att nån ska svara på fl. ligger i sängen med datan och har sååå ont. maken håller på att kollar om det går att få tag på ne båt taxi. håller tummarna
  39. Medlem sedan
    Jun 2005
    #20
    ok, nu har det gått i alla fall snart 25 minuter, dom borde komma snart
  40. 20
    ok, nu har det gått i alla fall snart 25 minuter, dom borde komma snart
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. 8-åring behöver få prata m ngn
    By Anonym orolig mamma in forum Stora barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-02-28, 23:14
  2. Om ni behöver prata om nåt
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-08-21, 22:38
  3. Jag behöver prata med någon.
    By ano143 in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 18:31
  4. Jag behöver prata om mitt liv
    By Frolic in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 10:10
  5. Behöver någon att prata med...
    By ledsen och frustrera in forum Separation
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 11:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar