Oliver ska bli storebror igen!
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Oliver ska bli storebror igen!

    Hej alla,

    Jag skriver inte så ofta här, men kom just på att jag glömt att berätta att Oliver och Oscar ska få en lillasyster i slutet av februari nästa år!
    Jag är i v. 19 idag och mår fysiskt väldigt bra! Idag var vi på UL och allt ser än så länge normalt ut, jag vet (min man vill inte veta) också att det är en liten flicka vi väntar på...

    Hoppas allt är bra med era 7-åringar?

    Kram
    Jessica, mamma till Amy 000124-000128, Oliver 010107, Oscar 030113 och BF 090302
  2. 1
    Oliver ska bli storebror igen! Hej alla,

    Jag skriver inte så ofta här, men kom just på att jag glömt att berätta att Oliver och Oscar ska få en lillasyster i slutet av februari nästa år!
    Jag är i v. 19 idag och mår fysiskt väldigt bra! Idag var vi på UL och allt ser än så länge normalt ut, jag vet (min man vill inte veta) också att det är en liten flicka vi väntar på...

    Hoppas allt är bra med era 7-åringar?

    Kram
    Jessica, mamma till Amy 000124-000128, Oliver 010107, Oscar 030113 och BF 090302
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2

    STORT GRATTIS !!

    Åh vad roligt med en liten syster - er andra dotter !!

    Vad säger brorsorna om att få en liten igen i familjen, då ? Är de förväntansfulla ?

    Stort lycka till, du får hålla oss uppdaterade !
  4. 2
    STORT GRATTIS !! Åh vad roligt med en liten syster - er andra dotter !!

    Vad säger brorsorna om att få en liten igen i familjen, då ? Är de förväntansfulla ?

    Stort lycka till, du får hålla oss uppdaterade !
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Vad roligt! Verkligen jättegrattis till hela familjen. Mysigt med en liten tös också. Hoppas att du får fortsätta att må bra resten av tiden också.
  6. 3
    Vad roligt! Verkligen jättegrattis till hela familjen. Mysigt med en liten tös också. Hoppas att du får fortsätta att må bra resten av tiden också.
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Tack!
    Ja, killarna längtar som sjutton...vi har nästan precis berättat det för dom, men de tycker ju såklart att det är en evighet tills bebisen ska födas...
  8. 4
    Tack!
    Ja, killarna längtar som sjutton...vi har nästan precis berättat det för dom, men de tycker ju såklart att det är en evighet tills bebisen ska födas...
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Tack snälla! Ja, det känns kul att det är en liten tjej, men det kändes märkligt när jag fick reda på att det var en flicka, jag var inte beredd på det! Men nu är jag överlycklig!!
  10. 5
    Tack snälla! Ja, det känns kul att det är en liten tjej, men det kändes märkligt när jag fick reda på att det var en flicka, jag var inte beredd på det! Men nu är jag överlycklig!!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Åh vad kul!!!!

    Många grattis till er, förstår du blev lite paff när det är en liten tjej! Kan din man verkligen hålla sig nu när du vet?
    Hoppas du får må lika bra resten av graviditeten!
    *kram*
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  12. 6
    Åh vad kul!!!! Många grattis till er, förstår du blev lite paff när det är en liten tjej! Kan din man verkligen hålla sig nu när du vet?
    Hoppas du får må lika bra resten av graviditeten!
    *kram*
  13. Annam.4
    #7
    Grattis !!!
  14. 7
    Grattis !!!
  15. Medlem sedan
    Dec 1999
    #8
    Vad roligt! Stort grattis till lillasyster i magen!
    Hur ska du klara att inte försäga dig till din man? Det måste ju vara jättesvårt

    Allt är bra med min "lille" 7-åring. Han är ju minst i familjen, så han kommer nog alltid att vara liten!
    Han trivs jättebra i skolan (går i 2:an nu) och han håller på med handboll och fotboll på fritiden.
    Kram
  16. 8
    Vad roligt! Stort grattis till lillasyster i magen!
    Hur ska du klara att inte försäga dig till din man? Det måste ju vara jättesvårt

    Allt är bra med min "lille" 7-åring. Han är ju minst i familjen, så han kommer nog alltid att vara liten!
    Han trivs jättebra i skolan (går i 2:an nu) och han håller på med handboll och fotboll på fritiden.
    Kram
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9
    Vad roligt! Stort grattis till den kommande lillasystern! Härligt att du dessutom mår bra.

    Hos oss är det i alla fall bra, även om det inte är några fler småsyskon på gång:-)
  18. 9
    Vad roligt! Stort grattis till den kommande lillasystern! Härligt att du dessutom mår bra.

    Hos oss är det i alla fall bra, även om det inte är några fler småsyskon på gång:-)
  19. Medlem sedan
    Oct 2002
    #10
    Hehe...ja, han har inga problem med att hålla sig, han vill ju verkligen inte veta!
  20. 10
    Hehe...ja, han har inga problem med att hålla sig, han vill ju verkligen inte veta!
  21. Medlem sedan
    Oct 2002
    #11
    Tack..
  22. 11
    Tack..
  23. Medlem sedan
    Oct 2002
    #12
    Nej, det är faktiskt inga problem alls att inte försäga sig! Vi har ju hela tiden kallat bebisen för bebisen, så det bara fortsätter jag med.... Jag får dock gömma alla kläder som jag handlar...hehe

    Åh vad kul att han tränar både handboll (jag älskar handboll) och fotboll. Oliver simmar en gång i veckan, men han är inte alls intresserad av någon annan sport, det kommer kanske, eller så gör det inte det!
  24. 12
    Nej, det är faktiskt inga problem alls att inte försäga sig! Vi har ju hela tiden kallat bebisen för bebisen, så det bara fortsätter jag med.... Jag får dock gömma alla kläder som jag handlar...hehe

    Åh vad kul att han tränar både handboll (jag älskar handboll) och fotboll. Oliver simmar en gång i veckan, men han är inte alls intresserad av någon annan sport, det kommer kanske, eller så gör det inte det!
  25. Medlem sedan
    Oct 2002
    #13
    Tack tack!
    Nej, vi trodde nog inte heller att det skulle bli fler barn, vi blev ganska tagna på sängen...hehe
  26. 13
    Tack tack!
    Nej, vi trodde nog inte heller att det skulle bli fler barn, vi blev ganska tagna på sängen...hehe
  27. Medlem sedan
    Jul 2000
    #14

    Grattis!

    Vilken underbar nyhet, Jessica! Jag blir jätteglad för er skull!
    Och du; mars är en perfekt månad, den 9.e är bästa datumet och du ligger ju rätt nära det .

    massor av kramar
    /Ango
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  28. 14
    Grattis! Vilken underbar nyhet, Jessica! Jag blir jätteglad för er skull!
    Och du; mars är en perfekt månad, den 9.e är bästa datumet och du ligger ju rätt nära det .

    massor av kramar
    /Ango
  29. Medlem sedan
    Oct 2002
    #15
    Tack Ango! Hehe...ja, mars ÄR en bra månad...men jag tror att snittet kommer att äga rum innan inträdet av mars...
    Tack än en gång!
  30. 15
    Tack Ango! Hehe...ja, mars ÄR en bra månad...men jag tror att snittet kommer att äga rum innan inträdet av mars...
    Tack än en gång!
  31. Medlem sedan
    Nov 1999
    #16
    Åh, så mysigt med en liten bebis! Grattis!

    Själva nöjer vi oss med de två vi har och passar på att gosa med grann-bebisen istället. Johanna går nästan som storasyster hemma hos dem, så ofta är hon där.
  32. 16
    Åh, så mysigt med en liten bebis! Grattis!

    Själva nöjer vi oss med de två vi har och passar på att gosa med grann-bebisen istället. Johanna går nästan som storasyster hemma hos dem, så ofta är hon där.
  33. Medlem sedan
    Oct 2002
    #17
    Tack!
    Vi hade nog också mer eller mindre lagt bebisplanerna på hyllan, vi hade försökt i 2,5 år, sen fick jag missfall. Så vi tänkte att det nog var så att vi fick nöja oss med de busungar vi redan hade. Men så helt plötsligt var jag gravid igen!
  34. 17
    Tack!
    Vi hade nog också mer eller mindre lagt bebisplanerna på hyllan, vi hade försökt i 2,5 år, sen fick jag missfall. Så vi tänkte att det nog var så att vi fick nöja oss med de busungar vi redan hade. Men så helt plötsligt var jag gravid igen!
  35. Medlem sedan
    May 2000
    #18
    Mycet roligare kläder!
  36. 18
    Mycet roligare kläder!
  37. Medlem sedan
    May 2000
    #19

    Åhhh, grattis!!!

    vad roligt!!! Och vad "spännande" för dig att veta vad som bor i magen medans mannen inte vet någonting..thihi!
    Antar att lillasyster kommer ha 2 stolta storebrorsor som ser efter henne och håller koll på henne.

    Grattis!!!
    Anna-Mia m Hannah 010124 & Astrid 060323
  38. 19
    Åhhh, grattis!!! vad roligt!!! Och vad "spännande" för dig att veta vad som bor i magen medans mannen inte vet någonting..thihi!
    Antar att lillasyster kommer ha 2 stolta storebrorsor som ser efter henne och håller koll på henne.

    Grattis!!!
  39. Medlem sedan
    Jun 2000
    #20
    Grattis Jessica! Vad roligt! Har ju iofs läst din blogg lite grann för ett litet tag sedan, så jag visste ju lite iallafall.

    Så skönt att allt ser bra ut!


    http://mammanj.blogspot.com/
  40. 20
    Grattis Jessica! Vad roligt! Har ju iofs läst din blogg lite grann för ett litet tag sedan, så jag visste ju lite iallafall.

    Så skönt att allt ser bra ut!


    http://mammanj.blogspot.com/

Liknande trådar

  1. Oliver har blivit storebror
    By imported_Myra in forum _0405 Majbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 19:40
  2. Oliver har blivit storebror!
    By kajsa m O-04 & W-06 in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 22:16
  3. Oliver har blivit storebror!
    By kajsa m O-04 & W-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 21:52
  4. Oliver ska bli storebror
    By imported_Myra in forum _0405 Majbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 21:18
  5. Oliver har blivit storebror!!
    By Cia & nyblivna storebror Oliver in forum _02 Vårbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 08:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar