fjun på snippan?
_05 Vårbarn
  1. oroliga mamman
    #1

    fjun på snippan?

    Jag såg igår att tjejen har små ljusa fjun på snippan - är det vanligt? Ungefär samma fjun som hon har på ben och rygg (stackaren verkar ha ärvt lite ludenhet ) Men är det vanligt på snippan, eller är det könshår redan?? Jag läste en artikel om för tidig pubertet i helgen så det är väl det som spökar Fjunen är 4-5 mm långa och sitter som en trekant vid snippan. Kanske är det vanligt men jag har aldrig tänkt på det innan,
  2. 1
    fjun på snippan? Jag såg igår att tjejen har små ljusa fjun på snippan - är det vanligt? Ungefär samma fjun som hon har på ben och rygg (stackaren verkar ha ärvt lite ludenhet ) Men är det vanligt på snippan, eller är det könshår redan?? Jag läste en artikel om för tidig pubertet i helgen så det är väl det som spökar Fjunen är 4-5 mm långa och sitter som en trekant vid snippan. Kanske är det vanligt men jag har aldrig tänkt på det innan,
  3. svarar
    #2
    Oroa dig inte vi har hårsäckar på alla ställen utan i handflator och under fötterna så att det kommer fjun på snippan är inte konstigt.
  4. 2
    Oroa dig inte vi har hårsäckar på alla ställen utan i handflator och under fötterna så att det kommer fjun på snippan är inte konstigt.

Liknande trådar

  1. Fjun på pung & armvett hos 7-åring?
    By Luddes_mamma in forum _01 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-31, 10:04
  2. Fjun på pung & armsvett hos 7-åring?
    By Luddes_mamma in forum Stora barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 12:11
  3. Ont i snippan
    By Tora. in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-08-13, 20:46
  4. Hår på snippan?!
    By Ojig mamma in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 16:05
  5. Hår på snippan
    By Oxen m 3 in forum Ur barnamun
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 23:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar