Godmorgon alla slöfockar!
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Godmorgon alla slöfockar!

    Fast jag vet ju att det finns flera som är morgonpigga här.

    Själv ska jag iväg halva dagen på "äventyr", ska på en föreläsning om "prototyper".
    Ha en skön onsdag!
    Och så vänder vi på bladet.
    ♫ ♪ ♪ ... Never ending story ... ♪ ♫♪ ♪♪♫
  2. 1
    Godmorgon alla slöfockar! Fast jag vet ju att det finns flera som är morgonpigga här.

    Själv ska jag iväg halva dagen på "äventyr", ska på en föreläsning om "prototyper".
    Ha en skön onsdag!
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Godmorgon på dig också... jo morgonpigg är man ju - kan det ha med åldern att göra ..
    Jag jobbar på i vanlig takt - tyvärr har motivationen sjunkit något nu när jag vet att jag ska sluta på detta jobbet. Men jag "biter ihop" *s*
  4. 2
    Godmorgon på dig också... jo morgonpigg är man ju - kan det ha med åldern att göra ..
    Jag jobbar på i vanlig takt - tyvärr har motivationen sjunkit något nu när jag vet att jag ska sluta på detta jobbet. Men jag "biter ihop" *s*
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    God Morgon!

    God Morgon själv. Men jag är ingen slöfock, gick upp som vanligt ungefär kl 06.30 och ska jobba mellan kl 11-15.
  6. 3
    God Morgon! God Morgon själv. Men jag är ingen slöfock, gick upp som vanligt ungefär kl 06.30 och ska jobba mellan kl 11-15.

Liknande trådar

  1. Godmorgon alla
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-25, 09:30
  2. Godmorgon alla.....
    By Nett@n in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 11:02
  3. Vad gör ni slöfockar
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 22:27
  4. Godmorgon alla!
    By malva_ in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar