Kampanj för ätklargröt!
_0803 Marsbarn
  1. Sofia,besök fr april
    #1

    Kampanj för ätklargröt!

    Hej på er! Är ni i mars gruppen med i Buzzador (man testar nya produkter och rapporterar vad man tyckte) här redan? Jag fick en inbjudan till en kampanj om Nestlés ätklara gröt idag och i mailet stod det att de kan behöva fler bebisföräldrar som medlemmar så jag tänkte tipsa er om det. Man kan registrera sig via länken här:

    https://www.buzzador.com/se/buzzador...?refstr=Ferrer

    Obs! Jag tjänar inget på detta (man får några poäng när man värvat medlemmar men jag vet inte ens vad man ska ha dem till så detta är bara ett tips, jag tycker själv att det är kul att prova nya produkter!)
  2. 1
    Kampanj för ätklargröt! Hej på er! Är ni i mars gruppen med i Buzzador (man testar nya produkter och rapporterar vad man tyckte) här redan? Jag fick en inbjudan till en kampanj om Nestlés ätklara gröt idag och i mailet stod det att de kan behöva fler bebisföräldrar som medlemmar så jag tänkte tipsa er om det. Man kan registrera sig via länken här:

    https://www.buzzador.com/se/buzzador...?refstr=Ferrer

    Obs! Jag tjänar inget på detta (man får några poäng när man värvat medlemmar men jag vet inte ens vad man ska ha dem till så detta är bara ett tips, jag tycker själv att det är kul att prova nya produkter!)
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Med mer poäng får man komma med mer roliga kampanjer.
    Är själv redan med och anmäld till grötkampanjen.
  4. 2
    Med mer poäng får man komma med mer roliga kampanjer.
    Är själv redan med och anmäld till grötkampanjen.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Är med sedan längre tid tillbaka...men har inte fått så många erbjudande...och inte någon gröt! Får väl maila och säga att jag faktiskt har en bebis (det hade jag när jag gick med också, men det var ju ett tag sedan )
  6. 3
    Är med sedan längre tid tillbaka...men har inte fått så många erbjudande...och inte någon gröt! Får väl maila och säga att jag faktiskt har en bebis (det hade jag när jag gick med också, men det var ju ett tag sedan )
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Har du skrivit i din profil att du har bebis?
  8. 4
    Har du skrivit i din profil att du har bebis?
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Gick in för att kolla...och hittar ingen stans att skriva nåt utom typ namn i min profil..konstigt tycker jag... jag mailde dem dock.
  10. 5
    Gick in för att kolla...och hittar ingen stans att skriva nåt utom typ namn i min profil..konstigt tycker jag... jag mailde dem dock.
  11. Medlem sedan
    Nov 2005
    #6
    Kan du inte edita dina uppgifter på något sätt så att bebisen kommer med?
  12. 6
    Kan du inte edita dina uppgifter på något sätt så att bebisen kommer med?
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Finns ju inga sånna knappar - gick in på min profil, men det står inget alls om sånnt och inga knappar att ända med....kanske något fel, får kolla i morgon igen.
  14. 7
    Finns ju inga sånna knappar - gick in på min profil, men det står inget alls om sånnt och inga knappar att ända med....kanske något fel, får kolla i morgon igen.
  15. Medlem sedan
    Feb 2005
    #8
    Jodå - på första sidan där ditt namn och buzznamn står - där finns ett "block och en penna". Där kan man ändra sina uppgifter!

    Kramiz Helena - på besök
  16. 8
    Jodå - på första sidan där ditt namn och buzznamn står - där finns ett "block och en penna". Där kan man ändra sina uppgifter!

    Kramiz Helena - på besök

Liknande trådar

  1. me&i-kampanj?
    By gene in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-23, 11:55
  2. Vit jul kampanj - läs här
    By Pernilla_utan_röv in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-11-26, 08:45
  3. Semper-kampanj?
    By Annam.4 in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 21:05
  4. me&I kampanj ?!
    By Sofia m 3+liten in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 20:12
  5. pop:s kampanj?
    By Klaudia 3barnsmor in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-15, 21:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar